Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 1., hétfő

71.rész.Meg kell találnom...

Vártuk az eredmény hirdetést,de később megtudtuk,hogy mindenkit vagy telefonon,vagy e-mailba fognak értesíteni.Szerettem volna,minél előbb megtudni,de még nem mondják el.Három napon belül értesítenek mindenkit.Ki voltam kicsit akadva,mert a picsába...faszomat....,megakartam tudni,hogy mi a végeredmény.Ezért izgultam,ezért vártam én itt ennyit????...O.o...Nem kellett volna :/.....



Aztán feleszméltem.Hirtelen felkaptam a fejem egy zajra.A színpad hátsó részénél vannak öltözők,stb.És ott énekelt egy ember.Az " első számú rajongónk" azt írta a levélbe,hogy furcsa jelekre figyeljünk.Én figyeltem :) Szóval ott hátul énekelt és gitározott egy ember.15-ös szám volt a piros sapkáján.Ő az.Odamentem,és megszólítottam....

-Öm...Elnézést!!Helló!Te vagy az a ....
-Szia Wawa!Én vagyok a rajongó.Igen.||felállt,és kezet rázott velem.1,5 fejjel magasabb nálam.Meglepődtem.Fiú,magas,és a szembe szomszédunk.Állítólag.....Pedig még soha nem láttam.
-lehet hogy a szomszédom vagy,de mikor költöztetek abba a házba?
-tegnap.Még pakolunk.
-Értem.És már ennyire csodálsz minket?
-Igen.Az Ewigkeit név tetszik :)
-Én találtam ki.||mondtam büszkén.
-Há mer te nagyon jó vagy....
-Heheee....

Helyes a srác.Csak egy baj van vele.Nem az én stílusom :) Nekem Bill kell.Aztán egyszer csak közeledett,én meg hátraléptem.
-Na,mér szaladsz el? :)
-Nem szaladok,csak viszket a lábam.||hajoltam le a bokámhoz,és megvakartam.
-Áhh..értem.Gyere igyunk meg egy kólát!
-Jajj nem.Bocsi.Mennem kell.||fordultam meg,és Sakiba belebotlottam.Olyan jókor jött.Még egy percig maradtam volna ott hátul az a fiú szétszedett volna O.O

-Amúgy hogy hívnak?
-Krissz.
-Szia!Most megyek.Örülök,hogy megismerhettelek.
-Én is.Szia Wawa!Majd még beszélünk!
-Ja....



-Jókor jöttél Saki.
-Mér?
-Csak hát...ez egy rajongónk.
-Szerintem normális.
-Szerintem is.Csak jobb a távolság.Nem ismerem még.
-Hát igen.Fogadd el azt,hogy lassan már mindenki ismer.És vigyáznom kel rád még jobban.
-Ja...igaz :) És hogy tetszett? :)
-Nagyon jól nyomtátok :D Büszke vagyok rád :P
-Köszi.Bill hol van?
-Már' otthon.Nálatok.
-Oké.szeretnék már vele lenni.
-Elhiszem :)

Beszálltunk a kocsiba,és mentünk haza.Már nagyon vágytam Bill ölelésére.Az volt a legszebb pillanat,amikor VÉGRE Bill karjaiban lehettem ^^

-Bill!
-Itt vagyok!Mond!||jött le a lépcsőn.
-Szia!Hiányoztál.||szaladtam felé.
-Te is nekem.Nagyon jók voltatok ám.
-Köszi ^^ ||közben Tom jött le a lépcsőn.

-Megzavartam valamit?
-Nem.Dehogy.
-nem is hallottátok?Csengettek.||ment Tom az ajtóhoz,és kinyitotta.Azt hittem csak álmodok.Krissz a rajongónk állt ott.Én is odamentem üdvözölni.
Krissz 17 éves.Igen helyes :)
-Szia Wawa!||kezet csókolt. O.O
-Szia-a-aa O.O ! Bemutatlak a barátomnak.Ő itt Bill.Bill ő itt Krissz.Ő pedig Tom.Bill ikertestvére.

Helló!
-Cső ember!

-Hát te miért vagy itt?||kérdeztem.
-Csak mondom szólok,hogyha kell valami csak szólj.Gyere át nyugodtan.
-Oké...
-Na,akkor én mentem is...Sziasztok!
-rendben.Szia!

Kedves egy fiú.És még udvarias is.Kezet csókolt O.O Höhhh...faja...
a szembe szomszédom,egy helyes 17 éves fiú.Hmm....Azt hiszem jó barátok leszünk.........................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése