Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. október 30., szombat

70.rész.Fellépés!!!! :DDDDDDD

A nevünk megvan.A család is....
Az első banda nagyon jó volt.Megizzasztottak azok a dallamok,és a dalszöveg is jó volt....
-Hamarosan mi jövünk!!!!||kiabált Jojo hátra....................................................


-Oké!||eszembe jutott az "első számú rajongónk".Vajon itt van?Ki lehet az?Hogy néz ki?

-Vandát ,és bandáját keresem!
-Itt vagyunk!Én vagyok Vanda!
-Oké...Szóval ezt a csomagot nektek hozták.Nemsokára fellépés!
-Köszönjük.

Egy ember a kezembe nyomott egy csomagot.Pontosabban egy dobozt.Rózsaszín csomagolásban.Kibontottam.És volt benne egy rózsaszín rózsa,meg egy levél.Ez állt a levélben....

Kedves Wawa,és bandája!

Itt vagyok,és megnézlek titeket!Szurkolok nektek!A rózsa Wawáé.Ha megakartok ismerni engem,akkor figyeljetek néhány furcsa jelre.De nagyon figyeljetek.Repper sapim van,amin van egy 15-ös szám.Ha megtaláltok,vagy felismertek,akkor gyertek oda nyugodtan.


Ezt a levelet most már biztos fiú írta.A levél amúgy magyar szöveggel van írva.Kézzel.Alig olvastuk el a levelet,de már is mi jöttünk.Bizony....
-Mi jövünk!
-Úr Isten!||elkezdtem pánikolni.Mi voltunk az utolsó,vagyis a 10.banda.
Kezembe adtak egy mikrofont,és mentünk ki a sötét színpadra.Beálltunk a helyünkre,aztán felkapcsoltak egy egy lámpát a színpadnak a két szélén.Majd a hátam mögött megütötte a dobot Kitty.Elhangzott az első dallam,és a közönség őrjöngött.Majd az egyik reflektor a szemembe világított.Tapsolni kezdtek,és azt éreztem,hogy mindenki engem néz.A reflektortól nem nagyon lehetett látni a közönséget,de ez nem volt baj (: Addig jó,amíg nem látom mennyien vannak.
-Egyedül...||a színpadon úgy éreztem magam,mint aki vagy már 1000 éve énekel.Pedig nem így van.Csak most van másodszor mikrofon a kezembe.Lámpa lázat nem éreztem.Jó érzés volt úgy állni ott,hogy ez az én bandám,és mindenki összetart,jól érzem magam,és csak a közönségnek,zsűrinek játszunk.Felejthetetlen élmény.Jó érzés volt úgy állni,hogy "igeeeeeen!!megcsináltam" Faján ment minden.És amikor vége lett a dalnak,mindenki tapsolt.A családunk összes tagja,viszont állva tapsolt.Az a sok elégedett mosoly az arcokon....Még egy utolsót integettem,és lementünk a színpadról.Gyorsan mentünk hátra,és egymás nyakába estünk.

-Fasza volt!Jó volt minden !||mondta Gina.
-Igen :) Nem
is izgultam...||mondtam megkönnyebbülve.
-Tök jó :DDD nem csesztük el!!!|| röhögte el a mondatot Kiki.

De még nem vagyunk készen.Tudtam,hogy nemsokára lesz az eredmény hírdetés.És tök izgulok.Már csak azért is,mert ha tovább jutunk,akkor fellépünk máshol is.És elmehetek Las Vegasba Flórával,kereshetek pénzt is.De ha nem jutunk tovább,akkor ez csak egyszeri alkalom volt.Utoljára léptünk fel.Én viszont nem akarom abbahagyni a zenélést.Egyre jobban élvezem.De tudom.Nem rajtunk múlik.Hanem a zsűrin.Szeretnék tovább jutni :) Muszáj....Kell nekem az a lemezszerződés.A videó klip.Ha már itt vagyok,megakarok csinálni.
Kis szünet volt.Aztán mindenkit visszahívtak a színpadra beszélgetni."Most aztán ki fog nyírni a szűri!"
Hát igen.Az elsőtől az utolsóig.Mindegyikünket apránként szedtek széjjel.A zsűriből egy nő megszólalt.
-Nos...tehát,utolsó banda az Ewigkeit.Arról mondanék egy-két szót,amikor kezdődött a szám.A két lámpa a színpad végén...Jó.Az tetszett.De persze nem csak az előadásmódot,hanem magát a dalt is kell értékelni.Egy szóval....öm...nekem bejön :)

Huhh...mi az Isten!!!:D El sem hiszem.Azt hittem,hogy meghalok.
Tetszik nekik!Hát ilyen nincs ......

-Köszönjük!
Vártuk az eredmény hirdetést,de később megtudtuk,hogy mindenkit vagy telefonon,vagy e-mailba fognak értesíteni.Szerettem volna,minél előbb megtudni,demég nem modják el.Három napon belül értesítenek mindenkit.Ki voltam kicsit akadva,mert a picsába...faszomat....,megakartam tudni,hogy mi a végeredmény.Ezért izgultam,ezért vártam én itt ennyit????...O.o...Nem kellett volna :/ ...........................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése