Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 17., szerda

80.rész.(szép kerek szám:)Családias utazás!Őrmester...xD

Készülődtem össze.Velem együtt a TH is.Jöttek a sminkesek,meg sok kamera..hűhaa :D A tegnap esti 30 ember is ott volt.Plusz még 20 dirigált jobbra balra.Plusz még 25 rakta össze,szerelte a forgathatós szobát.Akárhova néztem,csupa ismeretlen ember.Jobban körbenéztem, és láttam,hogy David ott ül a kanapén lent a nappaliban.Szürcsölgeti a kávéját és nézegeti a papírokat.Nem sok dolga volt :) Billnek egy szabad perce sem volt.Kivéve,amikor sminkelték és csinálták a haját.Gyorsan odamentem hozzá....

-Szia Szívem!
-Sziaaa !Bemutatlak a sminkesnek.Ő itt a barátnőm Wawa.
-Szia! :) ||tette át az ecsetet az egyik kezéből a másikba,hogy kezet tudjon fogni.
-Szia ||nyújtottam a kezem.
-Akkor ott leszel?
-Persze hogy ott leszek ilyet...:DDD
-Most mennünk kell!Gyere velem!||úgy magával rántott Bill..te jó ég!Ennyire nem kell sietni
-Menjünk..||kézen fogott és mentünk le...Az a e,azaz erdő közepén volt.Ilyen magas fák,meg hát erdő...És ott volt egy stúdió.Nem hittem volna,hogy egy stúdió lesz az erdő kellős közepén.Pedig ott volt.A stúdióban volt egy forgatható szoba.Minden fel volt már állítva,összeszerelve,kamera beállítva,emberek a székekben,meg Én :) Ott néztük a fiúkat a kicsi tv-n.Be nem nagyon lehetett látni,ezért inkább maradtam a kicsi képernyőnél.Gyönyörű volt Bill,ahogy mozgott,ahogy énekelt.Minden mozdulata számomra értékes volt.A TH ezért a pillanatért dolgozott ennyit ...
-Állj!Álljunk le!ÁÁÁlj!|| a rendező felállt a székéből és magyarázni kezdte a TH-nak,hogy mit,hogy csináljanak jobban.Bill nem nagyon hallgatott rá ahogy elnéztem...Ő a saját feje után megy.
-Mehet tovább!!Tessék!
A forgatás nem volt hosszabb 4,5 óránál.Amikor vége lett és az utolsó kockát is felvettük,akkor Bill elvonult.Gyorsan kirohant.Én meg ott nézegettem a felvett vidiket,amit majd később összevágnak.Erre felkaptam a fejem és néztem,hogy fut és fut és...már nem láttam merre is vette az irányt.Annyi ember megy ki-be ,hogy nem lehetett követni merre is futott ki.Gyorsan felálltam és utána rohantam...

-Bocsássatok meg !||álltam fel.
-Semmi.Menj csak!||mondta David,egy pillanatra felnézett, utána folytatta a munkát.

Az automata ajtóba megálltam és egy hosszú folyosó tárult elém ajtókkal,zöld fal,a lámpák alig -alig világítottak.A folyosó végén egy ajtó éppen akkor csukódott be.Rohantam át a kis résen.Újabb folyosó.Mondom....."bazd meg még hány km-t kell futkároznom?"...Kirohadt még a belem is,mire megtaláltam.Egy udvart pillantottam meg.A folyosóról az ablakból.Nem hittem a szememnek.A stúdiónak ilyen szép kertje van?Virágos kert volt.Kimentem.Szép,gondozott virágok,fák,szökőkút...Friss,virág meg az a víz illat nyáron.Pedig még csak április van :) Kémlelően néztem körbe,majd elkezdtem gyors léptekkel Billt keresni.A márvány faragott szökőkút mögött üldögélt.Lábujjhegyen mentem közelebb,mert látni akartam mit csinál.És nem is akartam megzavarni,mert láttam,hogy maga alatt van.Arcát a kútból kifolyó vízhez tartotta,majd a víz fölé hajolt,egész közel,így tükörképét nézte a víz felszínén.A nyomorult apró köveknek köszönhető,hogy észrevett Bill.Félve rám nézett,majd megkérdezte:
-Hát te...teee...,hogy kerülsz ide??
-Láttam,hogy szaladsz ki,én meg nem tudtam mi van....és utánad jöttem.
Lesütötte szemét,fejét lehajtotta,cseppek potyogtak az arcáról.Leültem mellé,megérintettem kezét,ami a szökőkút szélén volt.
-Bill!....Azok könny cseppek,vagy vízcseppek?
-Mindkettő.||válaszolt egy szóval.Mondom:"oké.röviden,tömören,metro xD"
-Miért sírsz?
-Ilyenkor,ha ilyen dalt énekelek,akkor kicsit elérzékenyülök...
-És ezért rohantál ki?...Úgy kisuhantál..
-....
-Hmmm?Igen?
-Ezért is.
Huhh...mindent harapófogóval kellett kihúzni belőle...
-Mi a másik ok,amiért kijöttél ide?
-Néha szeretnék én is,legalább egy napra normális ember lenni.Kamerák nélkül,testőrök nélkül.Veled.Már sok....ez...
-Ha egyet kívánhatnék,biztos ez lenne az egyetlen,amit szeretnék neked kívánni :) Ł

Még mindig fogtam a kezét,Ő is az enyémét.Ölébe ültem és nyugtattam azzal,hogy:

-Én még itt vagyok,a család, a TH ...neked :)
-Istenem!!!!Még egy ilyen lányt életemben eddig nem láttam.Azt hiszem megtaláltam az igaz szerelmet.Te vagy a mindenem Wawám!(L)
-Nekem te kellesz Bill.||kicsit pirultam.Szinte éreztem,hogy körülöttünk minden megfagy.Csak Ő és Én létezünk.Mintha a Föld elszakadt volna a tengelyétől és most körülöttünk forog.Mi állunk egy helyben,Bill végre a kijelentésemre rám nézett,ahogy a haját fújta a szél és lassan felém fordult.Mintha megnyomta volna valaki a "kicsit lassabban" gombot.Földön túli élmény.Ajkai nyitódtak,közeledett az én ajkaimhoz.Behunytam szemem és vártam mikor és az Ő ajka,az enyéméhez....
-Bill!Mit is ígértél?
-Mit ígértem? :)
-Hát persze...sok dolgod van,így el is felejtetted....
-Csak hülyülök.Tudom mire gondolsz.||könnyei felszáradtak.
-Na,és mire? :D
-Las Vegasra ? :D
-Igen ^^...Azt hittem régen elfelejtetted.
-Nem.Mindig az volt az eszembe.Tök várom.
-Én is .
-Amúgy meddig szeretnél ott lenni?
-1 hét...
-Naaa...
-2 hét??
Ahogy gondolod.
-2 hét?Lehet?Szabad?
-Igen.
-Jajj de jó.De akkor nem sokára kell indulni.
-Ühüm...||bólintott Bill.Aztán elindultunk a nyaralóba gyalog.Olyan izgatott voltam,hogy megyünk...nem bírtam magammal.Az én szívem meg hulla fáradt volt.Joe és Saki megállítottak minket.
-Hé,hé, fiatalok!Hova mentek?
-Csomagolni,mert megyünk Vegasba.
-Mi is megyünk veletek?||kérdezi Gusti ^^

Egymásra néztünk Billel és azt mondtam...
-Ti is jöhettek ha akarjátok!
-Fasza...naná hogy akarom...:P akaroom:P
-Ennyire nem kéne....
-Na,akkor irány pakolni!Ma már indulunk is...||komolyan...ebben a percben elmehettem volna egy őrmesternek xD
-Igen is xD ||hülyült Tom.

Kettesben akartunk lenni ,romantikázni kicsit legalább 2 hétig.De nem -.- Remélem leszünk kettesben,mert ha nem,bepiálok.De nagyon....xD Ez arra emlékeztet,amikor Hamburgban voltunk az erdőben.Abban a nyaralóban.És buli volt,és hát....azaz ügyes Tom Kaulitz felvette azt,ahogy vedelem a dinnyés vodkát.Hogy Ő ivott?na..meghiszem azt.Ha be lett volna idva,akkor miért fogta egyenesen a kamerát?-.-
Na,nee nem most jöttem le a szélvédőről.Engem ne nézzen hülyének............................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése