Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 12., csütörtök

52.rész.10.nap.(szerda)

Reggel...
Mint minden reggel,így ma is tapogattam Billt,hátha az ágyban van....És ott volt!!!Igeeeen!!! :D OTT VOLT!!!Amikor éreztem,hogy mellettem van ,akkor elmosolyodtam.Bill nem dolgozott már reggel a stúdióban,hanem velem volt az ágyban.Velem akar lenni ^^.... És ahogy mondta Brigitte,tényleg velem akar lenni Bill.Fent volt már az én Szivem,én meg szunyókáltam.Brigitte bejött,és látta,hogy még ágyban vagyunk.
-Jajj...elnézést Bill,Kisasszony!||megszeppenve becsukta az ajtót.
-Semmi baj.Gyere csak!
-Nem.inkább később visszajövök.
-Oké :)
Felkeltünk,felöltöztünk,és mentünk reggelizni le...
-Jó reggelt!!||üdvözöltem a családot.
-Jó reggelt Wawa!
-Szia Tom O.o...||csak megjegyezném,hogy Tom alsó nadrágba rohangált fel 's alá a konyhában.||Simone rászólt....
-Tom!Vegyél fel valamit!Itt van Wawa!
-Na, és nem zavarja..vagy igen?||Tom kémlelően felém nézett.
-Ööö...nekem mindegy...||válaszoltam.Nagyon ciki egy helyzet volt.Most ezek viccelnek?Én döntsem el,hogy Tom vegyen fel magára a boxeren kívül még nadrágot vagy sem?O.o....Na,neeeeeee ez egy vicc.Rossz álom x"DDe nem volt az.... Hehe...

-Na,látod anyu.Jó vagyok így !xD ||mutatott magára Tom.
Simone nem szólt semmit.Inkább hozta a reggelit.Furcsa....miért nem a cseléd hozza a kaját?Nem értettem.De nem is foglalkoztam ezzel a kérdéssel.Csak a sült tojással,és a tejjel :P
Bill és Tom között ültem.Ezek ketten olyan hülyék....Éppen ittam a tejet,amikor Tom elkezdte piszkálni a lábával,az én lábamat.Nekem meg a számon folyott ki a tej.Tom gonoszan megszólalt....
-Wawaaa!!!Enyje!!!Mi az a fehér a szádon?
-Jajj Tom...Te hülye!Itt piszkálgatsz....nanáá hogy kifolyik...a....
-Mi folyik ki?honnan?
-Te...te pedofil.....||töröltem meg a szám.
-Én?
-Igen.Te!
-Tom...hagyjad már.||mondta Bill.
-Mer' mi lesz ha nem?
-Ne akard megtudni....

Nem hittem el...a két fiú veszekedik.Ilyet sem láttam még...Mindenesetre egy ideig tűrtem.De amikor már meguntam,közbe vágtam...
-Fiúk!Elég legyen!||továbbra is mondták a magukét.Még egyszer megpróbáltam szólni....
-Fiúk!Kuss legyen!||ordítottam fel!
-Bocs...||mondta Bill.
-Mint két óvodás....Nem hiszem el...
-Igaza van Wawának.||mondta Simone.
-Na,..nők!
-Most már elég Tom!||mondta Bill.Én felálltam az asztaltól.És kimentem az utcára mackó ruhában.
-Köszönöm a reggelit.Finom volt.
-Szívesen.

Bill észbe kapott....

-Wawa!Hova mész?
-Ki...a friss levegőre.
-Jöhetek én is?
-Most ne...
-Sajnálom.
Jó.Mindegy.Nem számít...
-De számít.Hülyén viselkedtünk Tommal.
-Majd jövök egy 20 perc múlva.Meg egyet telefonálok.
-rendben van.Szeretlek kIcsim!||ölelt meg Bill.
-Én is szeretlek.||elindultam egyedül,igen egyedül.Nem jött velem Saki,sem Joe.Csak én egyedül elindultam 100 és 100 utcán,keresztül,végig....Egy kis séta mindenkinek kell.Nem tudom mi ütött belém,egyszer csak felálltam,és elmentem.Nem szoktam ilyeneket csinálni.Nincsennek ilyen "kirohanásaim".Talán sok ez az egész,túl sok dolog történt velem.Igen.Talán ez a baj...
Reggel ott a környéken mindenki fut,sétál,a gyerekek játszanak.Muszáj volt egyett telefonálnom.Hiányzik a család...
Még csak 3. napja vagyok itt Hamburgban,de már most hiányzik mindenki.Pedig itt leszek 1 hónapot.De szombaton már otthon is leszek.Először is felhívom anyut...

-Szia anyu!
-Szia!Szombaton jössz?
.Igen..
-Olyan hangod van,mint egy élő halottnak.
-....||hallgattam.
-Van valami baj?
-Tom és Bill reggelinél veszekedtek.
-És ez ennyire kiborított?
-Ja...
-Pedig te nem szoktál ilyen lenni..
-Igen.De ez van.
-Megváltoztál...||anyu végre kimondta amit gondolt.Tényleg megváltoztam.
-Tudom.De ennyire?
-Nem.Te ilyen vagy.
-Nem.Én ilyen lettem.
-És most hol vagy?
-Kint az utcán...
-Wawa!Mit csinálsz te az utcán?
-KInt vagyok kicsit,aztán megyek vissza Billékhez.
-Oké.És milyenek a szülei?
-Jó fejek.Imádnak engem.
-Na,az jó...
-Igen.Szerintem is.A nevelőapja Billnek,Gordon egyfojtába azt mondja nekem,hogy tehetségem van a zenéhez.
-Na,ez jó.
-.......
-Vagy nem?
-Nem.Nem jó.....Egyáltalán nem.Na,megyek.Szia!
-Szia!


Aztán felhívtam B.P.-T....

-Szia!
-Helló kiscsaj!Mizu?Jó németbe?
-Jó..csak...
-Csak?
-Csak néha már unom kicsit magam.
-Bill nem törődik veled?
-Nem mindig...
-Istenem!Milyen ember ez?
-Nagyon jó ember Bill,ne értsd félre,szeretem.Csak sok dolga van így nem sokat látom.
-Lehet hogy te szereted.De ő vajon szeret-e?
-Remélem igen.
-Lehet hogy van csaja...
-Nem hiszem...Ő nem olyan.Bár láttam egy két fotót az ágya alatt.
-És azokon kik,mik vannak?
-Nem láttam annyira....
-Aham..hát....bármi meglehet.
-Köszi,de most megyek!Szia!
-Szia!

Talán Bill félre lép?Vagy már....Vagy más lány akivel jár?Egy biztos.Nem élném túl,ha most itt hagyna......................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése