Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 14., szombat

54.rész.Örökké B+W...

Annyira romantikus volt,hogy soha se soha nem akartam abbahagyni a táncot Billel :)
Pedig egyszer muszáj lesz (volt)......................



A számnak vége lett ,így a táncnak is.Csak becsukott szemmel álltam továbbra is.Ott ,ahol abbahagytuk.Bill észrevette.....

-Na,tetszett a táncolás? :)
-Ööö..igen...Persze :)
-Akkor jó.||ölelt meg.
-Szeretlek,és örökre veled szeretnék lenni.||hírtelen kicsúszott a számon.
-Én is szeretlek.És örülök,hogy örökre velem szeretnél lenni,mert én is ezt terveztem :) Nem minden lány olyan mint Te.Te valahogy más vagy mint a többi.Belőled nem lehet,csak egy :)...Csak hallgattam.Amúgy is a sírás szélén voltam a meghatottság miatt.Éreztem,még most is érzem,és elhiszem,hogy ez a szerelem a Földön született,és a mennyben fog meghalni.Amikor feleszméltem,Bill megint mondta:

-Wawa!Ígérem!Hogyha kibírod mellettem,és betöltjük mind a ketten a 18-at, elveszlek.
-O.O,, ...||könnyes szemmel álltam.-Ezt most komolyan mondod?Tényleg?
-Igen.Tényleg.Halál komolyan mondom :)

Azta kúrvaaaaaaaaaa!!!Ez nagyon durva :DDD WOW!
Hát igen.Bill ilyen valójában.Ha nagyon szeret valakit,akkor azért az emberért bármit megtenne :) Bármit!!!Bármit....A bugyimból majdnem kiugrottam örömömben xD Nagyon szeretem.Csak maradjunk együtt.
.......

A délutánunk szebb nem is lehetett.....
Az egész családdal elmentünk a közeli vidámparkba.14 éves vagyok,de még nem láttam igazi nagy körhintákat.Őszintén....nem nagyon vagyok oda a hatalmas,félelmetes,és veszélyes hintákért.Nem szeretek hisztizni,de most nagyon rossz érzésem lett.Jó,..az oké,hogy Saki és Joe itt van.Meg a többi testőr...Bill,Tom,Gustav,Georg,az ikrek szülei,én....de hiányzik Gina,Jojo,Anyu,Apu,B.P.,Lirkó,Kitty,Kiki,Flóra a sok T.H.-s cuccom,a szobám,az én lakosztályom...De ez most mellékes....Amikor odaértünk a vidámparkba....Bohócok,kirakodó volt,sok sok árus,és persze a hinták,....lovak is voltak.A kicsiknek arcfestés,rajzolás...lehetett kenuzni a tavon.A hattyúkat lehetett etetni...(borzalmas hangjuk volt xD ).Szellem kastély,vatta cukor,gumi cukor,lufik,sok sok színes lufik.Nagyobbnál,nagyobb nyalókák.Zene,koncert,tánc....
Ennek kicsit olyan hangulata volt,mint Magyarországon a víz-virág fesztiválnak.De a legjobb az a T.H.-s pólók ,pulcsik,kitűzők voltak.
Tom már megint egoistán felnevetett,majd az én nagy bánatomra megszólalt.....

-Heheeeee..nézzétek!!!Ott vagyok a pólókon....||mondta Tom.
-De jó!..||forgattam meg a szemeim...
-Olyan jóképű,és csinos egy férfi vagyok!||Bill Tomra nézett,majd rám.Mosolygott,és kicsit magához húzott.

Közben az ikrek szülei,Gordon és Simone,felültek az óriás kerékre...Tehát,így csak a fiúk,és én maradtam.Tovább sétáltunk,vettünk édességet.Azt nyammogtuk.Beszélgettünk közben....De tudjuk mi Tom gyengéje.A gitárok,és a csinos lányok.A csinos lányok soha nem kerülik el Tomot.És ez most is így van.....Szembe jött egy 17-18 év körüli CSINOS lány :) (Kikel hangsúlyozni a csinos szót,mert ha nem lett volna ...khöm...elölről,hátulról jó a csaj,akkor Tom nem is lépett volna akcióban ...férfi ösztön..xD ) Tom a lány után fordult,és így szólt:

--Szia Cica! Jó a segged!

Azt vártam,hogy a csaj mikor jön Tom után,és kever le neki egy hatalmas füles...(vagy épp' ellenkezőleg...azt hittem hogy a nyakába fog ugrani...O.o) Na mondom..Tomnak vége.Csak fogtam a fejem,és imátkoztam,hogy ne törjön ki a 3.világháború..khöm...vagy is a botrány :D
Ugyan is a tv is kint volt.Kamerák,és riporterek mindenhol...Szerencsére most nem füleltek...
De a lány végül is megfordult,és felénk jött.A látvány..vagy is a....a....O.O...........................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése