Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 30., hétfő

56.rész.Nyaralóban!!!!!!!

Ugye a nyaralóba tartottunk felszerelkezve,kajával,piával,és persze khömm...Tom óvszerrel.
Nem mintha lenne ma este valami -.- de azért a "biztonság" kedvéért hozott...Pasik... -.- .......................................


Az erdő kietlen részén volt a nyaraló,ahol még a madár se' jár.Sötét,félelmetes volt az erdő...a ház sem volt valami Palms Hotel.....de nekünk megfelelt.

-Íme a nyaraló!!!||mondta Bill.
-Fasza!....
-Előre Hölgyek! :) ||amikor bementünk az ajtón,Tom jól megnézte Flóra fenekét.....
-Jó csaj mi?||Georg kérdezi Tomtól.
-Öm..ja :)Asszem bevetem a Tom stílust xD ||Tom csinált ilyen David Haselhoff-os mozdulatot,és mindenki szakadt a nevetéstől.

-Lecuccoltunk,és én meg Flóra felfedeztük a nyaralót.Egy szintes csak....Rögtön a fürdő melletti szobába ráncigáltam be Flórát.Muszáj volt vele komolyan beszélnem......

-Gyere!Menjünk be ide!
-Oké....Na mit akarsz?
-Csak azt,hogy Tom a fenekedet nézte....eléggé nézte.....
-Tudom....Nem érdekel.Leszarom!
-Hozott óvszert is.....
-Na,azt várhatja,hogy én meg Ő...pedofil.
-xD
-Na,most már menjünk a konyhába!
-Ne!Flóra!Még ne!
-Mit akarsz még?
-Én félek!
-Nem kell! :)
-Pedig szerintem kéne félni,mert most nincs velünk Saki meg Joe!!!
-De itt ki bántana?...Ugyan már Wawa!!!!
Nem tudom ki bántana....de nézz már körül,vedd már észre,hogy itt a környéken se ember,se..............
-Nyugi van!Minden oké.
-De minden filmben ilyenek vannak!!!!
-Adok egy jó tanácsot:SOHA ne nézz ilyen horror filmeket!!!Kössz...
-Emlékszel még arra,amikor egy ember követett engem,este volt,és beakart mászni a kapun???Na???
-Azóta lehet hogy elkapták a rendőrök....
-Vagy nem!
-Ne légy negatív Wawa!
-De....negatív vagyok!!!
-Hát ez a baj... hagyad is......
-De nem hagyom!Most az egyszer halgass rám!
-Minek?
-Mert talán igazam van!Mi van ha Magyarországról átjött ide Németbe azaz ember???


Flóra hallgatott,majd kiment a szobából.Én továbbra is ott ültem az ágyon.És éreztem,hogy ez a kis kikapcsolódás,egy rémálom lesz.

-Majd kimentem a konyhába....

-Szia!Hol voltál?
-Csak a fürdőben....
-Értem.||mondta Bill.

-Na,akkor a csajok vacsit csinálnak,mi meg pn-pongozunk xD || Tom sajnos már megint megszólalt.
-Jó,gyere Wawa csináljunk kaját!||Flóra kézen fogott,és a konyhába mentünk.
-Aztán finom legyen Cicám a kaja!!!||Tom kiabált Flóra után.
-Jó édesem...:@ Kap ez mindjárt olyan Cicámat....||Flóra próbált jó pofát vágni....
- xD ....Már most úgy veszekedtek,mint egy házaspár.||Csak röhögtem....

A fiúk komolyan pin-pongoztak.Mi meg szenvedtünk a konyhában.Még mindig bennem volt a félelem............................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése