Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. szeptember 5., vasárnap

59.rész.szép kis mese...

Nézték a többiek a filmet,én viszont elmerengtem kicsit.Mintha álomba zuhantam volna...de szó szerint.....................................


Egy lovon ültem,Las Vegas kellős közepén vágtattam.Csipkerózsika voltam.Olyan rózsaszín és fehér ruhába...O.O....Aztán egyszer csak megtámadtak ilyen koboldok,vagy törtpék.7-en voltak....biztos a hófehérke és a hét törpéből a törpék.Borzalmasan csúnyák,bányarémek.És leszedtek valahogyan a lóról,és felvittek a kastély legfelső tornyába.Bezártak.És egy sárkány is őrzött engem.Furcsa kicsit a dolog ,mert a sok Disney hős keveredik.Nem csipkerózsikára vigyázott a sárkány,hanem Fiónára xD ...Aztán egy jóképű lovag jött el ,a csipkerózsikáért,vagy is értem :) A sárkány tüzet okádott xD ...Majd a feltúrbózott trabiból kiszállt a lovag,aki nem más volt mint,....

-Wawa!!Ébredj!||lökdösött meg Flóra.
-Bill!!!||kiáltottam fel.
-Igen.Itt van Bill....
-Nem.Nem.Abba a kastélyba vagyok fenn,és Bill a hős lovag!!!..és megment.
- XDXDXDXD ||mindenki elkezdett röhögni....Körbenéztem,és láttam,hogy a nyaralóban vagyok Billékkel....

-Micsoda?? O.O Én vagyok a hős lovag???||kérdezi Bill.
-Igen.Te vagy...||szégyeltem el magam.
-Heheeee XD ||Tom már fetrengett a földön....
-Jajjj Tom!!Fejezd már be!||Bill rászólt testvérére,aki tényleg a földön fetrengett,és túl paródiázta a dolgot.Lehet hogy túlságosan beleélem magam ebbe?Lehet ,hogy már alig várom,hogy hercegnő lehessek???Talán....Anyunak még nem is szóltam a Las Vegasi utamról.Talán kicsit ki fog akadni,hogy 14 évesen fogok már pénzt keresni,méghozzá a Disney kastélyba!!!O.O ...Így is van elég pénzünk,de a saját pénzemből akarok megélni.Szerintem már megérettem a komoly dolgokra.Ezen a nyáron Dolgozni akarok.Dolgozni,és dolgozni fogok,addíg,amíg el nem kezdődik a középiskola.De még azt sem tudom,hogy hová megyek tovább tanulni....Gyorsan el kell döntenem :) Közeledett az este,Bill egyre több,és több emberrel beszél telefonon.A ma esti bulitól félek.De amíg ők szervezik a bulit,én beszélek anyuval.........

-Haló!
-Szia anyu!
-Szia !Miújság?
-Egy nyaralóba vagyok Billékkel.
-Na...az jó :)
-Bizony!...Este pedig buli lesz.
-Ugye nem iszol????
-Nem.
-Akkor megnyugodtam.||csak ne nyugodjon meg anyu...még el akarom mondani neki a Las Vegasi utazást....
-Anyu!Még elakarom mondani hogy,.....
-Na!Már rosszul kezdődik.....
-Szóval ugye most szombaton megyek haza,mert tehetségkutató lesz.
-Igen.Ezt eddig is tudtam,és megyünk megnézni....
-De jó ^^ ....De még azt is elakarom mondani,hogy Flórával Las Vegasba szeretnék menni jövőhéttől ott lennék.....
-És minek mész te Las Vegasba?
-Mert ott van az a Disney kastély ,és ott lennék hercegnő,és még pénzt is keresnék.

-Wawa!!!14 éves vagy!Értsd meg féltelek nagyon!
-De nem kell.Tudok magamra vigyázni.
-És Saki vagy Joe megy?
-Nem tudom hogy jönnek .....
-Majd hívj fel ,ha többet tudsz!Szia!
-....Szia! :S ||na és most mi a fenét csináljak?Anyu tuti haragszik.Botrány,botrány,botrány egymás után.Vonzom a bajt,de állandóan......

Majd Bill kijött a teraszra,ahol az előbb telefonáltam.

-Szia Kicsim!
-Szia ! :)
Kivel beszéltél?
-Anyuval.Megmondtam neki a tehetségkutatót,és a Las Vegasi utazást is szóba ejtettem....
-És mit mondott?
-Semmit.Kicsit haragudott,hogy 14 évesen Vegasba akarok keresni pénzt....
-De nem lennéle gyedül.Saki és Joe is menne....
-Na,látod...ezt anyu nem tudta.
- :) .....Milyen jó hogy itt vagyok!
-Bizony!És csak az enyém vagy ! :P

Sötétedett,és minden készen volt a bulira.Már csak az embereket vártuk.Pia,kaja...zene...,világítás.Bill és én = (L) /... xD ....................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése