Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. október 24., vasárnap

66.rész.Haverok!!!! (:

A fiúk a stúdióba mentek.Én sem maradtam otthon............


Felhívtam B.P.-t,Ginát,Jojo-t,Kitty-t,Kikit,és fél óra múlva már a deszkás parkben voltam.
-Sziasztok!
-Szia!Helló!
-Annyira hiányoztál Wawa !||mondta Gina.
-Ti is nekem...minden nap gondoltam rátok ^^
-Akkor ma lesz a tehetségkutató?
-Aha...tényleg!O.o De hány órakor?|| kérdeztem.
-Asszem 14:00-kor lesz.
-Wow!Azt hittem később.
-Megnézlek titeket!
-Köszi ^^ Tényleg multkor mondtad hogy találtál egy csajt.Ki az?
-Hát úgy hívják hogy Flóra....
-Flóra?Ilyen szőke haja van?Magas?És fekete nike táskája van?
-Aha.Ismered?
-A barátnőm.
Amúgy nem akarok beleszólni,de már egy másik pasival flörtölget.||Hát igen.Nema kartam mondani BP-nek,hogy az a pasi Tom.
-Kivel?Agyon verem....
-Jajj ne!Hagyd!
-Azt is ismered?
-Igen...
-Gondoltam


Csend lett.....

-A dobot ki hozza el?||Jojo mentő kérdése (:
-Anyámék...||Kiki...végre megszólalt.
...Végre megtörték a csendet.Én is elkezdtem beszélgetni Bp-vel,meg a deszkáztunk is ^^ Végre haverokkal lehettem.Már mióta nem voltam velük sehol.Nagyon elhanyagoltam őket :/

-És mikor tartunk próbát?
-Mondjuk olyan délbe már ott kéne lennünk.
-Igaza van Wawának,mert mire a dobot,a zongorát a helyére rakjuk,beszereljük.Sok idő.
-Plusz a próba...
-Ja...
-Akkor délben a suliban tali.
-Az jó.

Mindenki hazament.Én is éppen úton voltam hazafelé.Csörög a telóm.
-Haló!
-Hol vagy?
-Szia Bill..öm most megyek hazafelé.
-Egyedül vagy az utcán?
-Ööö..igen
-Ez fasza...és mi van ha elrabol valaki?
-De nem fognak.Nyugi.Na,és hogy megy a munka?
-Jól.Már felvettük a legújabb számunkat és cd-re is raktuk.
-Jajjj az jó.
-Igen.Jövőhéten meg megyünk és leforgatjuk a rette mich videóját is!Otthon vagy már?
-Mindjárt!
-Oké.Na leteszem.
-jójó..Szeretlek szia!
-puszi!
Ahogy hazaértem.Az ajtó előtt ,a lábtörlőn volt egy piros csomagolásban lévő doboz.Megnéztem.Sem címke,sem egyéb kütyü,még aláírás sem volt.Bevittem,és elkezdtem kicsomagolni.Egy szürke dobozba volt csomagolás alatt.A dobozban pedig egy kicsi vörös rózsa,és egy rózsaszín levél.Hmm...vajon ki küld nekem ilyet?Gyorsan kibontottam a lezárt levelet,és hangosan elkezdtem olvasni.

Kedves Wawa!

Kérlek ne ijedj meg a levelemtől,és az ajándéktól.Hallottam,hogy ma lesz a tehetségkutató,és szurkolok neked.Ott leszek .Megnézlek.Nagyon okos,csinos egy lány vagy!Én a te bandádnak szurkolok!
Remélem tovább juttok.Amúgy egy rajongód vagyok...
Puszi!Az első rajongód!

A véleményem a levélről,hogy Wow!!!!Bárki is írta,rajongó vagy nem...kitudja(mondjuk rajongó van odaírva-.-)De akkor is ezt írhatta Tom is...
Na szóval bárki is írta,nagyon őszinte egy ember.De mi van ha tényleg Ő az első számú rajongóm(rajongónk)???Hűha...:) Még rózsa is volt a dobozban.Ráadásul szép csomagolás meg minden.Kíváncsi lettem.Vajon ki szeret ennyire?Rajongó?Talán ismerem?Csak nem vettem észre?Lassan készülődtem.Kajáltam,és Bill is megjött...............................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése