Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 3., kedd

39.rész.A gyomromba pillangók ! :S

Zenélgettünk meg minden...aztán Jojonak fontos dolgot kellett bejelentenie............


-Na figyeljetek!!!!!Új időpont van kiírva a tehetségkutatós plakáton.
-És?Mi az az időpont?||kérdeztem kíváncsi fejjel.
-Most szombat...,az április 13.-a
-Most szombat????...Na,neee tuti nem leszünk kész.||kétségbeesetten ,és pánikolva mondtam.
-De kész leszünk :)
-Nagyon...de Jojo!!!Azt nem veszed figyelembe,hogy Wawa csak szombaton fog hazajönni Németből.||Mondta Kiki.
-Ez igaz.||mondtam.
-Tényleg!O.o Erre nem gondoltam!||mondta Jojo.
-De figyu!!!...nem gond Még a tehetségkutató elött elpróbáljuk 1x és kész.Jó lesz :)
-Aham.....Hát ha neked az jó....,akkor oké.
-Persze.Jó lesz....
-Oké.Akkor szerintem a mai próbának vége!
-Okés :D

Közben Kitty És Kiki még körbenéztek a lakosztályban.Nagyon tetszett nekik.Amikor elmentek már rögtön készülődtem a Német vizsgára.Mindvégig a gyomromba pillangók repdestek.Őszintén nagyon féltem.Feketében ,fehérben voltam + a magassarkú cipőm,és a suli sál.13:15-kor elindultunk Sakival ,és Joe val,a suli felé.A kerten keresztül a kocsihoz...O.o...Na,az még egy kihívás volt xD


-Kisasszony!!!||mondta Joe,és kinyitotta a kocsi ajtaját.
-Köszönöm szépen :) ||beszálltunk,és Saki,és Joe egyfolytába beszélgetett velem....
-Ideges vagy?
-Ja.
-Megtanultad?
-Ja.
-Jól vagy?
-Ja...jól.
-Nem vagy valami bőbeszédű...||Joe.
-Tudom.De csak most...,bocsi.De nincs kedvem beszélgetni.Most ne.
-Oké.Megértem.

Amíg oda nem értünk,kusban ültem hátul,és szürcsölgettem az ásványvizemet.Annyi minden járt a fejemben...WOOOW!!!Cikáztak a betűk,szavak,mondtatok a fejemben.Aztán csörgött a telóm....
-Szia Kicsim!Minden oké?
-Igen Persze.Kicsit ideges vagyok.De amúgy minden oké.
-Rendben.Nagyon szurkolok neked :)
-Köszi.Szeretlek!
-Én is :)...És milyen Joe???
-ÖÖÖÖÖööö..jó...
-Jó?
-Aha...Még furcsa,de lassan megszokja az én stílusom xD
-Hehe XP ...Oké.Na megyek.Majd este megyek eléd a reptérre.
-Rendben.Szia!
-Szia!

Mire leraktam a telefont már ott is voltunk.13:45 volt.
Egyfolytában ez járt a fejembe.......

"Már csak 15 perc van az életemből!!!"

XDXDXDXDXXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

De most komoly.Nagyon szar érzés volt.Tudtam az egészet.A Német nekem nem akadály,de ez most valahogy nem segített :)
Már annak is nagyon örültem,hogy Bill felhívott,hogy hallottam a hangját....

éppen még a többieknek most lett vége a sulinak.13:50 volt.Én kiszálltam a kocsiból,és Sakival,és Joeval mentem be a suliba.Mentünk végig a folyosón,a többiek meg kinyitották a termek ajtaját,és azt kiabálták hogy,....
-Szia Wawa!!!Sok sikert!
-Szia!Kösssz.||csak tudnám hogy honnan tudja ez,hogy nekem vizsgám van!!! O.o


-Szia!Jól nézel ki!
-Szia!Köszi ^^

-Na,híres lettél!||mondta Saki.
-Dehogy lettem híres!

Aztán mentünk fel az emeletre,a lépcsőn meg.....

-Szia!Jó a hajad!
-Csőő!Kössz.

-Wawa!Szép volt a tüzijáték!
-Jaja szép volt :) !

És a deszkások.Jojo haverjai....

-Wawa!!!Helló kiscsaj!
-Sziasztok!Mizu?
-Semmi különös...Jól nézel ki!
-köszi^^
-Te tényleg Billel jársz?
-Igen :)
-Azta O.O...jól nyomod!!!
-Hehee...
-Mikor futunk össze?Látlak még?
-Öm...szombaton a tehetségkutatón láthattok :) Vagy még ma....
-Ja,...azt mondta Jojo :)Vizsgád lesz?
-Ja :))
-Sok sikert!
-Köszi na megyek!
-Oksa.Itt a telószámom.
-Köszi.
-Na,helló!!!
-Szia cicavirágom^^
-Te olyan hülye vagy !! xD

A deszkások jó fejek...Főleg ezek a normálisabbak :) Ők Jojo haverjai...jó lenne velük lógni :)
De nagyon közeledett a 14:00 óra.
13:59 volt.Amikor szólított a vizsgabizottság.

-Wawa!Guten Tag!
-Guten Tag! :) ||ahogy beléptem minden izgatottság,és minden gondolat ami nem kellett a fejembe...elszálltak :)

Kereken 7 perc volt a vizsgám.Aztán kiküldtek.10 percet kellett várni hogy a bizottság eldöntse hogy milyen voltam...


-Na,hogy ment?||kérdezte Joe.
-Faszán :)
-Oké.Az jó...
-Jaja :D

Aztán vissza behívtak.A vizsgám hibátlan 5-ös.És az évvégi jegyeim 4-es ,5-ös.A matek és a fizika lett 3-as.Kimentem az ajtón és...

-AÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááá...a picsábaaaaaa 5-ös lett!!!!Igeeeen!!! :D
-Na,gratulálok Wawa!
-Gratulálok Lányom!||mondta Saki.
-És itt van a 8.-os bizonyítványom.||nyújtottam oda.-Na milyen?
-Büszke vagyok rád Lányom!
-Kösz .Saki...
-Mehetünk a Hotelbe?
-Nem :D Inkább menjünk a deszkás parkba!
-Oké.
A parkba ott voltak a deszkások :) Yeee!!!......... :P..................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése