Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 4., szerda

41.rész.anyunál.1hónap és jövök.nyugi....

Beszálltunk a kocsiba.Mentünk anyuhoz....................


Ahogy megálltunk a ház elött anyu jött ki...Szerintem anyu már nagyon várt engem ^^
-Kicsikém!Wawa!!!!Szia!!||ölelt meg.
-Szia!
-Na,hogy sikerült a vizsga?
-Hibátlan 5-ös lett.
-Nagyon,nagyon büszke vagyok rád Wawa.
-^^....meg itt van a 8. év végi bizonyítványom is.
-Na had lássam!||anyu kinyitotta a könyvecskét,és tanulmányozni kezdte...
-Milyen??? :D
-Hát ennél büszkébb egy anya nem tud lenni a gyerekére!!!
-Végül is csak a matek+ a fizika lett 3-as.
-Igen .Láttam.De még így is nagyon nagyon jó lett a bizid ^^
-Bizony :)
-Na.gyere menjünk be!
-Jajjj anyu!Valakit még nem mutattam be....Ő itt Joe,a másik testőröm.
-Már kettő van?
-Igen....

-Jó napot!
-Jó napot Asszonyom!

Bementünk a házba,...aztán a lényegre tértem....

-Anyu beszélhetnék veled?
-Persze :) Mond csak...
-Az van ,hogy én.....

Megcsörrent a telefonom.....Bill az.

-Szia!
-Szia Wawám!Hogy sikerült a vizsga?
-Öööm..Jól.Hibátlan 5-ös lett.
-Nagyon büszke vagyok rád.
-De végül is neked köszönhetem,hogy hibátlan lett ...
-Mer'? :)
-Hát mert ami előtt nem beszélgettem veled németül...azelőtt csak éppen hogy tudtam.
-Az jó...de anyudék is németek.
-Ez igaz.De veled valahogyan jobban tudok beszélgetni németül,mint bárkivel....
-Szeretlek ^^
-Én is nagyon..
-Most hol vagy?
-Anyunál,aztán megyek a hotelbe,aztán a reptérre.
-Üdvözlök mindenkit!És majd este ott leszek a reptéren...várlak!
-Oké.Rendben.
-Puszi .Szia!


-Ki volt az ?||kérdezte anyu.
-Bill.Ja,és üdvözöl titeket...Tényleg apu hol van?
-Németbe....
-ÓÓóóó..kár.
-Na,de mit akartál mondani?
-Ja,igen,szóval majd elutazok Németbe 1 hónapra.
-Igen.Azt hiszem mondtad.
-Igen.Tudom...csak még azt is megakartam kérdezni,hogy el-e engedsz?
-Igen.Persze.De már ezt is mondtam...
-Az lehet...csak még egyszer megszerettem volna kérdezni.
-Oké.Rendben :) De mondtam hogy mehetsz....

Közben az járt a fejemben..."Igeeeeen.Végre megint Billel lehetek,és elmehetek 1 hónapra Magyarországról.Nekem van a világon a legjobb anyukám ^^ "

-Köszönöm.Köszönöm.
-Nincs mit.Te és Bill összeilletek.És látszik,hogy mennyire ragaszkodtok egymáshoz.Bill nagyon szeret Wawa!
-Ööö..igen.Lehet hogy igazad van.Végül is ha valaki nem szereti a másikat,akkor az látszana egy idő után.
-Így van....||helyeselte anyu.
-És ha egy idő után Bill szemét lenne velem,elhanyagolna,nem hívna,stb....Amit nem hiszek .. :) De ilyenek szoktak lenni"általában".
-Igen.Így van.Úgy beszélsz mint egy felnőtt nő.
-Jajjj neeee...
-De tényleg.Megkomolyodtál kicsit....
-Hát lehet....||jól látja anyu...Milyen jó szeme van xD Anyunak mindig igaza van.Nehéz beismernem,de így van.Az órára néztem,és....

-Már 17:00 óra van....
-Igen.Mér' menned kell?
-Igen.||gyorsan felkaptam a táskám.
-Akkor menjetek csak!Vigyázz magadra!
-Ha nem vigyázok magamra,akkor majd Saki, és Joe.Heheeee...
-Jajjjj Wawa...
-Na, mentem szia anyu!
-Szia!

A hotelbe mentünk a cuccaimért,utána meg a fővárosba,a reptérre.1 óra volt az úz a reptérig.Én aludtam.És csak egy rezgésre ébredtem meg.A kezemben a telefon elkezdett rezegni.nem néztem ki az csak beleszóltam.......

-Haló!
-Szia!B.P. vagyok!
-Szia!Mit szeretnél?
-Semmi,csak megakartam kérdezni hogy vagy !?
-Jól.Köszi ^^ Éppen aludtam.....
-Jajj bocs...nem akartalak felkelteni.
-Semmi baj!Amúgy te hogy vagy?
-Én szuperul...
-Na az jó.
-Ja...hol vagy?
-A kocsiban.Nemsokára repülőn leszek :)
-Gondolom mész Billhez.....
-Igen.De te honnan tudsz ilyeneket?
-Sokan beszélnek rólad...
-JA,...hát ja xD most mennem kell,át szálok a repülőre,majd hívlak...
-Ok.Szia!
-Szia!

A repülőn is sokan megnéztek...,és autogramot is osztogattam.Eszembe jutott amit mondott Saki,"Na,híres lettél!" Lehet hogy igaza van.Mert,fotóznak,megnéznek az utcán,bárhol.....,autogramokat is osztogatok,mindenki tud rólam mindent.Néha kicsit sok ez az egész.Pár nappal ezelőtt még csak egy normális lány voltam.Aki deszkásokkal lógott,dalokat írogatott,és zenét(rádiót) hallgatott mindig.De most nincs időm dalokat írni,zenét hallgatni,és a haverjaimmal lógni.Komolyan....ez kicsit elgondolkodtató....Még régen volt időm ilyenekre.Most viszont...ez kész röhej,hogy még arra sincs időm,hogy zenét hallgassak O.O...Te jó Isten.....És ilyenkor jut eszembe,hogy milyen messzire jutottam,és hogy a sors így akarta...hogy én és Bill.Pár nappal ezelőtt azt sem tudtam ki az a Bill Kaulitz,Tokio Hotel,...addig ,amíg a rádióba nem hallottam meg a Durch den Monsunt.Meg,...hát még most is T.H. láz van.Ginának is köszönhetem,mert Ő is szereti a T.H.-t,és Ő mesélte el nekem,hogy kik is ők valójában.A gondolkodásban nagyon elmerültem és elaludtam.Saki ült mellettem a repülőn.Aztán Saki felkeltett,mert.......................O.o.........................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése