Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 11., szerda

49.rész.9.nap.kedd.

Felmentem Bill szobájába,és neteztem a laptopomon....HAJNALIG!!!!
Bill elaludt.Majd hajnal felé bebújtam mellé az ágyba...............


Brigitte ma 9:30-kor jött be,és hozta a sajtburgert,és a gyümölcs levet....

-Jó reggelt Kisasszony!A reggelije!...
-Jó reggelt! :) Köszi...
-Megfelel a reggeli?Nem baj hogy megint ezt hoztam?
-Nem.Vagy is nem baj.Jó lesz :)
-Mert kicserélem......
-Nem kell!Ez tökéletes így !||vágtam a szavába.
-Rendben Kisasszony!||Brigitte kihúzta a sötétítőt.
Jó idő van ma.Gyönyörű a kert így reggel.Mint tegnap....így ma sem volt Bill az ágyban.Tegnap kicsit keveset foglalkoztam fele.Remélem nem haragszik rám semmi miatt...Haragszok is kicsit magamra,akit a világon a legeslegjobban szeretek.És Ő Bill :)
-Brigitte!
-Igen Kisasszony?
-Hol van mindenki?
-A fiúk a stúdióban vannak,Gordon ,és Simone pedig elmentek valahová...De azt nem mondták meg hova....
-Értem.Köszi ^^
-Nincs mit!Jajjj Kisasszony!Majdnem elfelejtettem mondani,hogy David a T.H. managere látni szeretne.
-Engem?O.o...
-Igen Kisasszony!
-Ööö..de minek?
-Azt nem tudom.
-Furcsa,....Bill nem szólt nekem.
-Hát..igen.
-Talán már nem szeret?......
-Jajj neee!Kérem Kisasszony!Ezt ne mondja!Bill magát nagyon szereti!Higgyen nekem!||Brigitte közelebb jött hozzám,és halkabban beszélt.Nagyon őszinte hangja volt....-Maga Kisasszony hatással van Billre.Jó értelemben.Billnek voltak más barátnői még maga előtt,de azokkal nem jött annyira ki,mint magával.Kisasszony!Bill nagyon szereti!Ő egy rendes ifjú ember!||erre az akciójára Brigitte-nek nem számítottam.De valahogy hittem neki.Egy cseléd mindent tud.Még olyat is,amit nem kéne....
-Azt mondod szeret?Nagyon?
-Így van.És kegyedet SOHA,de SOHA nem akarja elengedni.Ezt Ő maga mondta :)
-Hát...köszönöm.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése