Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 1., hétfő

72.rész.Csak most neeee.....

Kedves egy fiú.És még udvarias is.Kezet csókolt O.O Höhhh...faja...
a szembe szomszédom,egy helyes 17 éves fiú.Hmm....Azt hiszem jó barátok leszünk.........................................


Késő estig Billel voltam.Úgy értem...Bementünk a városba,vacsiztunk,sétálgattunk stb.Persze Saki is jött,és Joe is :) Miközben sétáltunk,és nézegettük a kirakatokat.Billhez rajongók jöttek.Khömm...rohantak oda.

-Jajjj neee most neee!!!||nem örültem nekik.Kicsit Billel akartam "romantikázni".Ezt el kell fogadnom.A rajongók mindenhol ott vannak.És Billt akarják.

-Helló!Kaphatunk aláírást?||magyarul beszéltek.Én meg magyarul válaszoltam.
-Persze!||kikerekedett szemmel néztek.
-Te tudsz magyarul????
-Igen .magyar vagyok.De németül is tudok.
-Aham....O.O||közben Bill aláfirkantotta a papírokat,posztereket.
-Köszönjük!Helló!
-Sziasztok!

Most már végre nyugodtan sétálhattunk tovább a tóparton is....Addig,amíg még több ember nem jött oda "-.- Aláírást,közös képeket akartak Billel.Én meg csak álltam ott mint egy kivert fasz.Rossz volt nézni,hogy Bill más lányokkal fotózkodik....Minden lány nyomult.Eléggé.De egy ,már túl tett mindenen.Billtől azt kérte,hogy puszilja meg az arcát.Ezt nem tűrtem.A csaj és Bill közé álltam.Átöleltem Billt.A csaj megpróbált átmenni a másik felére.De én nem engedtem.Hehee :P Lehet,hogy gonosz vagyok,de nem gáz :) Még legalább 5 percig volt az én szívem a rajongókkal.Én addig beültem a kocsiba.És vártam ,hogy mikor megyünk haza.A várakozás alatt megcsörrent a telóm.B.P. az.

-helló!
-Szia!Csak azért hívlak,hogy megmondjam:Nagyon jók voltatok.
-Köszi.Hogy avgy?
-Jól És te?
-Jól.Várok Billre.Most éppen a rajongókkal van.
-Na,ez az.Nem is törődik veled.
-De törődik.Csak még szokatlan nekem az,hogy Bill ilyen sok rajongó veszi körül.
-Aztán csak figyelj oda.Tartsd a szemed Billen xD
-Köszi.Meglesz :)
-Ok.Majd még beszélünk.Szia!
-Jó...Szia!

Épp',hogy letettem a telefont,Bill beszállt a kocsiba.És mentünk haza.Este 8 óra fele kezdett hideg lenni.Hisz' még csak április van.Ez a nap hosszú volt.És fáradt is vagyok.És még Bill is rátesz egy lapáttal.
-Miért nem engedted,hogy adjon egy puszit?
-mer nem.
-De miért?
-Bill....Te a pasim vagy.Tudom.Más az életed mint a többi 16 éves srácnak.
-Igen.Ez így van.De mi köze van ennek a puszihoz?
-Ezzel csak annyit akartam,hogy vedd észre azt,hogy híres vagy.Plusz van egy barátnőd is.Tapadnak rád a csajok.De mi járunk!Értsd meg!
-Tudom.És meg is értem.De ennyit megtehetek a rajongóknak.
-Persze....És ha ők azt kérik,hogy ugorj fejest a Viktória vízesésbe?Akkor?....Megtennéd???
-Neeem.Mindegy.Hagyjuk.
-Szerintem is.....

Na,erre nem számítottam.Kicsit összevesztünk.Néha észbe kapok.Mit keresek én itt???Nem szeretek veszekedni.Bill sem.De most mindketten fáradtak vagyunk.Én meg ideges.Mert már várom azt a telefonhívást a tehetségkutatóból.Beakarok kerülni.Nem a semmiért csinálom/csináltam.
Amíg nem értünk haza kuss volt a kocsiban.Majdnem elaludtam.Tiszta hulla vagyok.De amikor megálltunk felébredtem,és be csoszogtam a házba.Onnan pedig egyenesen mentem az ágyamba.Lefeküdtem.Majd egy kis idő múlva éreztem egy forró testet.Ez Bill lesz.Hozzám bújt.Adtam neki egy jó éjt puszit.
-Jó éjszakát Wawám!||ölelt át Bill.
-Neked is jó éjt!....................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése