Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 4., szerda

43.rész.Haza!!!

Saki,és Joe már a kocsiban ültek.Innen a berlini reptérről mentünk Hamburgba.................................


Aztán eszembe jutott,hogy fel kell hívnom B.P.-t.

-Kit hívsz Kicsim?
-B.P.-t,az az egyik haverom.
-Értem.

-Szia Wawa!
-Szia Mizu?
-Ma este egy csajjal találkoztam.Jól néz ki.
-Az jó....hány éves?
-18.
-Ej ha....pont annyi mint Te :)
-Igen.....Már Billnél vagy?
-Nem vagyok Billnél,csak Billel vagyok a kocsiban :D
-Ahha...fasza.Üdvözlöm!
-Oké.Átadom!....most mennem kell!Szia!
-Szia!

Kiszálltunk a kocsiból,és egy kertesházhoz mentünk.....

-Bill!Üdvözöl téged B.P.
-Én is Őt....bár nem tudom ki Ő :)

A ház hatalmas volt.3 emeletes,gyönyörű udvar,kert.Bár a sötétben nem nagyon láttam valami sokat.......

-Hol vagyunk Bill?
-Ez a ház...ez itt a családomé.Pontosabban az anyámé,és nevelőapámé,Tomé+ enyimé.De most már a tied is.
-Itt laksz?
-Igen :) Tetszik?
-Igen :) Pont ezt akartam mondani ,hogy gyönyörű...nagyon szép.
-Örülök,hogy tetszik!Na.menjünk be!
-Ne,...várj!
-Mi az :) ?
-Itt fogok aludni,ebben a házban?
-Igen.
-Anyudék nem hiszem,hogy örülnének neki....
-Mondtam hogy jössz,és hogy itt fogsz lakni 1 hónapig.
-Ööö...jó...||mi tagadás..be voltam szarva rendesen...xD
-Nyugi!Tom is otthon van.
-De jó...||Azt hitte Bill,hogy most megnyugodtam,akkor nagyon téved...
-Na,...mehetünk?-Ööö...ja...
-Oké.

A ház gyönyörű volt.Rend,és tisztaság mindenhol.....A halban ültek a szülei,és mit ad Isten?Tom is ott volt!!!! :D Rögtön,szinte reflexből Tomhoz szaladtam...

-Tom!Szia!:D ||öleltem meg.
-Szia Kicsilány!Hiányoztál!
-Te is nekem.....
-Ők itt a szüleim...||mondta Bill.
-Jajjj elnézést,hogy csak így berontottam... :)
-Semmi baj :)
-Jó napot!Vanda Schwarz!
-Jó napot!....Német vagy?
-Félig Német,de Magyarországon születtem,és ott is élek.
-Értem Vanda...
-Jajjj neee..kérem!Szólítson csak Wawának!
-Wawa?
-Igen :)
-Hát milyen név ez?
-Öm...ez a becenevem...mindenki így hív.
-Oké.Akkor Wawa.
- :)
-És mennyi idős vagy?
-14 :D
-Akkor még nem végezted el az általánost?!!
-De...éppen ma :)
-Igen?És milyen lett a bizonyítványod?
-4-es ,5-ös...csak a matek ,és a fizika 3-as.
-Na, az jó eredmény...
-Igen.És Németből is vizsgáztam.
-És az hogy sikerült?
-Nagyon jól...hibátlan 5-ös lett.
-Na, ez még jobb!
-Igen.||eddig minden jól ment.

Bill szinte nem is kellett ide a beszélgetésbe...nagyon jól elvoltam a szüleivel.Anyukája,és nevelőapja nagyon sok kérdést feltettek...De én mindegyikre szívesen válaszoltam.

-Milyen volt az út?
-Hát szószerint rázkódód...
-Na,mesélj!
-Hát vagy 25 percig rázkódott a gépünk,és valami légörvénybe kerültünk,nagyon féltem...
-Képzelem...rossz lehetett.
-Kérsz teát?Van fahéjas...
-Hmm....az finom.Igen.Kérek!
-Rendben.Már is hozom.
Billel kicsit foglalkoztam...de utána a nevelőapja a gitár gyüjteményét megmutatta....

-Na,gyere Wawa!Mutatok valamit!
-Oké.

Felmentünk az emeletre,és ott volt egy szép faragott fa ajtó,amögött nagyon sok gitár,és egyéb hangszer volt.......................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése