Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 4., csütörtök

76.rész.Forgatás lett volna...Anagyal leszek csak neked!

Elraktam a táskám mélyére a papírt,éreztem,hogy nagyon rázós ez az út.És miért?Mert föld úton mentünk.Kavicsos,gazos....
Na,mondom is magamban:
Dzsungelben fogunk forgatni?
De kiderült később,hogy nem....vaaagy igen?O.o...........................................................



Kíváncsian kukucskáltam ki az ablakon.Néztem hova megyünk.Saki azt mondta,hogy erre kell menni.Mondom "jó ,oké hát ha te mondod..."Nem voltam benne biztos,hogy itt lesz a forgatás,mert hát basszus...egy erdőben vagyunk.Tisztára úgy éreztem magam,mint Shena,vagy hogy írják.Felnéztem,és azokat a magas fákat néztem.Na mondom "jó ,kösz Saki,itt nem fognak Billék tornázni a fákon?Most már tényleg hol lesz a forgatás?Csak ilyenek jártak a fejemben...De nem mertem megkérdezni Billt,hogy most merre vagyunk?Szóval így vártam az eredményt.Beljebb és beljebb mentünk,és megpillantottam egy házat,kerítéssel volt körbe kerítve.Ilyen nyaraló féleség volt.Nem bírtam tovább,és megkérdeztem:


-Bill!Hol vagyunk?
-Itt fogunk lakni egy pár napig,vagy is addig amíg kész nem lesz a videó.
-Ahham...szólhattatok volna,erről a nagyszabású tervről.
-Szóltam :)
-Igen...........

Bill kedves tekintete,tüzes csókja és ölelése megint kellett nekem.De persze a romantikus perceket mindig megzavarja valaki.
-Wawa!!...Wawa!!!||bökdösött meg Georg.Gustav is a hátam mögött volt.
-Mi az?||hátra fordultam,majd hirtelen felkapott a két fiú és a nyaraló medencéjéhez vittek.
-Neeeee!Engedjetek el!||kapálóztam.
-Ideje fürdeni!||mondta gonoszan Tom,és röhögött.
-Fiúk!Várjatok!A telefonom a jobb zsebemben van!
-Add ide!
-Neeem!
-Akkor a telefonod fogja bánni.
-Hagyjátok!||Bill sietve jött felém.
-Bill!||könnyes szemmel és aggódó tekintettel néztem rá-Ő pedig észrevette,hogy én ezt az egészet nem viccnek fogom fel.Mivel stresszelek,depressziós vagyok,ezért nehezebben kezelem,mint egy normális ember.
Bill jobban sietett,majd futott felém.
-Hagyjátok már!Engedjétek el!Ez nem vicces!||kiabálta Bill.Sírtam.Sírva kértem a fiúkat,hogy engedjenek el.De ők nem akartak.Nem látták rajtam,hogy mennyire rosszul érint a dolog.

-Dobjátok már bele!Mit szaroztok?Aztán egyszer csak Tom is fut felénk.Gustav és Georg elengedett.Épp ,hogy megtudtam állni a medence szélén,telefonomat átadtam Georgnak.Megigazítottam a ruhám,de mire észbe kaptam,látom,hogy Tom eszeveszetten fut felém,majd belelökött a medencébe.Lesüllyedtem az aljára,és megfordult a fejembe az,amit nagyon nem szeretnék leírni....
Mindenkinek a röhögését hallottam.Bár halkan,mert a víz átszűri a hangot.
Csak Bill nem nevetett.Jött és kihúzott.
-Jól vagy Kicsim?
Nem szóltam...vizesen kijöttem ,és még jobban elkezdett röhögni mindenki.Még Saki és Joe is.
Ezt a megaláztatást...Könnyes szemmel odaálltam Tom és a fiúk elé.És csak ennyit mondtam:
-Remélem most boldogok avygtok.
A telóm kikaptam Georg kezéből,és a kocsi felé mentem.Bill és Tom utánam jöttek.

-Kicsim!Hová mész?
-El...innen.||válaszoltam suttogva.
-Na,megártott a víz Cica?Ilyen picsát...||Tom legyintett egyet,majd megfordult.Én megálltamés utána mentem.

-Mit mondtál?Picsa?
-Azt....ez csak hülyülés...
-Akkor is.De ti nem veszitek figyelembe a betegségem||ordítottam vele.
-Nyugi...nyugi....
-Még én nyugodjak le?Állítsá' má' magadon! Ilyet mégsem kéne mondanod rám....
-Valami nem tetszik?
-Semmi,de semmi nem tetszik.||csalódottság és gyűlölet volt a szívemben.Bill nagy nehezen megszólalt,majd megölelt.
-Semmi baj.Szeretlek.
-Én is.De most jobb lenne,ha hazamennék Magyarországra.||a nyitott csomagtartóból kivettem a 2 bőröndöm.
-Wawa!Tom hülye.Ne foglalkozz vele!Kérlek ne menj el!Wawa!
-Szeretlek Bill!Soha nem felejtelek el!De mennem kell!
-Hova mész? :S
-Ssss...Isten áldjon!||elindultam azon az úton,ahol jöttünk .Bill nem hagyott békén.Jött utánam,és könyörgött nekem,hogy ne hagyjam ott.
-Nélküled nem tudok létezni!Hát nem érted?Így csak szenvedek!
Szeretlek....
-Így jobb lesz talán.
-Neked lehet,de nekem nem.Miért kínzol?
-Nem kínozlak.Nekem sem öröm téged itt hagyni.
-Akkor miért nem maradsz?
-Mert mindenki utál...
-Nem utál senki.Ez is csak poén lett volna.
-Hát ez az...csak lett volna.
-Ezt most hagyuk.Akkor gyere velem.Csak mi ketten elmegyünk,elszökünk messzire.
-Nem lehet.Neked dolgod van.Itt a klip,a TH ,a karrier,most nem adhatod fel!
-tudom....de érted bármit.Még a csillagokat is lehoznám neked....
Mentem,és csak mentem.Bill pedig körülöttem csak mondta a magáét.Megállt előttem.Meg fogta arcom,és megcsókolt.kikerültem és szemrebbenés nélkül tovább mentem.Voltak ott sinek az autópálya mellett,és megálltam ott a két bőrönddel.
-Wawa!Mi a faszt csinálsz?Megőrültél?
-Bill....
-Mond!...
-Angyal leszek csak neked,
eljövök sötét éjszakákon,
és elrepülünk messzire....
-Wawa!!!Megőrültél???Gyere onnan!
Elkezdtem énekelni az "egyedül"-t,amit írtam.És már csak arra vártam,hogy jöjjön a vonat,és vége legyen ennek az egésznek.Aztán láttam a fiúkat közeledni,és az expres is nagyon közel volt.
Énekeltem.Még hangosabban,még hangosabban.Tom pedig az autópálya széléről kiabálta:
-Wawaaaa!!Bocsánatot kérek!Kimondhatatlanul sajnálom!
Sírtam.

Joe és Saki már átmászták a korlátot,a kerítést,és lassan a sorompót is.Bill jött utánuk....
Bill!Megőrültél?El is csaphat egy vonat !||mondta Tom,testvérének.
-Hagyjál....Miadtad van ez az egész.Wawa beteg!Nem érted?||ordított kint bill.

A két testőr sietett,amennyire csak tudott.
-Ne csinálj hülyeséget!Sajnálom!||mondta Joe.
Saki is odaért és megpróbálta megfogni a kezem.
-gyere jó?
-Neeem.Hagyjál!||rántottam ki a kezem.-Angyal akarok lenni Billnek!
-Jézusom!Ne csináld!Erre nincs idő.
-Az idő végtelen.Mint a tökéletes szerelem.
Mosolyogtam fel az égre,behunytam szemem,és egy film pörgött le a szemem előtt.Egy borzalmas horror film.....Az életem minden egyes perce,öt másodperc alatt lepörgött.És láttam a halálom.Borzalmas...........................

-Borzalmas!!!!Saki!!!Vigyél ki innen!||kétségbeesetten próbálkoztam kimenni a sorompón túl....De nem tudtam mert a félelemtől lefagytam."Jézusom!Jön a vonat.Ennyi vége.Az életem nem íródik tovább.Nincs papír,kifogyott a toll."||gondoltam.
A kerítés is bezárult.Ráadásul áram van bevezetve minden kerítés,minden négyzet méterébe.Jött a vonat az előttem lévő sinen.Pont Saki és közöttem állt meg.
Phantomrider ...bizony :) Ez a dal idevaló.Visszaszámoltam....3,becsuktam a szeme,2,Bill járt az eszembe,1, valami furcsát éreztem............................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése