Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 5., csütörtök

44.rész.Még mindig Billéknél.

Felmentünk az emeletre,és ott volt egy szép faragott fa ajtó,a mögött nagyon sok gitár,és egyéb hangszer volt.......................


-Na,ez itt a családi gyűjtemény...
-Hűűha szép! :)
-Az :) ||gyönyörködött Bill nevelőapja,Gordon,a hangszerekben.Észrevettem azokat a hangfalakat,és azt a mikrofont,ami a Durch den Mondun klippben volt.Odamentem....
-Ez itt Bill mikrofonja....
-Igen.Így van.Honnan tudod? :)
-Szeretem a Tokio Hotelt.
-Értem.
-És ezek itt azok a kicsi illetve,nagy hangfalak...
-Bizony ^^
-Maga játszott valamelyik hangszeren?
-Persze...Mindegyiken.Ó azok a régi szép idők...

Lentről kiabált Bill anyja...
-Wawa !!Itt a tea.!
-Egyek!...Köszönöm!
-Szívesen!Egészségedre!Nem vagy éhes?
-De....
-Gondolom hosszú volt ez a nap..
-Így van.
-Máris hozok kaját!
-Rendben.

-Na, hogy tetszik itt?||kérdezte Bill,és hátulról átölelt...
-Cool !!! :)
-Akkor jó!Remélem az én szobám tetszeni fog...
-Biztos... ^^

-Itt a kaja!!!
-Köszönöm!Jól néz ki! Mi ez?
-Csirke mell,és ilyen csípős szószban van beleforgatva,meg rízs.
-Imádom a rízst!
-Én is || mondta Bill.
Megettük...khömm...megettem ^^ a kaját,és felmentünk Bill szobájába.Egy csomó díj volt a polcokon,és Green Day-es poszterek voltak a falon.A falak pirosak voltak.Gyönyörű erkély volt(mint a Hotelben),az erkélyről a hátsó kertbe lehetett látni(mint a Hotelben :) Hatalmas nagy plazma tv volt az ágy előtt a falon.Az ágy puha,kényelmes,és hatalmas.A tv alatt kandalló.A szobában volt Bill fürdője.A "ruhás márvány szekrénye" hatalmas,ott aztán minden van.A téli eszkimó kezes lábastól,a nyári papucsig,... xDD ..szinte minden....

-Szép szoba!||mondtam.
-Köszi szépen!
-De jó!!!Imádom az illatod gyertyákat :) ||mutattam az ágy melletti éjjeli szekrényre,mert ott volt egy pár gyertya.
-Én is szeretem :) Szóval tetszik?
-Igen :) Nagyon szép a szobád,és ez a ház is.
Ezt a mondatot teljes szívemből,és őszintén mondtam.Nem szoktam hazudni,és nyalizni...A nyalizás szerintem undorító,visszataszító,és borzalmasan lealacsonyító.Ami a szívemen, az a számon.Amúgy is Billnek mindig a színtiszta igazat mondom.Mert Ő nagyon fontos nekem.

-Köszönöm.
-Gondolom sokat dolgoztatok,hogy ilyen szép legyen itt minden.||körbemutattam.
-Igen.Amennyit mostanában keresünk a fiúkkal...Hááát annyi pénzt még életemben nem láttam...
- :D
-Meg van még a nyakláncod?
-igen.Meg.Itt is van!||tűrtem el a hajamat,mert a sok hajamtól nem lehetett látni a nyakláncot.
-Oké.Csak nem láttam..
-Sok a hajam ugye? XD ...
-Jaa...kicsit.
-Levágom!!!
-Neeeeeeeeeee ! :D
-Jó..jó... :)
-Örülök hogy vigyázol rá!
-^^ Én meg annak örülök hogy te vigyázol rám!
-Mindent adadnék neked!Fontos vagy nekem!

Odamentem Billhez,és megöleltem,megcsókoltam.Elmentünk fürdeni,(........) :) ...majd alvás... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése