Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 10., kedd

47.rész.Hát asszem az első kiskoncertem xD

Újból elkezdtem énekelni,ezúttal zongora kísérettel.Kiengedtem a hangom,és az járt a fejemben,hogy ha egy zenész azt mondja nekem ,hogy jó hangom van.Akkor még lehet belőlem valami......................

Aztán vége lett a dalnak.Brigitte ott állt az ajtóban.
-Nagyon szép!||Brigitte tapsolt.
-Köszönjük! :P ||hajoltam meg..
-Neked tetszett?
-Igen Kisasszony!
-De jó !!! :D

Aztán feljöttek Billék is.Vagyis az egész Tokio Hotel feljött a " hangszer szobába ."

-Szia Kicsim!||ölelt meg Bill.Utána szaladtam a fiúkhoz...

-Gustav,Georg!!!!||szaladtam feléjük.Mind a ketten megöleltek.
-Szia Wawa!Hiányoztál ám!
-Ti is nekem ! :)

Most hogy így körbe vettek a zenészek,féltem,hogy majd Gordon azt mondja ,hogy énekeljem el még egyszer Billéknek.Szószerint imátkoztam(magamban) az Istenhez."Kérlek Istenem csak NE énekeljek!Kérlek!"

-Hogy ment a próba?||kérdezte Gordon.
-Jól.||mondta Tom.
-Mi is próbáltunk ám! :) || jajjj neeeee!!Ezt nem hiszem el!Most komolyan szivatsz Iszenem?Ez most komoly?Halálra rémültem....
-Igen Wawa?||kérdezte Bill.
-Aha..O.o
-Mutassuk meg nekik!
- :ss....Oké.||nagy erőt vettem magamon.Először csak 2 ember látja,és hallja hogy énekelek,utána már az egész család???!!!O.o....
Először ott volt bennem a "félek"...,de aztán abból nem sül ki semmi jó,hogy félek.Az ilyet félre kell tenni.Hiszen ezek az emberek egy dalra várnak,amit én énekelek.És nem Celin Dion....

Az egész "család" bejött a szobába,és csak arra vártak,hogy kezdjem el!!!
Elkezdtem.........Bill reakció ezek voltak:Állt ott,és ahogy kiejtettem az első hangot ,rám figyelt,és büszkén mosolygott rám.Senki sem tudta,hogy miről is szól a dal valójában.Vagy inkább a szöveg tartalma.....Csak hallgatták...Vége lett,és tapsoltak.

A fiúk álltak,és hülye fejjel egymásra nézegettek.
-Milyen volt?||kérdeztem kicsit szégyenlősen.
-Ööö...fasza!!O.O||mondta Tom.
-Wow!!!Ezt te énekelted?||kérdezte Gustav.
-Ja...asszem én :)
-Hát azt hiszem Bill téged lecserélünk ,kell egy újabb énekes a th-nak xD ||hülyült Georg.
-Na.nee komoly?||kérdezte Bill.
-Ti olyan hülyék vagytok! :P

Aztán az egész napot a "hangszer szobában" töltöttem.Dalokat írtam,gyakoroltam az éneklést.És zongorázgattam,próbálgattam egy két gitárt.Nem tudok semelyik hangszeren játszani,csak úgy jól esett nyomkodni a billentyűket,és pengetni a húrokat....
Brigitte hozta nekem a kaját,és az innivalót.Ki ne száradjak! :D Hehee...Estefelé Sakival,és Joeval mentem sétálni...Felfedeztem a környéket...................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése