Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 11., szerda

50.rész.kutatás...:D ..basszus ezek a zsepikxD...

-Azt mondod szeret?Nagyon?
-Így van.És kegyedet SOHA,de SOHA nem akarja elengedni.Ezt Ő maga mondta :)
-Hát...köszönöm.....


Brigitte pakolt a szobánkban,takarított,én megreggeliztem.Majd felöltöztem.De nem volt kedvem semmit csinálni.Főleg a "hangszer szobát" szerettem volna nagyon nagyon elkerülni.Úgy éreztem itt az idő.Nincs senki Bill szobájában.Csak én.Tehát így körbenéztem a polcokon,a ruhák közt,a DVD és CD gyűjteménye közt.Még jobban megakartam ismerni Billt.Nem túrkáltam,nem lopkodtam el semmit.Ilyet soha nem tennék,csak körbenéztem,és a különböző tárgyakról fel-fel villant néhány kép....
A comet gömböket ,és egyéb díjakat néztem meg először.Láttam az arany lemezeket a falon.A Schrei CD-t is.Még csak 16 éves Bill,de Ő(k) már meghódították európát.Lassan az egész világot,a galaxist (xD) ,az univerzumot...mindent.Nagyon sokat dolgoznak.És ezek a díjak csak a Tokio Hotelé.És egyben a rajongóké.Mert ők is segítenek nekik sok mindenben :) Ezeknek a díjaknak itt van a helyük.Bill szobájában.A ruhái divatosak,és némelyik darabról eszembe jut a régi,a nagyon régi Bill.Amikor először indult abban az "egyedi" ruhában a tehetségkutatóra.Vagy a fekete bőrdzsekije....igen.Bizony^^ Abban volt ,amikor találkoztunk a koncerten.És itt van előttem a farmerja,és az a sportcipő,amiben szintén akkor volt,amikor találkoztunk :) Arra a napra még halálom után is fogok emlékezni.Felejthetetlen.És én egy normál lány.Ingyen,az első sorból,Ginával tomboltunk.Szakadó esőben....a durch den Monsunra :) Szarrá áztunk...
A DVD é s a CD -jei közt minden volt.A CD-k nagy része Green day,és placebo :D Aztán valahogy rábukkantam egy mikrofonra.A mikrofonnak a kábel kilógott az ágy alól.Négykézlábra ereszkedtem,és benéztem az ágy alá.Egy csomó kép volt ott,meg dalszövegek,....meg a mikrofon.

Az ajtó nyitódott,valaki bejött...
Bill egyre csak jött az ágy felé.De én a túlsó oldalon lent a padlón feküdtem.Majd "véletlenül" az éjjeli szekrényről lelöktem a telefonom,és egy köteg zsebkendőt....Ott szedegettem a padlón....

-Jaajjj ezek a zsepik...basszus...
-Wawa!Mit csinálsz?
-Semmit.Csak leesett a telefonom,és egy köteg zspi.||gyorsan visszatoltam még a mikrofonnak a kábelt....
-Ahha...
-De nyugi.Már felszedtem mind.
-Oké.
-Mész még vissza próbálni?
-Öm...igen.Kéne...Vagy velem szeretnél lenni?:)
-Ööö...igen.Veled akarok lenni.De dolgozz csak!
-Nem.Gyere menjünk le kicsit sétálni.
-De....
-Nincs de :) Gyere menjünk! :)
-Oké :)

Bill és Én.most csak Ő meg Én. :) A naplementében sétáltunk.Nyugodt ez a környék.

-Végre veled lehetek...||mondta Bill.
-^^ hiányoztál már!
-Te nekem még jobban...
- :D
-Szerettelek volna már nagyon ölelni,csókolni,és most megtehetem :) ||Bill csábosan mosolygott...

(............) .... :)

Csak sétáltunk,a gyerekek bicikliztek a játszó körül...meg labdáztak...........................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése