Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 10., kedd

48.rész.A környék...

Brigitte hozta nekem a kaját,és az innivalót.Ki ne száradjak! :D Hehee...Estefelé Sakival,és Joeval mentem sétálni...Felfedeztem a környéket...................


A háztól nem messze volt egy játszótér.Megint 5 évesnek éreztem magam x"D Ott is voltak deszkások,kosarasok,és voltak ott olyanok akik fociztak.Persze a kijelölt helyeken...Csörög a telóm....

-Haló!
-Szia Wawám!Hol vagy?
-Itt vagyunk a játszótéren.Sakival és Joeval vagyok.
-Oké.Majd ha hazajöttél,akkor gyere be a "hangszer szobába" lécci!
-Rendben.
-Szia!Szeretlek!
-Szia!Én is...

Fogalmam sincs Bill mit akar...Valamire készül.Jó lenne ha tudnám,hogy mire készül.Legalább csak mondott volna valamit,hogy mivel kapcsolatos .De nem mondott ...semmit.Így meg idegeskedhetek,hogy minél előbb megtudjam mit akar.Főleg a "hangszer szobába"????...Jesszusom!!!O.o...

-Saki,Joe!Menjünk haza!
-Oké....

Ahogy beléptem,siettem a "hangszer szobába"
Az egész T.H. ott volt.
-Bill!...||majdnem beestem az ajtón.
-Igen???Szia!
-Szia!Mit akartál?||becsuktam az ajtót.
-Láttam,....vagy is láttuk a dalszövegeket amit írtál.....
-És????||megijedtem.Azt hittem,hogy van velük valami baj.
-Ja,semmi csak....||Bill elkezdte a mondatot,és Testvére fejezte be...
-Bill azt akarja mondani,hogy van tehetséged a dalíráshoz.....||mondta Tom.
-Ööö...oké.De mit is akartok ebből kihozni?
-Csak annyit,hogy ha most elkezdenéd a zenélést,és komolyan csinálnád...,akkor talán már......
-Igen Bill??Mond tovább!
-Akkor talán már készen lenne az első felvételed,videó...
-Na,neee most ti azt akarjátok mondani,hogy legyek "sztár"??
-Ööö...
-Jó....hagyuk a témát szerintem.....
-Oké.||mondta Tom és Bill egyszerre.
-Nem tudom mi van velük.....O.o...furcsa.Az egy dolog,hogy tehetségkutatóra megyek Ginával,Jojoval,Kikivel,és Kittyvel...De nem akarok én "sztár" lenni....Hülyeség!Egyáltalán hogy juthat ilyen az eszükbe???O.O...jujjj............

Felmentem Bill szobájába,és neteztem a laptopomon....HAJNALIG!!!!
Bill elaludt.Majd hajnal felé bebújtam mellé az ágyba...............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése