Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. szeptember 18., szombat

62.rész.utolsó nap Billéknél....IS.

-Ezek itt a dalaim,ezeken a fényképeken pedig a karrierünk fontos pillanatai....
-Aham...||nézegettem tovább a képeket.De találtam egy furcsa fotót :/ ........................................




...Ezen a képen egy lány volt.A kezembe vettem,majd Bill felé mutattam.

-Bill!Ki ez a lány?||könnyes lett a szemem.
-Háát...
-Ez is a karriered fontos pillanata?
-Wawám!Félreérted!Ő nem a barátnőm.
-Hát akkor ki?
-A VOLT barátnőm....
-Pffff...
-De kérlek ne haragudj,hogy itt tárolom!
-Még mindig szereted igaz?
-Nem.||nem szóltam semmit.Brigitte bejött...

-Jó napot Kívánok!Uram!Kisasszony,legyen szíves kijönni velem!
-Hova megyünk?
-Csak jöjjön!
-rendben.||ránéztem bIllre,de az arcán nem láttam semmi árulkodó jelet.Talán kapok ajándékot?Esetleg korán érkezett a mikulás?O.o Vagy kiderült hogy ittam? Vagy eljöttek értem a törpék,hogy bezárjanak a kastélyba?? xD Te jó Isten!.....

-Brigitte!Még is hova megyünk?Kérlek!Mond meg!
-Nem mondok semmit.Csak adok egy jó tanácsot:Nem harap :)
-Hö???||értelmetlen fejjel néztem.
-Mindegy...||legyintett.

Mentünk le a lépcsőn,le a halba.Aztán megálltunk.Brigitte kinyitotta a bejárati ajtót,és...és...kicsit megriadtam.Egy férfi jelent meg.Tisztára úgy nézett ki mint Indiana Jons xD De komolyan mondom....Már azt vártam,hogy mikor jön elő a riporter,meg egy fickó kamerával...De nem jött se riporter,sem kamerával fickó xD
Csak az a hapi............

-Öm Haló!
-öM...Jó napot!...Vagyis Heló!
-Én David vagyok!
-Én Wawa!
-Tudom ! :)
-Honnan?
-Bill mondta :D
-O.O ????...Ja,..te David vagy David Jost....
-Hát ja.
-Értem.És ide minek kellek én?
-Csak megakarlak ismerni.
-Okééé O.O

Bill is lejött az emeletről,és egy jót beszélgettünk 3-an.Megismertem David-et,és Ő is engem.Szimpatikus ember.Lassan közeledett a 6 óra.A reptérre indultunk:David,az ikrek szülei,Bill(akihez nem nagyon beszéltem...),Tom,Flóra,és én.Gustav,és Georg már ott voltak.Nagyon izgulok,mert mindenki nálunk fog lenni.De szerintem anyu megérti :)

3 órával később....

Amikor odaértünk rám tört a félelem.Már csak azért is,mert amikor jöttünk Sakival,és Joeval repülővel,akkor majdnem lezuhantunk.Megszorítottam Bill kezét....

-Mi baj van Kicsim?
-Csak félek...Megint attól,hogy lezuhanunk.Vagy mit t'om én...
-De multkor sem "zuhantatok le" :) Minden okés.Nyugi :)
- :/

Aztán végre az én naagy naagy örömömre felszálltunk.Jól körbe néztem...oké.Minden jó.Eddig :S ...Bill karjaiban meg főleg jó volt minden.Hát...hiába :) sokat segít a szerelem.Ha bánatos vagyok nekem itt van Bill.Ha fázok Ő még mindig itt van nekem.És én is neki :) nekem Bill kell.Része az életemnek.Minden pillanatot élvezek.Mert tudom,hogy egymásé vagyunk.És szeretjük egymást.Egyre jobban és jobban.És ez nem fog változni.Én részemről soha :) Mondjuk az a kép ami az ágya alatt volt...Hát...nem nagyon örültem neki.
...
Amikor végre odaértünk ....
komolyan mondom,hogy megtudtam volna csókolni Budapesten,a reptéren a földet xD ...De nem tettem :)
Csak szimplán örültem annak,hogy újra itthon vagyok.Még gyorsan felhívtam anyut hogy lassan otthon leszünk....este 10 óra felé meg is érkeztünk................................


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése