Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 7., szombat

46.rész....Fogalmam sincs mi vár rám... :)

Április 8.-a van.Hétfő.Bill nem volt az ágyban amikor felébredtem.9:10 volt.A sötétítő már el volt húzva.És egy kedves hangot hallottam.

-Jó reggelt Kisasszony!||megállt az ágyam mellett és pukedlizett.
-Ööö...izé..Jó reggelt!||egy cseléd lehetett..,mert ilyen fekete szoknyája,és fehér köténye volt.Fehér ,cuki harisnya,a lábán fekete cipellő...Vékony testalkata volt...
-Milyen reggelit óhajt?...
-O.O???
-Van minden....
-öööö..oké.Akkor egy sajtburgert,és gyümölcslevet kérek!
-rendben.Már is hozom! :)
Na,ez számomra furcsa volt...minden van.Mármint minden kaja...O.o WOW!!! 2 percet vártam a reggelire,és már hozta is az ágyamba tálcán.
-Parancsoljon!
-Köszönöm!Ööö...te vagy ..szóval a cseléd?
-Igen Kisasszony!
-És hogy hívnak?
-Brigitte.
-Ó..okés.
-Még valamit parancsol?
-Öm..igen.Hol van Bill?
-Bill ilyenkor már a stúdióban dolgozik a fiúkkal.
-Értem.És hol van a stúdió?
-Lent,az alagsorban.
-Köszi!
-Nincs mit Kisasszony!

Megreggeliztem,összekapkodtam magam.Csak melegítőbe voltam,hajam feltűzve.Majd kicsit körbenéztem a hatalmas házba.Nyitva volt a "hangszer szoba" ajtaja,tehát,így benéztem...
Aztán láttam,hogy nincs bent senki.Becsuktam a hátam mögött az ajtót,és mindent kiakartam próbálni.Kíváncsi fajta vagyok....Aztán a mikrofon,és a sok gitár,dob,hangfal láttán kedvem lett az énekléshez...Elkezdtem énekelni azt a dalt amit majd a tehetségkutatón fogunk előadni.Szóval csak énekeltem,énekeltem.Annyira el voltam foglalva az énekléssel,hogy azt sem vettem észre,hogy Bill nevelőapja,Gordon,bejött.Tapsolt.

-Nem rossz..elég jó!! :)
-öööö..jajj bocsásson meg!Kérem!Nem akartam csak így bejönni,és....
-Semmi...Nem gond!Énekelsz valahol?
-Igen.Maximum a fürdőszobában...
- :D ...szóval nem?
-nem.
-Pedig kéne énekelned!...Nagyon jó hangod van....
-Köszönöm.Szombaton lesz egy tehetségkutató és arra megyek.Magyarországon lesz.
-Na,...jó.Lehet hogy mi is elmegyünk!
-Igen?
-Igen.Megnézlek,mert kíváncsi vagyok milyen vagy amikor a színpadon állsz,mikrofonnal a kezedben,és üvöltöd gyomorból a dalt.
-Ömm..aha...
-Gyere!Játszuk el ezt zongora kíséretben.||odaült a zongorához,majd játszani kezdte a dalt,amit előbb énekeltem..
-Na,kezd el!
-Nem megy!
-Miért nem?||hagyta abba a zongorázást...
-Mert lámpa lázas vagyok...kicsit...
-És még így akarsz tehetségkutatóra menni?Így nem fog menni....
Jó tudom hogy Gordon zenész (volt) vagy még most is az....De Ő zenész!!!!O.O Én meg nem.
-De menni fog ott...
-Nem.Ha most nem megy,ott sem fog.Itt és most kezd el!Egy zenésznek mindent le kell gyűrni,ami maga előtt van.Félelmet,lámpalázat,idegességet,stb....Csak a cél lebegjen mindig előtted.És csak a zenének élj!Akkor sikerül.Minden :) Na?
-Oké.Akkor kezdem!
-Jó...

Újból elkezdtem énekelni,ezúttal zongora kísérettel.Kiengedtem a hangom,és az járt a fejemben,hogy ha egy zenész azt mondja nekem ,hogy jó hangom van.Akkor még lehet belőlem valami......................


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése