Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. november 2., kedd

75.rész.hajnali 5:05 15.nap(hétfő)

Nagyon sokáig beszélgettünk kint.És azt hiszem ,ott is aludtunk el.Hehe ^^.......................


Arra ébredtem,hogy a tóból,ami hátul van a kertben,ugrálnak fel a halak,és Lurkó megugatja őket.Nem sokat aludtam.Körülbelül 4 órát,ami nagyon kevés,mert én minimum 8 és maximum 11 órát alszok.Szóval olyan voltam reggel mint a mosott szar :) Ha már felkeltem,akkor készülődjünk,mert megyünk németbe.

-Gyere Bill!Készüljünk!
-Már annyi az idő?
-Igen.Bizony ^^

Reggel hűvös volt a szél,de nagyon jó a levegő.Nem láttam Billen azt,hogy izgulna,ideges,stresszel...
Ez a harmadik videó.A Rette mich kislemezhez készül.Talán már hozzá szokott,vagy iylesmi...De viszont Tom a szokottnál idegesebb volt.Megkérdeztem tőle:
-Mi baj van Tom?
-Kicsit izgulok mi lesz...érted hogy gondolom?
-Persze.És megértem.Biztos nem lesz semmi baj :) ||kicsit megveregettem a vállát.
2006.04.15. hétfő hajnal/reggel van amúgy.Már két hete járunk Billel.És remélem még több időt fogunk együtt eltölteni.Mert néha egyre többet nem látom :( Sajnos nem átlagos az élete.És lassan az én életem is kezd olyan lenni,mint egy "sztáré".
Most nem repülővel megyünk,hanem beülünk a kocsiba és németbe,rögtön a videó forgatásra megyünk.Berlin mellett lesz a forgatás.Várom már.És azt hiszem jól döntöttem ^^
Összepakoltunk,elköszöntem a szüleimtől,Lurkó kiskutyámtól,aztán irány német :) Engem mindennél jobban vonz a német nyelv,a kultúra,a nevezetességek,a táj.és a Tokio Hotel :D Ezért is szeretném látni a fiúkat "akció" közben :)

Később...4 óra múlva....

Előbb voltunk Bécsben.Kicsit vásárolgattunk.Mármint kaját.Édességet...azon belül:gumicukor,rágó,keksz,...Meg üdítőket.Jó volt úgy vásárolni,hogy amit akarok azt leveszem a polcról,és nem nézem sem a márkát,sem az árát.Élveztem.Szeretek vásárolgatni.Sőt,egyedül is jó,de Billel a legjobb,és így a Th-val,még jobb,legeslegjobb :D Amikor meg visszaértünk a kocsihoz,a hatalmas és sok pakkal,akkor mindenki elkezdett kajálni.Közös táplálkozás a Th-val,a kocsiban.Gyönyörű élmény ^^
Bécstől már csak pár óra volt az út ,a forgatás helyszínéig.De persze egy-két embernek köszönhető a jókedv.Ugyan is,...nem unatkoztunk.Hülyültünk.És hogy megy a legjobban az idő?Azok az unalmas percek?Hát így:Tomnak az agyában felgyulladt az a bizonyos villanykörte xD....
-Vajon hány zöld,gumicukor fér be a számba?||kérdezi Tom.Pedig eddig csönd volt...:)
-Gondolom sok xD Hátha sok gumicukor befér a szádba,akkor minden...khömmm...
-Na,ezt megnézem :D ||Bill,Tom felé csusszant és kíváncsian nézte,ahogy bénázik testvére.
-Te ember,te hülye vagy...||de mire kimondta volna az utolsó szót Gustav,Tom már pakolta is sorba a fincsi cukrokat a szájába.
-1,2,3,4,5,....csak így tovább!!!||biztattam.Méghozzá azzal,hogy kiabálva szurkoltam,és mondtam:gyerünk tovább!!!még,még,még!!!:D
Georgal már sírtunk .Egyszerre nyúltunk a papírzsepiért,és még azon is röhögtünk,hogy egyszerre könnyezünk.Dőltünk jobbra,balra,és alig kaptam levegőt xD Persze a tonna zsebkendő is ott volt a kezemben.Tom viszont igazi rekorder :)))Már 20-nál tartott.Jó nagy szája van.Végül 21 darab zöld,savanyú,gumicukor fért be a szájába.A fele már a gyomrában volt.Le is fényképeztem gyorsan.
-Na,ezt nem hittem volna.||mondtam egy kicsit meglepve.
-Én sem.De sikerült :)
Az a jó,hogy Tom elfoglalta magát,addig sem gondol a forgatásra.Én is elvoltam....Ihletet kaptam a dalíráshoz.Csak írtam és írtam.Nem bírtam abbahagyni.Mindent kiírtam magamból.
-Mit írsz iylen hevesen?
-Semmit...||gyorsan eldugtam a papírt a hátam mögé.
-Naaa hagy nézzem!!!
Kivette a kezemből a papírt és hangosan felolvasta Georg.Ez a dal,amit autóban írtam,nagyon érzelmes és ezzel a dalszöveggel szeretném kifejezni azt,hogy mennyire örülök ,hogy a sors Bill mellé szegezett engem.És persze azért is nagyon hálás vagyok,hogy itt lehetek ,és egy levegőt szívhatok Billel és a Tokio Hotellel.Különlegesnek érzem magam legalább 2 hete.A testőrök Saki és Joe megvédenek bármitől és bárkitől,Brigitte minden óhajomat lesi,Bill a tenyerén hordoz,és mindent megkapok.Legyen az szeretet,utazás,vagy bármi....Nagyon szeretnek az ikrek szülei is.Ott vannak a barátaim,most már a rajongók is.Ők is kedvesek,és megértőek.A karrierem csak felfelé halad.A családom mellettem áll.Mindenki segít.Ennél többre nincs is szükségem.Boldog vagyok :)
-Ezt te írtad?
-Ühüm...||az arcomon kis pír foltok jelentek meg.
-Hát ez fasza...de jó értelemben.||mondta Tom.
-Jó érzéked van a zenéhez...
-De nézzétek meg a szövegét jobban.Leírja Wawa ebben az egy oldalban az életét.És minden sor rímel.||mondta Bill.
-Igen.Tényleg.
-Ez rólatok is szól ^^_
-Csodálatos.Igazi tehetség vagy..||fordult hátra Saki.
-Te is hallottad?
-Igen.De ne izgulj!Jó..ügyes.
-Köszönöm.

Elraktam a táskám mélyére a papírt,éreztem,hogy nagyon rázós ez az út.És miért?Mert föld úton mentünk.Kavicsos,gazos....
Na,mondom is magamban:
Dzsungelben fogunk forgatni?
De kiderült később,hogy nem....vaaagy igen?O.o...........................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése