Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 14., vasárnap

78.rész.hajnali 2 másnap van ! :D

Hallottam,ahogy egyre hevesebben liheg,és éreztem,ahogy gyorsan ver a szíve.Puha bőre hozzásimult az enyéméhez.Én és Ő,mi ketten egy sötét szobában.....Hááát. ki lehet találni a végét azt hiszem...vagy nem????.........................O.o...............................


2006.04.16.kedd van.Hajnal 2 körül lehet...nem néztem az időt,azóta amióta megjöttünk :) Nem értem rá :) sőt,még most sem érek rá.Elvagyunk Billel.Kezdett a dolog egyre romantikusabb lenni,amikor.....A romantikus perceket,ez esetben órákat ,mindig megzavarja valami,vagy valaki :(
Sajnos....
Halottunk egy zajt,és rögtön a zaj irányába néztünk.Vagy is az ajtóhoz.Bill felett négykézláb...
Kicsit sem volt kínos a helyzet.
-Öm ..bocsi gyereke,nem akartam zavarni,deee Bill!Megbeszélés lent!||mondta Gustav,és néha félve nézegetett ránk.
-Ilyenkor?||kérdezi Bill.
-Igen.Már másnap van.Jajj de hát honnan is tudnád,hiszen látom zavartam.
- -.- khömm...de még nem is aludtam!||akadt ki.
-Majd alszol.5 perc múlva legyél lent a nappaliban.
-Jó...
Gustav becsukta az ajtót.Bill felkapcsolta a kis villanyt,és öltözködni kezdett.

-Miért van ez?
-Mert 16 óra múlva már forgatunk és ilyenkor mindent meg kell beszélni.
-Értem.Szóval délben forgattok....
-Igen.Valahogy úgy.Na,adj egy csókot!Aztán aludj ,szeretném ha kipihennéd magad mire forgatunk.Szeretném ha látnál,és ott lennél.
-Rendben.Menj!

Lement a nappaliba.Ott volt David.És én ezt honnan tudom?
Hát onnan,hogy amikor Bill lement,én is leszöktem.A lépcső aljáról kukucskáltam a nappaliba.Ott legalább 30-an voltak.Sok ember beszélt.De mindig Billé volt az utolsó szó.Ezeket mondták...

-Azt hiszem jobb lenne egy stúdió.
-Nem .Szerintem meg egy forgatható szoba,amiben olyan tárgyak vannak,mint a '70 -es évekből.Fotel,lámpa,kell csap....||mondta David.
-Ez tetszik.||helyeselte Bill,bólogatott.
-És a szín milyen legyen?
-Piros,vörös,narancssárga,fekete....||Bill határozottan sorolta.-Pélsául a csapból folyhatna víz,és olyasmi történne ami a dalról szól.Nekem a dalban "szenvednem" kell.Annak a valakinek pedig meg kell mentenie.
-Igen.Mivel "ments meg!",ezért mindennek olyan sötétnek kell lennie.||mondta Tom.
-Mint amiylen te vagy.||csúfolta testvére.
-Meglesznek.Akkor délben ott találkozunk!
-Rendben.

Felálltak,és Bill gyorsan sietett fel,ahogy láttam Ő fut,én rohanni kezdtem felfelé.Nehogy meglásson.Gyorsan be az ágyba...
-Szia!
-Szia!Te nem alszol?
-Nem.Várok a szerelmemre ^^
- :)
-Minden oké?
-Igen.Mindent megbeszéltünk.Fazs minden.
-Jajj már várom!
-Aludjunk Életem! :)

Betakaróztunk,egymáshoz bújtunk,és aludtunk.Egész öm....................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése