Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 17., szerda

81.rész.: Irány Vegas!Úton.....

Felmentünk ugye a nyaralóba, aztán pakoltunk össze.A pakkokat meg vittük le az autóba.Én is éppen vittem le a bőröndjeim, amikor összefutottam Gustavval és Georgal.
-Figyelj Wawa! Sajnáljuk ami...öm...
-Ne!...Hagyd!Nem kell sajnálni!Felesleges :)
-Akkor bocsánat.
-Azt már inkább elfogadom....
-Hülyén érezzük magunkat...
-Ez érdekes.Mert én is.Akkor is, és most is.
-Pedig neked nem kéne.
-Szerintem meg igen.
Csend lett...ott álltunk hárman egymással szemben és csak nézett rám a két fiú.Aztán megöleltem őket.
-Semmi baj....||megfordultam és raktam az autóba a bőröndjeim.Lassan megtelt a csomagtartó bőröndökkel,tahát így mi is elindultunk a reptérre.Az autóban szokásosan hülyültünk :D...
Flóra nem jött velünk.Vele majd a Disney kastélyba fogunk találkozni.

-Remélem lesznek jó csajok.-mondta Tom
Na igen...pasik....csak hasonlókra tudnak gondolni -.-"
-Billnek is keresünk egy jó......
-Nem lesz rá szükség.Én már megtaláltam az én Wawámat ^^
-Áhh...Vegasba megyünk ember!Itt bulizni kell és nem romantikázni.-akadt ki Tom
-Hagyd már őket...majd mi megyünk aztán bulizunk!!!-mondta Georg Tomnak.
Há' én is úgy gondoltam....
Mi ketten teljesen elkülönültünk a fiúktól.De a szerelem már csak ilyen :) Gyönyörű,békés,és még van rá 1 millió szó.Egyszerűen leírhatatlan érzés az,amikor valakik szeretik egymást.De a legeslegszebb az igaz szerelem.Én ugyan is halálosan szeretem Billt.Lassan 3 hete.Jó,hát persze,veszekedések már voltak.De fájdalom nélkül nincs szerelem.Bill azaz ember,aki az igaz szerelem híve.Tom nemigazán :D ikrek,de mégis sok mindenben különböznek.Tisztára tűz és víz.Még jó,hogy nekem nincs testvérem.Csak egy legjobb barátnőm Gina.Akivel nagyon régen beszéltem.És emiatt szégyenlem is magam,mert Ő a harmadik legfontosabb az életemben.A második a karrier, az első meg háát...
Bill :)
Ő a minden.De Gina az én B.F.F.-em (: örökké.A kocsiban folyt ám a társalgás :D
-Wawa,lányom! Tudsz pókerezni?
-Igen.Tudok.Saki,...apa :D
-Na,akkor majd muszáj lesz bemenni a Palms aljába és pókerezni!
-Persze,bemehetünk....Bill?Te is jössz?
-Neeeem.Bill nem megy!Billt elraboljuk és csinálunk neki egy jó kis éjszakát!-szólt közbe Tom
-O.O mi????-kérdezte Bill.
-Hááát...jujúújj xD.felőlem.... :/ -Tom mindig keresztbe akar tenni.Kis sunyi!De hát nincs egyedül a világban -.- Sok ember keresztbe tesz a másiknak a valóéletben.Csak azért,hogy ők,saját maguk előrébb jussanak.Visszataszító magatartás.De Tom csak simán hülyülni akar.Vagy is remélem O.O De hát azért nekem is kéne bulizni, és nem csak Billel lenni minden egyes pillanatban.
-Dehogy megyek.....milyen "jó éjszakát?"-kérdezi Bill testvérétől.
--Ne...Bill menj csak nyugodtan :)
-Hö???
-Menj csak :) Én majd elpókerezgetek :D
-Ez most komoly?
-Jajj te...hallod Bill tudjuk,hogy a horoszkópod szűz,de nem kéne úgy viselkedni....-mondta Tom.
- XD -szakadok a röhögéstől a hátsó ülésen,aztán Bill is nevetni kezd azon,hogy majd bepisilek a röhögéstől.Erre Tom megszólal:
-Hallod ti nem vagytok normálisak XD...(szakad,majd megint beolt engem)....Wawa,neked mintha a véredbe lenne egy folytába az alkohol XD vénásan adagolod???
-Neeem XD Adjatok zsepííít!
Folyt a könnyem és azt hiszem beletöröltem Bill hajába X) Amikor együtt utazunk valahova,mindig olyan hülyék vagyunk.Jó csapat vagyunk mi így,de bárcsak itt lenne minden haverom és minden ember a suliból és bárcsak látnák,hogy milyen messzire jutottam.A legközelebbi barátaim tudják,és nagyon büszkék rám.A többi ember azt hiszi,hogy Billen élek.Ami nem igaz.Jó, persze Saki és Joe az én testőröm és amikor utazunk akkor azokat a költségeket nem én állom.De én egyszer sem mondtam azt Billnek,hogy:
"hé fizesd már ki nekem ezt vagy azt...."Én ezt még nem is említettem.Soha.Visszatérve az utazásra,nagyon szerettem volna egyszer kijutni Vegasba és nemsokára ott leszek leszünk,alig bírok magammal :D És nem vagyok normális....na de mikor voltam az????? A zene halkan szólt a kocsiban,majd megszólalt egy telefon.Pontosabban kettő.Mindannyian elkezdtünk fülelni,hogy az enyémé,Tomé vagy kié a francé XD De később rájöttem,hogy Tomot keresték.Tiszta jó...Ezért szedtem széjjel a táskám és ami benne volt mindent kiöntöttem Bill ölébe.Király nem?Szegénykém olyan értelmetlenül ült ott.Olyan édes volt.De aztán persze összeszedtem az öléből.Szóval nem hagytam ott.Az egyik vattacukor illatú szájfényem éppen becsúszott Bill lába közé.Muszáj volt valahogyan kivennem,tehát benyúltam és kivettem.Drága Tom Kaulitz,aki éppne hátrafordult,meglátta hogy hova nyúltam.És ....Júúúj XD
-Jézusom!!!Halljátok!!!Azt a k....a !O.O
-Mi az?-kérdezi Gustav.
-Jajj ne nézz oda Gusztika ez nem neked való!-hülyült Georg.Én természetesen gyorsan kivettem onnan a kezem és elpirultam.Az én szerelmem csábos mosollyal és felhúzott szemöldökkel nézett rám.Saki és Joe nem szokott ilyeneken kiakadni,meg őket egyáltalán nem zavarja :D ami normális szerintem.
A barátom 16 éves én meg 14.Úgyhogy ne szóljon be senki >< , hogy hol ,mit csinálunk(nem kell rosszra gondolni,vagyis olyan rosszra) Jó,persze vannak emberek,akik legszívesebben meg fujtanának,mert Billel járok,de azokkal nem törődök.Ha esetleg Magyarországon utcán találkozunk ilyen emberekkel, akkor csak elmegyünk mellettük.Megszorítja kicsit Bill a kezem, rám mosolyog és nem törődünk azzal,hogy néznek minket,vagy hogy beszólnak.Szarok rá ki mit gondol vagy szól be.Csupán baszogatós kedvükbe vannak XD vagy féltékenyek.Na,de ezek olyan apró részletek az életben,hogy ilyeneken nem kell(ene) izgulni.Felesleges.
"Élj a pillanatnak !" :)
Amikor már mindenki lenyugodott,egyéb elfoglaltságot választott magának.
Saki vezetett,Joe kajált és olvasott,Tom elaludt, Gustav és Georg neteztek, Bil és én ... (: el vannak a gyerekek,játszanak XD
Neeem.Amúgy mi csak nézegettük a tájat az ablakon keresztül.Bill vállán majdnem elaludtam.Már eléggé ragadtak a szemeim és olyan megnyugtató volt hallgatni Bill szívverését,érezni lüktetését.
Már lassan 4 órája úton vagyunk.Már eléggé kezdett fájni a hátsóm,amikor......
-Saki!..-suttogtam.
-Mond!
-Fáj a fenekem :/
-Majd Bill meg masszírozza -mondta Tom.
-Hát te nem alszol?
-Már nem...
-Jó,akkor megállunk4-mondta Joe.
-Álljunk!Én már szívesen felállnék XD
-Te dilis XD
Megálltunk.Talán egy órára Bécstől.
Mondom de jó -.- Ez az egy óra ide vagy oda nem mindegy???Komolyan....ez hasznos volt XD

-AAAAAhhh...-szálltam ki a kocsiból,közben nyújtózkodtam.
-Na Bill, állj neki masszírozni! -szólta el magát Gustav.
-Hö??? O.O
-Na szerintem keresek egy mosdót!!!-mondtam.
-Menjek veled?-kérdezi Joe.
-Nem kell köszi.Majd csak találok egyet....
-Ahogy gondolod...oké.

Elindultam egy étterem szerűség felé.Nagyon jó idő van.Úgy hogy neki vetkőztem és levettem a pulcsim.Bemegyek az ajtón, megállok, körbenézek és mindenki rám néz.Na mondom, jól kezdődik....ott láttam jobb oldalt egy női mosdót.Szaladtam be oda.Bezártam az ajtót,amikor hallok furcsa hangokat.Ilyen sípszó,vagy riasztó vagy nem tudom mi Siettem kifelé....Körbenézek az étteremben.Semmi gond.Mindenki ül a helyén és kajál.Pedig hallottam vagy csak nem szedtem be a gyógyszerem.....
Megyek a parkoló felé.Keresem az autót.Hatalmas fekete 7 személyes terepjáró.Sehol."vudini" csak nem varázsolta el!!!Tök bepánikoltam a kietlen parkolóba nincs itt a mi kocsink!Hát beszarok!!!!Ezek itt hagytak!!!!Most mi lesz???..............................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése