Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 6., szombat

Rövid,Bill és Wawa történet (:

Este van már.Még ülök a buszon.Jövök hazafele a kondiból.Pontosabban este 18:21 van.Szívás ,hogy ilyenkor végzek.Péntek van,szóval minél előbb haza kéne érni.Anyuék biztos,hogy már várnak.És amúgy is...hiányzik már az msn,facebokk.Még van egy megálló,és ott leszállok.Felálltam,jeleztem,leszálltam.Megjegyezném,hogy nem egyszerű hátizsákkal,plusz még ilyen nagyobb táskával,amibe a tesi cuccom van.Megyek végig az úton,zenét hallgatok,s csak egyre gondolok.
Az az ismeretlen ,aki írt nekem msnen ,remélem megint ír.És remélem egyszer találkozunk is,mert nagyon szimpatikus,inteligens....,és hát jó fej na.
Sietek,hogy hazaérjek és tudjak vele beszélgetni.Nem sokat van gép közelben.Elfoglalt egy ember,és kicsit olyan titokzatos.És talán ez a titokzatosság tetszik benne.Talán....
Hazaértem,letettem a táskáim,lerúgtam a lábamról a sportcipőt,és rohantam oda a laptopomhoz.Felléptem msnre és fent volt.Vártam egy kicsit,hátha rám ír.És írt!

-Szép jó estét kívánok :)
-Szia!Neked is!Most értem haza....
-Kondi??
-Igen.Nagyon gáz,hogy péntek van,és még csak most érek haza.
-Dehogy gáz...ne hülyéskedj.Te csak szorgalmas vagy :)
-Na igen.Az.
-Nekem viszont mennem kell.
-Már is ? O.O
-Igen.De holnap is beszélünk.
-Jól van.Remélem is :)
-Oké,na akkor jó éjt!Puszi!
-Neked is!Puszi!

Hát ezt nem hiszem el.Elment.mondom én hogy nagyon elfoglalt ember.Sosem fogok vele találkozni,sem összejönni.Szinte minden nap így érek haza.Ő meg ilyenkor szokott lelépni.Kúrva jó....
Másnap....

Hulla fáradt vagyok.Szinte élni nincs kedvem.Ma reggel hívott barátnőm,hogy menjek be vele este a kondiba.Tök jó....ma sem beszélek a "titokzatos fiúval".Szóval megint nagy pakkokkal leszállok a buszról,a világítást felkapcsolták,és kezdett hideg lenni.Már a sarkon is befordultam,és lassan otthon vagyok.Teljesen ki voltam,hogy ma sem beszélek vele,és teljesen magamba voltam fordulva.Nem bírom már.Érzem,hogy Ő az igazi,de megőrülök,mert tudom hogy nem beszélhetek vele,nem láthatom,és nem járhatok vele.Ölbe tett kézzel sétáltam.Lassan otthon voltam.Közben gondolkodtam a "titokzatos fiún".Vajon hol lakik?Miért nem fedi fel valódi énjét?Miért nem?Tök kíváncsi vagyok,hogy Ő vajon tudja,hogy hol lakok,és hogy hívnak?Ma még zenét sem hallgattam,most valahogy az sem hiányzik.Egyszer csak furcsa hangot hallottam.Mintha egy autó vagy busz közeledne.Láttam a fényét is.Árnyékomra néztem,és egy hatalmas busz megállt mellettem.Nem tudtam,hogy most megálljak vagy tovább menjek.Nagyon féltem,mert egy hatalmas,erős férfi kiszállt,és megkérdezte a nevem.Mondom Wawa.Ő még egyszer....Én meg mondom Wawának hívnak.Miért?Megragadta a kezem ,átvette a nagy hátizsákom és föltolt a buszra.Az a nagy valami amit busznak,vagy lakókocsinak neveznek.Deeeee én nagy valaminek hívom xD Szóval hatalmas volt.Volt vagy 2 emeletes vagy nem t'om.Amúgy kurvára betojtam a hapsitól,meg hogy miért szálljak fel én a buszra??O.o
Aztán megpillantottam egy fiút.Ott ült ilyen bőrkanapén.Gyorsan felállt,és bemutatkozott.
-B.Kay helló!
-O.o ....ööööö...szia!
Nem hittem a fülemnek.Ő az.Ő a "titokzatos fiú" akivel beszélgettem msnen.Jézusom.Nem hittem...Ezért megkérdeztem tőle hogy;
-Mi az msnen a nevem?
-Azt hiszem WawusSs...De már láttam olyat is kiírva hogy T.H.fan.
-O.O tessék?Vagy is...öm...úr Isten!-Tettem kezem a szám elé..Ő csak mosolygott.Majd tovább kérdeztem:
-Te vagy az,akivel tegnap este beszélgettem?
-Igen :) -Tökre nem hasonlított Billre,Bill Kaulitzra,akit szeretek már 9 éves korom óta.Sapkában,napszemüvegben,volt az illető.Egyszer csak levette,és nem hittem el,hogy az a személy Bill.Itt van előttem áll O.O Atya ég!
-Így már felismersz?
-Igen :)
-Wawa!...szeretlek!
-Én is B.Kay :)

Így ért véget,egy nap.Ki vagyok,fáradt vagyok,de az utolsó percekben valahogy nem éreztem semmi fáradtságot,vagy hasonlót.Így ér véget a napom,de én Wawa,egy 20 éves főiskolás csaj.....
Most vált valóra(az álmom).Ez az egy volt,minden álmom.És még csak most kezdőik az életem.Ezek a percek örök emlékek...... :)

Vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése