Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 13., péntek

53.rész.haza felé,az úton,..náluk.

Talán Bill félre lép?Vagy már....Vagy más lány akivel jár?Egy biztos.Nem élném túl,ha most itt hagyna......................


5 perc alatt Billék háza előtt voltam,majd bementem.Nehéz pillanat volt.Az biztos.Nem láttam az ikrek szüleit sehol.Felmentem az emeletre,Bill szobájába.Bill ott volt.

-Szia Kicsim!
-Szia!Hol vagy?
-A fürdőben!
A fürdőbe mentem.Bill ott csinálta a haját,és a sminkjét.
-Hm...szépítkezel?
-Igen.Hogy hogy ilyen jó kedved van?
-Nincs jó kedvem.Csak már szerettelek volna látni.
-Én is.||Bill letette kezéből a hajvasalót,és ...és.....pár percig elvoltunk a fürdőben ...:)

Amikor kijöttünk...Bebújtunk az ágyba,Bill szólt Brigitte-nek,hogy hozza fel az ebédet.Közben Tv-t néztünk.Ez a nap gyönyörű....,már csak azért is,mert Billel vagyok.Ő szeret,én szeretem.És ez mindennél fontosabb.Mások mondhatnak bármit.Nem érdekel.Le szarom.Pár dolog viszont nagyon is számít,még pedig a szeretet,szerelem,és az őszinteség.Ha ezekből már csak egy dolog is elveszett,akkor baj van.De most minden faszán működik Bill,és Én köztem.Hiába mondja anyu,B.P...meg az ilyenek azt,hogy Bill már nem szeret stb....De.De szeret.Nagyon is.Én még hiszek az igaz,őszinte szerelemben.Szerintem még léteznek ilyenek.Ha egyszer szereti egymást két ember,akkor most mér' keresnék mást?
Nem.Nem keresek senkit.Nem keresek,mert már megtaláltam az igazit.És Ő Bill :)

...

Brigitte hozta a kaját,mi csak feküdtünk...

-Szép jó napot mindenkinek!
-Neked is.||mondtam.
-Itt van az ebéd.||tette elénk a tálcát.
-Köszönjük szépen!||Billel elkezdtünk falatozni.Brigitte kiment,és egy utolsó kérdéssel fordult hozzánk.

-Még valamit óhajtanak?
-Nem.Én nem.Te Bill?
-Én sem.
-Rendben.Jó étvágyat!||kiment.
Bill a tv nézést felváltotta a zenére.Az ebédelést éppen ,hogy befejeztem....

-Tudsz táncolni?
-Hát....nem nagyon.||mondtam.-És te?
-Én sem tudok .De most megerőltetem magam.||Bill a kezét nyújtotta,és én megszeppenve nyújtottam a kezem.Mire Ő megfogta a derekam,és a kezem.

-Gyere!Lassúzzunk!
-Jaaajjj neee!Én olyat nem tudok!...
-Ne má!Gyere csak!Nem olyan nehéz! :)
-Oké.||lassúztunk.Így,hogy Bill vezet,így egészen más.Jó értelemben.Vele jó táncolni,sétálni,sírni,aludni,(....) xD egyszóval mindent jó csinálni vele.A fejem ráhajtottam a vállára.Annyira romantikus volt,hogy soha se soha nem akartam abbahagyni a táncot Billel :)
Pedig egyszer muszáj lesz (volt)......................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése