Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 14., vasárnap

79.rész.Hosszú ,de tökéletes nap.Melleted vagyok (:

-Szia!
-Szia!Te nem alszol?
-Nem.Várok a szerelmemre ^^
- :)
-Minden oké?
-Igen.Mindent megbeszéltünk.Fazs minden.
-Jajj már várom!
-Aludjunk Életem! :)

Betakaróztunk,egymáshoz bújtunk,és aludtunk.Egész öm....................................................



Arra keltünk fel,hogy Bill órája csörgött.
Tüp-tüp......hallottam az ébresztőóráját.Ahogy megfordultam az ablak felé,összehúztam a szemöldököm,hunyorítottam,a szemembe világított a napfény.Ahogy észbe kaptam,hogy reggel van,körbenéztem és ijedten Billt kerestem.De nem kellett sokáig keresgélnem,mert ott feküdt még mindig mellettem.Arcára rávilágított a napfény.Nem kelt fel még az óracsörgésre sem,úgyhogy Billen átnyúltam és lenyomtam a gombot,hogy ne csörögjön már.Erre Ő elkapott és magához húzott :) Csók, és a szokásos mondta reggel.....

-Jó reggelt Wawám! :)
-Jó reggelt Billem! ^^ ||Édes jó istenem...annyira édes volt,ahogy nyújtózkodott.
-Minden oké?Jól vagy?
-Persze....
-Oké.Mert ha nem,akkor megállítjuk a forgatást is....
-Hehe XD miattam?Persze....
-Nem hiszed el?Pedig tényleg így van.
-Rendben :)

Szép volt az este,de még szebb lett volna,ha nem nyit be Gustav.De a forgatást meg kell beszélni.Mi hogy merre,hány méter.A TH -nak a karrier a fontos,Billnek pedig én.Nem lesz ez így jó :/ Billnek tényleg kell egy ember,egy szerető lány? A karriert és a szerelmet nehéz építeni.Ez a kettő nem megy egyszerre.Miért nem haltam meg?Miért?????Miért kell még mindig élnem?Én most csak akadály vagyok neki és a TH-nak. Lehet hogy elmegyek és vissza se jövök.Mondjuk ami este történt az...hát :S Meg amit Tom is mondott nekem.Tegnap hajnal/reggel ideges volt.Én beszélgettem vele,hogy ne legyen ideges stb....erre este mit mond?
Hogy picsa vagyok.Kicsit úgy ,hát olyan szerencsétlennek érzem magam.Mint akit hülyének néztek,kinevettek,hátba szúrtak.Velem van a baj 50%-ban.A többi 49% már azoknak köszönhető,akik kiröhögtek.És azaz 1% BILL.Ő mindig mellett van/volt.Azt hiszem....Persze ezekről nem beszélek senkinek.Ami este történt.(Öngyilkossági magánakcióm) Az csak köztünk marad.Legalábbis egy ideig.Ha kiderülne,tuti hogy az idegosztályon kötnék ki...meg kényszerzubbonyban lennék belerakva.Mint valami hülye.Aztán ugrálhatnék egész nap abban a nyamvatt,poros,gumi szobában.Kiengedett,hosszú kócos hajjal.Én nem vagyok hülye.Csak kicsit :) És nem is vagyok emós.....Deee szükségem lenne egy phszihológusra O.O...Jézusom!Miket beszélek???De nem.Ez így van.......merengtem el.Feküdtem Bill mellett szorosan az ágyban,és csak néztem a hófehér plafont.

-Kicsim!||Bill egyszer csak feledtem volt.És mosolygott.De aztán látta,hogy nem reagálok.Semmit.Megijedt.
-Kicsim???Jól vagy? :S
-Mi???
-Basszus..én itt kiabálok neked az arcod előtt.Te meg se kép,se hang?!
-Bocs.Amúgy igen.,igen jól vagyok :)

Kedves mosoly ült az arcán.Így szólt:

-Tudod...||nagy levegőt vett,körbenézett,megnyalta puha ajkait...én természetesen már alig bírtam magammal .Szerettem volna megcsókolni azokat a puha édes,vattacukorhoz hasonlítható ajkait :) De az én Szivem komolyan akart beszélni.Alig vártam,hogy kinyögje :D

-Mond !Mond!
-Szóval ...mondtam már azt,hogy eljegyzés?
-Nem...nagyon...O.o
-Vagy azt,hogy esküvő??
-Nem.Ezt biztos nem.
-Esetleg azt,hogy elveszlek????
-Igen.Ezt már mondtad.De miért?...Hogy jön ez ide?
-Most csak azért említettem meg...............................

-Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillll!Vonszold le a segged!||hallottuk Tom hangját.
-Jajj ne...||forgattam meg a szemeim.Bill megcsókolt.
-Helló gyerekek!||benyitott.-Jézusom!!!O.o...ti...meg...||karba tett kézzel ott állt az ajtóba,és várta, hogy fejezzük már be a smárolást xD

-Khömm....Khömm...hallo!
-Jajj szia Tom!||mondta testvére.
-Jó reggelt nektek is...látom zavarok.
-Nem.Éppen,hogy nem.
-Mondjuk már megszoktuk,hogy zavarnak.||mondtam.
-Ahham....na én csak azért jöttem,hogy ébresszelek titeket,de látom nem kell.
-Hát nem (:
-Na,akkor mennék....||már csukta volna be az ajtót,gyorsan magamra kaptam a hálóingem.
-Várj még!||kiszaladtam a folyosóra és a hátam mögött becsuktam az ajtót.
-Mi az?
-Tom...
A dolyosón voltak fotelek.Oda leültünk.Muszáj volt beszélgetnem vele.Hülyén éreztem magam,és ezt a tegnap estét tisztázni kellett.Most.Csak most volt alkalmam rá....,hogy minden sima ügy legyen.
-Tisztázni szeretném a dolgokat....
-Tegnap nem akartál beszélni róla.
-Nem is.De most....szóval ez így nem jó.Bocs.
-Még te kérsz bocsánatot?Amikor mi voltunk veled szemetek?Ezt a bocsánatot nem fogadom el.Én kérek még 1000x elnézést,és bocsánatot.
-Elfogadva :) De ám az is hátba szúrt,hogy ma reggel én vigasztaltalak,este meg picsázol....
-Jó,figyelj...fáradtak voltunk,és nem vettük figyelembe azt,hogy beteg vagy.
-Agyilag beteg xD
-Neeeem.Vagy is :$
-Vagy is?? :) ...Igen.Jó.Nem baj.Mond ki nyugodtan.De tudnod kell,hogy nem érdekel mi volt,csak az,hogy most mi van.
-Jó...és sajnálom.
-Elég már a sajnálkozásból! ||álltam fel,és kicsit megütögettem a lábát.
-Igen.Elég ??? :P
-Jaaaajjj basszus :P ||fekapott,és nyomogatott össze,mint valami gumicukrot.-Engeeeeeeeeeeeeeeedj eeeeeeeeeeel! :D

-Mi van itt?||jött Joe,és Saki .Bill is kinyitotta az ajtót a sikoltozásomra.

-Kit mit?????öööö.....Mi ez ?O.O
-Mindenhol béke van :D||mondtam.Azaz őrült nyomogatós(Tom xD),pedig elengedett.
-Aha :) Azt látjuk.
-Akkor jó :D Amúgy jó reggelt kívánok az Uraknak!||köszöntem,aztán mentem be a szobába átöltözni.
-Neked is lányom :D ||mondta Saki.....


Készülődtem össze.Velem együtt a TH is ^^....................................................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése