Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. október 24., vasárnap

69.rész.:Wow!!!Új Bill!!!O.O!!!

A fiúk kiszálltak.És Bill....Hát szóval .Lefagytam.Csak álltam ott tátott szájjal...
És az első mondatom az volt,amikor Bill is kiszállt.....
-Azt a kúúúúrva O.O!!!!!!!!!!!!!!!
.......................................


Ezt azért mondtam,mer' hát...szóval...csak rá kellett nézni Bill hajára.A rövid manga frizurából lett egy hossza haj.mondom hosszú haj !!!!!!!!!!!

-Szia Kicsim!!||üdvözölt Bill csókkal,öleléssel.
-Szia!O.O
-Na,tetszik? :)
-Ööö...,ja :) ||tetszik Bill hajamcsak még szokatlan.


-Na,gyerekek próbáljunk egy utolsót!||vezényeltem össze a bandát.Billék leültek a nézőtérre,mi meg elkezdtük.
Felmentünk a színpadra,felálltunk a helyünkre.Én előre.Megfogtam a mikrofont,és körbenéztem,elképzeltem,hogy itt van mindenki.Elképzeltem,hogy tele van a nézőtér,és mindneki minket néz.Kicsi lámpa lázat éreztem.A hátam mögött meg ütötte a dobot Kitty,és az első dallam is elhangzott.Én meg csak álltam mikrofonnal a kezembe,és nem jöttek a szavak a számra.

-egye...Nem megy!||fordltam meg.
-Wawa!!Mi baj?||kérdezi Gina.A világ legeslegjobb barátnője (L)
-Nem megy!Nem tudom megcsinálni!
-Ez csak próba,a főpróba :) Itt még nincs baj,ha elcseszed.
-Jó....
-Na,hajrá menni fog :)

"Megcsinálom!Ez csak próba!"||mondta magamban.Ránéztem Billékre.Bill aggódó tekintete egyenesen az arcomba vágott.Vissza,előre néztem.

-Egy,két,há'...Egyedül.........||csak énekeltem,és nem törődtem azzal,hogy a munkások,akik takarítottak,meg állították ba a fényeket,mind engem néztek.De viszont kicsit zavart,hogy a Th is néz.Azon szorongtam végig,hogy vajon tetszik a dalunk,vagy nem?Aztán egyszer csak Billék tapsoltak.Mert tetszett nekik a dalunk :D Majd bejöttek az ajtón Tomék.Vagy is Tom és Flóra,és B.P. O.O :) Ők is elkezdtek tapsolni.Én meg egyre jobban kezdtem élvezni az éneklést,....és amikor vége lett a dalnak....

-Nagyon jó lett :) ||mondta Bill.
-Köszi ^^||annyira boldog voltam,hogy tetszik a barátaimnak,és a pasimnak Billnek.
Soha nem énekeltem mikrofonba,Soha....Először kicsit fura volt.De kezdek belejönni...asszem :)

-Ezt a dalszöveget ki írta?||Kérdezi tőlem Tom.
-Én :) || válaszoltam.
-Hűű egész jó !
-Ja :D

Lassan közeledett a 14:00 óra nem voltam ideges :)...Mivel Billel és a haverokkal voltam.Aztán Jojo azt mondta....

-Gyere hátra az öltözőbe!
-Oké!||fogalmam sincs,hogy mit akar.De amikor beértünk az öltözőbe,megtudtam.Azokat a ruhákat mutatta meg,amikbe majd felfogunk lépni :D Nagyon jól néztek ki.Átöltöztünk.És már vártam,hogy 14:00 legyen :) Nem izgultam.Aztán megláttam a suliból egy-két embert,majd abból az egy-kettőből lett vagy 100.Egyre többen jöttek el.

-Közeledett a 14:00 óra.Ideges vagy ?||Kérdezi B.P.
-Öm....ja.kezdek :D
-Nyugi,ha el is cseszitek ,én még akkor is fogok tapsolni xD
-Köszönöm ^^ Milyen kedves vagy xD
-Ja...tudom.Itt van Flóra!
-Igen.Tudom.Menj oda hozzá!
-De most beszélget valakivel....
-Az a valaki Tom.Bill testvére.....
-Értem....De az a csávó jobb mint én.
-A külső nem minden :) Tom még csak 16.
-16?
-Ja.Flóra meg 18 :D
-Tudom,de ez akkor is gáz!
-Na,gyerünk!Szerezd meg magadnak a csajt! || bíztattam B.P.-t.
-Kösz...
-Na,most kicsit itthagylak!Megyek sminkelni...szia!
-Szia ! :)

Alig fejeztem be a sminkelést,és már 2 óra is lett.

-Wawám!!!||hallottam még bill hangját.
-Itt vagyok!
-Szia!
-Szia!
-Mindjárt kezdtek!
-Huhhh... :S oké.
Közben a megnyitó beszédet hallottam....

Hölgyeim és Uraim!Köszöntök mindenkit a 2006-os,első tehetségkutató,első fordulójában.10 banda,vagy is összesen 35 fiatal vesz részt az első fordulóban.A zsűri 3 tagból áll.Ők 3-an is híres zenészek.
Közben a bandával mégegyszer átvettünk mindent....

-És mi lesz a nevünk?||kérdeztem.
-Ez bizony egy jó kérdés....||mondta Gina.
-Legyen mondjuk Ewigkeit.||mondtam.
-És az mit jelent?
-Örökkévalóság :)
-Na,az jó :D ||mondta Gina,és elkezdett tapsikolni mint valami elmebeteg (L)
-Szerintem is ^^
-Oké.Akkor az lesz a nevünk ||mondta Jojo.
A nevünk megvan.A család is....
Az első banda nagyon jó volt.Megizzasztottak azok a dallamok,és a dalszöveg is jó volt....
-Hamarosan mi jövünk!!!!||kiabált Jojo hátra....................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése