Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. október 17., vasárnap

63.rész.tényleg mindenki itt van?:))

.Még gyorsan felhívtam anyut hogy lassan otthon leszünk....este 10 óra felé meg is érkeztünk................................


Kiszálltunk a kocsiból,és mint mindig most sem bírtam magammal.Mindig amikor hazajövök,feltöltődök.Egyszóval nem bírok magammal :DDD Holnap lesz a tehetségkutató.Amiatt is felvagyok pörögve,meg attól is,hogy itthon vagyok !!!!! :)

Saki,Joe és még 2-3 testőr vite fel a csomagokat az én "lakosztályomba" Na igen....Meg anyu és apu megismerkedhetett az ikrek szüleivel,Gordonnal és Simone-val.A szülők elkezdtek beszélgetni.Mi pedig felmentünk a "lakosztályomba".

-Na,és most megmutatom a szobám,készüljetek fel!Mert mindenhol TH lesz :D
-Alig várom.||mondta Gustav.
-Jajj de izgi :D || Georg ilyen nyávogós kislányos hangon megszólalt x"D

Kinyitottam az ajtót....
De még én is ledöbbentem,mert még én sem láttam.Még a legapróbb részletben is TH volt.TH itt TH ot.És mindenki csak ámult ....

-Na jó,szerintem te vagy itt aa legnagyobb TH fan.||mondta Tom.
-Hát ja...szerintem is||helyeselte Georg.
-Na Flóra hogy tetszik?
-Igen Cicám hogy tetszik ? :P ||cukkolta Tom.
-Öm...hát...nem vagyok oda a TH .-ért.Bocs fiúk,de szerintem nagyon fasza.
-Hát igen....Az én Cicám nin csoda a TH.-ért ...csak értem :D ||Tom.
-Hagyuk...-.-
-Én is most látom először a szobám :)
-Így mindig látsz,ha nem vagy velem.||Bill.
-Igen ^^ Bárhová nézek téged látlak.
-Hidd el Wawa sok lesz Billből||Georg.
-De köcsög O.O ||Bill.
-Jajj neeem .Billből soha nem elég :))
Beljebb mentünk és a szobám jobb nem is lehetne.Pont ilyennek képzeltem el.A th-s kitűzőtől,a th-s ágyneműig,függönyig,... minden ott bent volt.De mikor mi így 5-en voltunk bent a szobába,akkor a legértékesebbnek magát a TH-t tartottam :)

-Ezt mind apud vette?||Bill.
-Igen.Mindent :)
-Hűűűhh...
-Na,gyertek menjünk kajálni :)

Hát igen....mondanom sem kell hogy mindenki éhes volt.Mindenki evett,ivott ...Én MÉG mindig pörögtem xD Be nem állt a szám...

-Hmmm....Finom a kaja!Mi a desszert?Valaki ideadná a sót?Jó étvágyat nekem!...xDDD


-És Wawa ,izgulsz a tehetségkutató miatt?
-Persze...Igen.Izgulok.
-Az most normális...Gyere menjünk ki a kertbe!
-Oké.||kíváncsi voltam mit akar este 11-kor a kertben Gordon.
-Szóval?Miért is jöttünk ki?
-Azért,hogy gyakoroljunk.Na?
-Hát nem is tudom...ilyenkor?
-Aha...mér ne?
-Rendben.Azt a dalt énekeljem amit múltkor?||kicsit hülyén éreztem magam....kicsit...nem kifejezés.
-Ja,az jó lesz.
-Ok O.O

Furcsa érzés volt kint ülni a csillagos ég alatt,és énekelni,kiereszteni a hangom.Kiskoromban soha nem énekeltem ,és a zenéléssel sem foglalkoztam.De most...most már ott tartok,hogy holnap tehetségkutató és gyakorlok.Szeretném ha benne lennénk a bandával a döntőbe.De az Istenért is...mit gondolok én ?Soha nem foglalkoztam a zenével,csak mostanába,és már meg akarom nyerni ??? Olyan magasra raktam a lécet,hogy még magam sem tudom átugrani.
A dal végére...pedig....tapsol mint valami elmebeteg (elnézést Gordon bácsi :) ez az ember ???hát na szal..O.O mi a franc ütött ebbe??xD
-Jó...tökéletes.
-Öm...kösz.De szerintem még nem jó.
-Hát ha így gondolod...||vonta meg vállát.
-Nem.Csak kritikus vagyok magammal szemben.
-Ne akarj bolhából elefántot csinálni,mert nem megy.
-Csak egy kérdést had tegyek fel.
-Na hajrá...
-Miért foglalkozol ennyire azzal,hogy én énekeljek?
-Mert szerintem te nagyon jó vagy.....
-Hát ez az....csak szerinted vagyok jó...de nem t'om mások mit gondolnak rólam.
-Majd holnap kiderül.A ehetségkutató azért van.Billéknek is sokat segítettem.persze csak lélekben.Tudtam azt,hogy Bill,Tom,Gustav,Georg megcsinálják.Bíztak magukban :) Neked is az kéne.
-Nem akarok veszekedést,de bízok magamban.Ezt had döntsem el én lécc....Na megyek.Jó éjt!Holnap korán kelek.
-Jó éjt!....

Felmentem befeküdtem az ágyikómba.Ráhajtottam a fejem a TH-s párnámra. A TH-s takarómmal pedig betakaróztam xD ............................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése