Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 16., hétfő

55.rész.Ki ez a pedofil?...Tom...xDD (L)

De a lány végül is megfordult,és felénk jött.A látvány..vagy is a....a....O.O...........................................


...a lány nem más volt mint Flóra.Igen.Bizony ^^ Az a Flóra ,akivel a Hotelben ismerkedtem meg.

-Flóra!Szia!
-Wawa?Szia!||öleltük meg egymást.Először nem tudtam ki az...de már tudom :)
-Na,most ez mi?|| Tom csak állt ott mint a kivert ...ja...xD
-Ő Flóra.Wawa barátnője.||mondta Bill.
-Mi f*sz?..O.O ||mondta Tom.


-Ki ez a pedofil?Csak nem Tom Kaulitz?
-De ő az..||kicsit ciki volt a helyzet....
-Amúgy meg tudom hogy jó a seggem...
Na de jó.Nem csak Tom az egoista...xD
-Hogy hogy itt vagy Hamburgban?||kérdeztem.
-Hát utazgatok mindenfelé,például jövőhéten megyek Las Vegasba a Disney kastélyba.Ott leszek hercegnő.
-Egy sexy hercegnő :P ||mondta Tom.
-Senki nem kíváncsi rád!
-Ott jó lehet dolgozni...
-Hát gyertek el!
-Nem biztos hogy........||mondtam.
-Én és a T.H. dolgozunk.||mondta Bill.
-Én meg asszem kiveszek egy éjszakára egy szabadságot.||mondta Tom,és dörzsölte a kezét.Gustav, és Georg csitították Tomot.Mert Flóra már eléggé ki volt bukva.
-Akkor gyere te is el Wawa!Legyél te is hercegnő !
-De még nem vagyok 18....
-Az nem baj :) Hercegnő leszel és kész.
-Ő az én hercegnőm ^^...||mondta Bill,és megához húzott.
-És még fizetni is fognak...sok pénzt...||mondta Flóra.
-Én is fizetek egy éjszakára :P ||Tom már megint megszólalt :( xD
....Flórát elöntötte az ideg..(ajajjjjjjj)
-Na,ide figyelj pedofilkám...Még egy ilyen ...és fogsz kapni.Remélem eljutott a f*szodig is!!!
-Flóra!Flóra!!!!Nyugi!Béke van :D ...xD
-Oké.De nekem egy 16 éves srác ne szólogasson be!...Ne ugass máá!
-Nem fog!És nyugodj le!...Jössz velünk?
-Aha...
Elindultunk a koncert felé ahol,a cascada,Green Day,Miley is fellépett .Buliztunk,ettünk,ittunk.Tom megbékélt a tudattal,hogy Flóra nem lehet az övé...Még egy éjszakára sem xD
Elkezdtünk dumálni arról,hogy mi lenne ha kimennénk a nyaralóba.Ott nem szól ránk senki,ott bulizhatunk kifulladásig.
...
-Jó,de hol van az a nyaraló?||kérdeztem.
-Innen olyan 1 km-re,az erdőben....
-Na,neeee..én nem megyek erdőbe....
-Én sem ...||mondta Flóra.
-Miért nem?Féltek hogy elrabolnak?||kérdezi Gustav.
-Igen.Én személy szerint félek...||mondtam.
-Vagy talán attól féltek,hogy elrabol a réz f*szú bagoly?||Tom röhögött.
- -.- ...Tom.Te hülye vagy...||mondta Bill,aki már kezdte unni testvérét...
-Vagy neeeeeeeeeeem.Attól féltek,hogy ...
-Hogy??O.o ?
-Hogy flórával elleszek... :P
Ránéztünk Flórára.Az arcán nyugodtságot láttunk.Pedig szerintem belülről kitört a Húsvét-szigeteki vulkán xDDD.

Mindenki kussba lett,és nem törődtünk Tom újabb pedofil kijelentésével...Holnap tuti ,hogy a TV-be fogunk kikötni.... :)
-Szóval akkor megyünk vagy nem?
-Na jó...mehetünk.||rászántam magam.
-Nagyszerű! :) Akkor mehetünk! || mondta Gustav.
-De Flórának nincsen cucca...és nekem is Billéknél van.
-Hát akkor mennjünk hozzánk!||mondta Tom.
-Flóra!Akkor te megkapod az én cuccaimat.
-Oksa ^^
Otthagytuk a vidámparkot.Már amúgy is sötétedett.Elmentünk Billékhez...összecsomagoltunk,és el is indultunk a nyaraló felé.
...

Tök jó,hogy Flóra és Gustav,Georg is velünk jön.Jövőhéttől a fiúk sokat fognak dolgozni,úgy hogy én már jövőhéttől Las Vegasban fogok dolgozni,mint hercegnő.Amit fogk keresni....hát még fogalmam sincs ,hogy mit csináljak a pénzel.Majd kitalálok valamit.... xD De ebből is tuti botrány lesz...már látom a nevem az újságok címlapján,és a hiradóba....
"Wawa,Bill Kaulitz barátnője,a Disney kastélyba dolgozik!"
... -.- " Tiszta szégyen lesz...hehe...de engem nem érdekel más véleménye...
Vanda Schwarz vagyok....ezt is túlélem.Talán....meg a nyaralóba éjszakázást is xD
...

Ugye a nyaralóba tartottunk felszerelkezve,kajával,piával,és persze khömm...Tom óvszerrel.
Nem mintha lenne ma este valami -.- de azért a "biztonság" kedvéért hozott...Pasik... -.- .......................................


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése