Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. október 17., vasárnap

64.rész.Bill??Te itt vagy? xD

Felmentem befeküdtem az ágyikómba.Ráhajtottam a fejem a TH-s párnámra. A TH-s takarómmal pedig betakaróztam xD ............................................

Éjfél körül megébredtem arra,hogy Bill bejött az ajtón.

-Wawám!Wawám!Fent vagy?
-Bill?
-Szia! :D
-Te meg hol voltál eddig?
-Beszélgettünk a fiúkkal...
-Ilyenkor?
-Aha...
-És miről beszélgetettek?
Ja,csak a jövőhétről,meg rólad ...
Na erre felkaptam a fejem...
-Rólam?
-Ööö...jajj nyugi .Semmi olyasmit.Szeretlek.Szeretünk.
-Oké.Jó éjt!
-Nem is figyelsz rám? :)
-Bocs.De holnap korán kelek.
-És mikor van az a korán?
-8 óra.
-Az korán van Kicsm? :D
-Igen.
-Keltselek? :)
-Nem kell köszi.
-Oké.Szeretlek.Én is Jó éjt!
-Neked is !

Gyorsan megdumáltunk a dolgokat xD.....
Aztán Bill is befeküdt mellém.Ráhajtotta a fejét a TH-s párnámra és betakarózott a TH-s takarómmal :) ...............................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése