Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 3., kedd

38.rész.Próba!!!

Megettük a kaját,és felhívtam mindenkit(na jó nem mindenkit :D )Szóval felhívtam azokat,akik benne vannak a "bandába".....Próba van a Black Diamond Hotelbe!!!! :DD Vagy is lesz :)
Lassan de még is valahogy gyorsabban telt az idő.Főleg Bill nélkül (L)

Fél óra múlva mindenki a Hotelben volt.Ez gyors...,mivel én innen a Hoteltől 45 percre lakom.Hmm... elismerésem :) Ez rekord idő :D Ha jól számolok,akkor15 percet siettek.Vagy kitudja,...,lehet hogy itt voltak a közelben.Hmmm...nem tudom,hogy ez hogy lehet.Ez lehetetlen O.o...Ha csak nem...öööö O.O!!!!ööö.....mondjuk időutazók.Na jó....,csak viccelek.
De mér kitudja?! :) Szóval lényeg a lényeg hogy megjöttek mind a négyen.Valami csoda folytán -.- ...heheee.. :P
Megjöttek, mármint Gina,Jojo,Kiki,és Kitty...és rögtön a nappaliban le is cuccoltunk.

-Na,akkor gyertek.Csináljuk,mert nekem nem sokára kell menni Német vizsgára....
-Oké.Akkor mutasd a dalszöveget!
-Ez lenne az...||nyújtottam oda a papírt.
-Aham.....Nem is olyan rossz.||mondta Jojo.közben olvasta tovább.
-Hehh..igyekszem minél jobbat írni.De ezt a dalt például aznap írtam,amikor volt a Th koncert.A buszon.
-Jah... :) Emlékszem ^^ || mondta Gina.
-Akkor kezdjünk is bele!
-Oké....

Elkezdtem a szöveget olvasni.Jojo és Gina gitározott hozzá.Aztán valahogy Kitty és Kiki is beszállt,én meg ritmusra és dallamra kezdtem el a szöveget énekelni :) Faja lett.13:00 volt.Még volt 1 órám a vizsgáig.Zenélgettünk meg minden...aztán Jojonak fontos dolgot kellett bejelentenie............

___________________________

Bocsi hogy kis részek vannak....de mindig az izgi résznél akarom befejezni.Igyekszem hogy többet írjak :) Bár nem nagyon tudok változtatni egyik fejezeten sem.Ugyanis már meg van írva a 80.rész is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése