Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. október 24., vasárnap

67.rész.Sík ideg avgyok!!! :S

Lassan készülődtem.Kajáltam,és Bill is megjött...............................



-Szervusz szerelmem!||puszit nyomott a homlokomra.
-Szia Billem ^^ Te már itthon vagy?
-Igen...

Bill meglátta a dobozt,a rózsát ,és a levelet.A konyhába a pulton volt.Letette a táskáját és....

-Ez meg mi?
-Ja,az?
-Igen...
-Azt a lábtörlőn találtam.Egy rajongó küldte nekem.
-Azt látom.Valószínűleg egy fiú rajongó.
-Honnan veszed?
-Csinos,okos lányt ír.És ez a rózsa...
-Hát neme tudom ,hogy lány vagy fiú,de...
-Biztos,hogy fiú||szólt közbe Bill.
-Ugye nem baj,hogy küldtek nekem egy csomagot?
-Nem baj.Nekem ilyen szerelmes leveleket,meg fehérneműket,képeket küldenek a rajongók....
O.o Durva ...És minden levelet elolvasol?
-Nem.Rád is kell hagynom egy kis időt :)
-Na,ja :) Hhehe...na megyek megkérdem anyut,hogy mehetek-e Las Vegasba.
-Oké :)

Felmentem .És imátkoztam ,hogy elengedjen anyu...xD

-Szia anyu!Mit csinálsz?
-Ööö...szia!Fürdőben vagyok!Csak megmosom a hajam.
-Értem.Beszélhetek veled?
-Persze.Miről? :)
-Arról,hogy...szóval mondtam már egyszer azt,hogy Vegasba szeretnék menni...
-Igen.Mondtad.
-És mehetek?
-Tudod mit?Fogadjunk!
-Oké :D
-Ha Továbbjuttok a bandával,akkor mehetsz ,De ha nem juttok tovább akkor....
-Akkor megyek Billékkel videó klipet forgatni :) ||vágtam közbe.
-Micsoda???O.o
-Jó lesz így...
-Oké.Nekem is jó.
-Na,megyek készülődni...

Bill a szobámba volt.Rohantam a folyosó végéről a szobámba.

-Képzeld!Fogadtunk anyuval.Ha tovább jutunk mehetek,de ha nem akkor megyek veletek videót forgatni.
Értem...

Készülődtem,és lassan el is indultunk Sakival, és Joe-val a sulimba...............

-Ti is ott lesztek?
-Pesze.Még szép.Még megyünk vissza hozzátok,és az egész családot idehozzuk 2-re :D
-Ok.
-Most próbáltok majd?||hátrafordul Joe és úgy kérdi mintha ez olyan fontos kérdés lenne...Mintha egy egész világ sorsa múlna rajta xD
-Jajajaa
-Értem.És mi a dal címe?
-Egyedül...
-Hűűű :) Kíváncsi vagyok.||Sakit imádom.Mindig együtt érző és bölcs tanácsokat tud adni :D
-Tapsolni kötelező lesz!Aki nem tapsol,nem kap aláírást :D
-Oké.||Saki elkezdett nevetni.

Amíg úton voltunk,és amikor már próbáltunk,mindvégig az a rajongó volt a fejemben.Csak arra tudtam gondolni...ki lehet?Lehet,hogy ez a "rajongó",azaz ember,aki követett a házunkig,és beakart mászni a kapun?Lehet hogy Ő?És mi van ha ez csak egy mézesmadzag?Meg akar ölni...
vagy ilyenek...O.O Aztán a tehetségkutató...Vajon milyen a színpad?Nagy?Kicsi?
És sokan lesznek ott?Remélem nem lesz lámpa lázam,mert akkor lőttek mindennek...............................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése