Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 4., szerda

40.rész.A deszkás parkba :)B.P.

-Mehetünk a Hotelbe?
-Nem :D Inkább menjünk a deszkás parkba!
-Oké.
A parkba ott voltak a deszkások :) Yeee!!!......... :P..................................


Oda mentem hozzájuk.
-Sziasztok!!
-helló Cicavirág!Na hogy sikerült a vizsga?
-Faszán :)
-És a "Faszán" az nálad hányas? :D
-Hibátlan 5-ös :D
-O.O Mi?????Mi fasz?Neeee máááá!!!
-:D
-Gratulálunk neked!
-Köszi.Amúgy téged hogy hívnak?
-Bence.A deszkás nevem B.P.
-És mér pont B.P.?
-Hát mert Bence Peace vagy mert mondjuk Budapest :)
-Hehe ^^ Ez tök jó ^^........
-Az :)
-Én is kipróbálhatom a deszkán azt a izét xD ??
-Magassarkúba?
-Nem.Majd leveszem....
-csak meg ne fulladjunk!!! :P
-De köcsög vagy.
-Jajjj nem.bocsi.Csak hülyülök.....

Levettem a cipőm.És ráálltam a deszkára.Szar volt.Mert ha elesek,akkor kint lesz a fél seggem.Mivel combig érő fekete szoknyába voltam.Hát végül is ilyen ünneplős cuccban voltam....

-Na,állj rá Wawa!!!||mondta B.P.
-Okééééé...||Saki,és Joe mindvégig ott voltak mellettem.ne hogy elessek.

Ráálltam mindkét lábammal a deszkára,és gurultam egy kicsit,aztán B.P. meglökött,és száguldoztam ott a betonon.

-Kormányozz Wawa!!!!
-Okéééé.Próbálok : D||ahhoz képest,hogy még soha életemben nem álltam deszkára xD xD (Maximum ilyen kerti fa deszkára xD )...Egész jól ment :)

-Sikerült!!! :D
-Ügyes vagy!Na most add vissza a deszkát.Mutatok valamit.
-Oké.
A deszkás parkba aztán kente neki B.P. xD Jól nyomta :) Jojo is jól tolja csak Ő neki gondolom van más dolga a deszkázáson kívül.
B.P. mindenféle trükköt mutatott.Én a rámpán ültem.Onnan szólogattam B.P.-nek.

-Jól nyomod!
-Na ja :) De te is ám!
-Hát tudom x"""D
-Te kis egós :)
-Én ? Én nem :)
-Nézd Wawa még ilyet is tudok!!!!
-Na jól van...nem kell fényezni magad :) Te kis egós xD
-Hehe ....

Aztán szólt Saki....
-Wawa mennünk kell!
-neee máá elmész?
-Ja.Muszáj.
-Oké.Akkor szombaton látunk?
-Jaja :)
-Oké.Jó légy!Vigyázz magadra!||B.P. megölelt.
-Te is!.Szia!
-Szia!

Beszálltunk a kocsiba.Mentünk anyuhoz....................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése