Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. augusztus 12., csütörtök

51.rész.Játszótéren :)

-Szerettelek volna már nagyon ölelni,csókolni,és most megtehetem :) ||Bill csábosan mosolygott...

(............) .... :)

Csak sétáltunk,a gyerekek bicikliztek a játszó körül...meg labdáztak...........................


Billel nagyon boldogok vagyunk.Nem mindennap láttam...és ha láttam is,akkor mindig fél napot.De legalább látom,és ez a fontos...
kézen fogva sétáltunk,láttunk gyerekeket,akik játszottak.
-Nézd Wawám!Az a kislány ott! :)
-Igen.Látom.Olyan aranyos^^

A sok gyerek körbe vett minket,és körülöttünk játszottak.Saki,és Joe távoltartotta a gyerekeket tőlünk...
-Saki!Hagyd!Nem fognak bántani...Had játszanak itt.
-Oké.
Az egyik kisfiú odajött hozzám...
-Szia!||köszönt felénk,és integetett.
-Szia ! :)
-Hogy hívnak?
-Wawa :) És téged?||gugoltam le hozzá.
-Mike...
-Milyen szép név! :) Mivel játszol?
-Homokozó....
-Menjünk oda?
-Igen! :D
-Oké.Akkor menjünk.
Kézen fogtam Mike-ot és mentünk Billel homokozni a játszótérre.

-Úgy látszik szereted a gyerekeket.||mondta Bill.
-Igen.Imádom őket ^^
-Építsünk homok várat!||mondta a kisfiú.
-Oké :)
Bill is segített,és én is építeni.Még több kisgyerek jött oda,és ők is építettek :)A naplemente már eltűnt az ég aljáról,és feketeség váltotta fel.Vagy is este volt.....
-Mike!|| egy nő odajött hozzánk.-Megmondtaam,hogy ne állj szóba idegenekkel!
-De mi csak játszottunk....||mondtam.
-Akkor is...gyere Mike!Menjünk haza!
Összenéztünk Billel.....
A kisfiú,Mike,anyja azt hitte,hogy bántani akarjuk,akkor rosszul hitte.Jó...,talán igazat adok neki,mert a mai világban én sem nagyon bízok meg akárkiben.Bill és én még ott maradtunk a játszótéren és befejeztük a homok vár felépítését.Aztán felálltunk,és sétálgattunk.A lámpákat már felkapcsolták,és Billtől megkérdeztem egy két dolgot.Avval kapcsolatosan,amit ma reggel mondott nekem Brigitte.

-Bill!Igaz,hogy David látni akar engem?
-Öm...igen.Igaz.Honnan tudod?
-Hát ...csiripelték a madarak :)
-Ahham....Amúgy igen.Szeretne téged megismerni,mert Ő is látni akarja azt,hogy kivel járok,és hogy rendes-e vagy ,..stb...
-Értem.
-Nem gond?
-Nem.Nem.Jó hogy megismer :)
-Rendben van.||közben mentünk haza.Szépen lassan mentünk.Olyan romantikus volt minden.Mert megvolt világítva az utca,az út,a házak.Nem akartam bemenni még,mert....olyan jó levegő volt,és romantikus volt minden.Kint csak Bill és én...De hamar a házhoz értünk :( Bementünk,vacsiztunk.Aztán felmentünk Bill szobájába.Lefeküdtünk az ágyra,Bill feledtem feküdt,cirógatta a hajam,és az arcom.Majd azt mondta....

-Wawám!Kicsim!||mosolygott édesen.
-Igen ?
-Szeretsz még?
-Már nem...xD
-És miért nem?:)
-Mert nem törődsz velem....
-Az igaz.De most komolyan szeretsz?
-Igen.Persze :) Nyugi csak hülyültem.
-Oké :) De az előbbire visszatérve...szeretnék mostantól minél többet foglalkozni veled.
-Rendben :)
-Fontos vagy nekem...
-Te is nekem...
-Holnap elmehetnénk valahová...hová szeretnél menni?
-Nekem mindegy ...
-Biztos hogy mindegy? :)
-Nem.Nem...Akkor menjünk bulizni.
-Nekem jó.De azt tudnod kell,hogy táncolni nem tudok.
-Komolyan ? O.o..
-Aha...
-Jó.Nem baj :) || 2 percig bámult Bill ... :) <3..majd megszólalt:
-Na látod,ezért szeretlek téged...
-Miért ?:)
-Mert,megértő,kedves,kreatív...egy ember vagy.
-^^ jajj..milyen aranyos vagy.
Sokat beszélgettünk még.Aztán aludtunk is.

-Jó éjt Kicsim!
-Neked is jó éjt Szivem :) !..........................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése