Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 2., kedd

73.rész.:14.nap.vasárnap reggel.......

Majd egy kis idő múlva éreztem egy forró testet.Ez Bill lesz.Hozzám bújt.Adtam neki egy jó éjt puszit.
-Jó éjszakát Wawám!||ölelt át Bill.
-Neked is jó éjt!...................................................



Az utolsó napom itthon.Korán reggel felkeltem.Még Bill előtt.Nem tudom hogy csináltam......Zuhanyoztam,felöltöztem.És lementem reggelit csinálni.Bekaptam gyorsan valamit,és mentem a Hotelbe.A Black Diamond Hotelbe.Ott van Flóra.És muszáj lesz vele beszélnem a las vegasi útról.

-Jó reggelt az Uraknak!||köszöntem Sakinek és Joenak.
-Jó reggelt Wawa!
-El szeretnék menni a városi Hotelbe.
-Oké.Semmi akadálya.
-Deee most! :D
-Jó...Mehetünk!

6:30-kor mentem el otthonról.Még mindenki alszik.Remélem Flóra már nem.Sakiék lent megvártak.Nem kell engem kísérgetni.Vigyázok magamra.Mentem fel a liftel és előtörtek az emlékek.Egy-két héttel ezelőtt itt voltam a TH -val.Gyönyörű egy hét volt.Főleg az utolsó nap :)
Mentem fel Flórához.Kopogtam,csengettem,majd ajtót nyitott.Papucsban,hálóingben,kócos hajjal megjelent előttem.A látványtól majdnem szörnyet haltam. x"D Síri hangon megszólat....

-Wawa?!Te meg mit keresel itt?
-Szia!Jó reggelt!Veled akartam beszélni...
-Gyere be!....Még is miről?
-A las vegasi utazásról.
-Rendben.Ülj le!mondjad csak.Kérsz teát?
-Aha.Köszi.Szóval....még a tehetségkutatóból nem jött a telefon.
-Igen.....
-És ha nem jön telefon,akkor nem tudom,hogy nyertünk vagy nem.
-Ezzel azt akarod mondani,hogy nem jöhetsz Vegasba?
-Lehet nem mehetek.Ha ma szólnak,hogy nyertünk,akkor megyek :)
-Reméljük szólnak.
-Na,ja.Szóval telefonálok,hogy megyek vagy nem.
-Jó,de én holnap hajnalban már repülőn fogok ülni.
-Picsába!...Se baj.Majd lesz valami.Na megyek!Fincsi volt a fahéjas tea!
-Oké.Szia!
-További szép napot!
-Neked is!

Ez után mentünk haza.
Már mindenki felkelt és sürögtek forogtak a nappaliban ,konyhában.

-Szép napot mindenkinek!
-Há' te meg hol voltál?||kérdezte Tom.
-Szíves hölgyénél :)
-És az ki???
-Flóra :D
-Dehogy...nem járunk.
-De akarsz vele :) Az már valami....
-Miket beszélsz?NEM.
-Hát jó....

Tom egy makacs csacsi.Flórában még csak egy csajt lát.Pedig nagyon kedves,őszinte,közvetlen,laza,....csomó jó tulajdonsága van.Mind külsőleg,mind belsőleg.Remélem idővel észreveszi a MI házi szamarunk.Tom :) De sajnálom B.P.-t is,mert járni akar Flórával.Mind a ketten 18 évesek.Szerintem összeillenek.Persze Tom más tészta :)))
Alig értem haza,már is öltözködtem napszemcsi,táska,pénztárca.Csupán ennyi kell az útra.

-Saki!Joe!Menjünk deszkás parkba!
-Oké....

-Hűűűű....ki ez a sexy csaj? :) ||Bill jött le a lépcsőn.
-Szívecském!Jó reggelt!
-Jó reggelt neked is!
-Jó illatod van :P
-most zuhanyoztam.
-akkor azért..^^ ..na most megyek.
-Rendben.Mi is.
-Hova?
-Fotózásra.A bravo szerkesztősége megkérdezte,hogy nem-e lehetne egy 10 oldal rólunk.
És igent mondtunk.
-Sok szerencsét!Szurkolok!
-És te hova mész ?
-A parkba.Ne aggódj vigyázok!
-Oké :)
-Szia!


Kinyitottam az ajtót,és egy hatalmas rózsacsokor hevert a lábtörlőn.Majdnem ráléptem.
-Bill!Ezt vázába raknád?
-Mit?
-A virágot...Valószínű,hogy a szomszéd sráctól..
-Ez valamit akar tőled...megölöm.
-Hagyd!Nincs baj :)
-De lehet,hogy lesz...
-Nekem te kellesz .És nem Ő.

Útközben felhívtam Jojo-t.És ő(k) is a deszkás parkban vannak.Az az ő(k)pedig.
B.P.,Jojo,Gina.Ez az utolsó nap hogy itthon vagyok.Utána megint egy hétig nem leszek itthon.Vagy Vegas, vagy németbe videó forgatás .Nem rossz...Ha választhatnék mind kettő jöhet.
A deszkás parkba rámpa,rámpa,és még sok sok rámpa van.Meg még kosárpalánk.A meccsekhez .És ahogy odaértem, megpillantottam azt a sok deszkást.

-Nézzétek!Ez nem Wawa?
-Lehet...
-Ő az!!Wawa!||szaladt felém Gina.
-Sziaa!Hmm...milyen puccos valaki :P
-Szia!Puccos?O.O Ez már túlzás....
-De örülünk neked ! ^^
-Én is nektek.Bár tegnap is láttalak titeket ...
-Ünnep rontó -.- És jársz még Billel?
-Naná...
-Jól van...

-Itt a mi csillagunk.||szó szerint ledobta a deszkáját,odajött és megölelt.
-Khömm...||Gina ezzel azt akarta,hogy a bandába ő is benne van.És ő is egy csillag :)
-Mi van?Tüdőrák?||gonoszkodott B.P.
-Az....-.- bunkó.
-Nekem ő a csillag ||B.P.

Jól elvoltunk.Azt hiszem estig voltunk együtt a haverokkal.Vagy is olyan 8-ig.Haza kellett mennem összepakolni,mivel holnap elmegyek itthonról.Magyarországról.Az a lényeg,hogy irány külföld.Imádok utazgatni.Néha hiányzik a suli.És a régi életem.De most már megváltoztam.Jó irányba.Felnőttem a dolgokhoz.Holnap gyönyörű napom lesz.Ezt most már leszögezhetem.Vagy...........................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése