Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 2., kedd

74.rész.hjajjj de jó!!!xD

Holnap gyönyörű napom lesz.Ezt most már leszögezhetem.Vagy...........................................................
Vacsoráztunk a családdal.Ültünk a hatalmas asztalnál,amikor csörög a telóm.Mindenki felkapta a fejét a csörgésre.Én viszont lefagytam.


-Vedd már fel!!||szólt rám nagy hangon és izgatottan Tom.
Nekem viszont átfutott az agyamon minden.Mi van ha nem jutottunk tovább?...Na,akkor végem van.Én meghalok.

-Ha-a-a-alló!
-Jó napot kívánok Vandát keresem!
-Igen.Jó napot!Én vagyok.
-Oké.Szóval a tehetségkutatótól hívlak.És.....

Vártam,vártam és közben a gyomrom összeszorult.A tenyerem izzadt,és tátott szájjal vártam,hogy kimondja végre.Tovább jutottunk=Vegas,lemezszerződés,....
Nem jutottunk tovább=Billékkel a rette mich videó forgatás.Felnéztem és Bill,testvére mellett áll.Majd legugol,és megfogta a kezem,majd a combomat szorongatta.Szurkolás jelképeként.Az ikrek szülei is várták az eredményt.Tom viszont széttátott karral ,kérdő tekintetével,rám nézett,és bólint nagyot.Ezzel azt akarta mondani,hogy :Na mi van má? Mi?Tovább jutottatok?Mer' enném tovább a vacsorám... Legalább egy percig, vagy kettőig vártam arra a válaszra,hogy mondja,nyögje már ki....Aztán megszólalt.Felcsillant a szemem.VÉGRE!!!!

-És öm...A zsűri úgy döntött,hogy....
-Igen...||nyeltem nagyot.
-Bár a közönségnek ti voltatok a kedvenc.Erős mezőny.
-Az :) ||sóhajtottam fel.Majd Bill is kérdő arccal nézett fel rám.Mutattam neki:Egy perc.Még nem tudom mi van.
-Szóval ti vagytok az Ewigkeit?
-Igen.Az az....
-Rendben.Akárhogy is nézem az előttem lévő papírt...Jajjj pillanat.Rossz papírt nézek.
-Semmi baj.||naná ,hogy van baj.Vérnyomásom az egekbe :@
-Na,szóval itt van a ti papírotok.
-Oké....
-A te bandádnak sokat kell még tanulni,gyakorolni.Nem tökéletes...||kezdte lerombolni a magabiztosságom.Végül is ez a nő csak egy egy nő...O.o mi a faszt papol itt nekem???nyögje má ki..!!!!!!!
Aztán folytatta....
-Deeee,a közönségnek bejöttetek.Különleges egy személyiséggel vagytok megáldva....||én meg veled vagyok megáldva...kiborít lassan ha nem mondja...
-...És szerintem sok rajongót nyertetek aznap.||közben erre gondoltam:Mondjad má bazd meg!Ennek szófosása van!!!
Persze végig hallgattam a jó és a rossz kritikát is.Ebből is tud tanulni az ember.Sokat.
-Igen.Értem.
-De nem húzom az időt.Vanda!
-Igen.Mondja!
-Tovább jutottatok!!!!
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ||Hirtelen felugrottam.
-Neeee...Ilyen nincs!
-Nem jutottatok tovább?||kérdezte Bill.
-Nem nagy ügy..||gonoszkodott Tom.
-Deee.Tovább jutottunk!
-Mi???||akadt ki Tom.Majdnem kiköpte a fincsi paradicsom salátát amit már megrágott.Mint a szarvasmarha ,meg az őz.Visszaöklendezik a növényt.De Tom odahányt szó szerint xD
A nagy " ünneplésbe" majdnem elfelejtettem azt a nőt :D

-Jajj köszönöm szépen!
-Nincs mit!További információkat pedig a sulidban,neten,vagy ha ezen a számon felhívsz,akkor beszélünk.
-Igen.Rendben.Így lesz.
-Szia!
-Viszlát!

A családommal együtt a fellegekben repültünk :P

-Jajj de örülök nektek||mondta Simone.Hozzátenném,hogy nagyon szép mosolya van :)
-Gratulálok Wawám!
-Köszi ^^ Gyere menjünk ki a kertbe.
-Mehetünk.

Billel akartam lenni.Ő az én lelki társam.A legjobb (fiú) barátom,és egyben a pasim is.A hátsó kertbe mentünk,és leültünk a hintába.Odabújtam Billhez.
-Mondjad Wawám!
-Tovább jutottunk !||suttogtam.
-Bizony.Nagyon örülünk neki.
-Én viszont nem nagyon örülök....
-Miért?
-Mert elmegyek Vegasba,és a videó forgatásnál nem leszek ott.
-Tegyed azt,amit jónak látsz.
-Azt fogom tenni :)
-Mit?
-Nem megyek Vegasba.Hanem megyek veletek.Egyszer van az életbe Rette mich videó forgatás :) Amerika várhat,...oda bármikor elmehetek.
-Annyira megváltoztál.
-Hát az lehet.
-Sokkal érettebben gondolkodsz.
-szerintem is.
-Szóval,akkor hajnali 6-kor indulunk!
-Igen is :P
-Jó,hogy rám találtál.||Bill.
-Jó,hogy kiszúrtál a tömegből...
-Igazából nem volt nehéz.Szép vagy Wawám.
-Jajj de édes vagy.
-Megígérem,hogy a videó forgatás után elmegyünk Vegasba.Csak mi ketten.
-Jajj az jó...

Nagyon sokáig beszélgettünk kint.És azt hiszem,ott is aludtunk el.Hehe ^^ ..................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése