Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. szeptember 4., szombat

57.rész.Muszáj Billel beszélni....

A fiúk komolyan pin-pongoztak.Mi meg szenvedtünk a konyhában.Még mindig bennem volt a félelem............................


Elkészült a kaja,Flóra és én kivittük,letettük az asztalra a kaját.Tom sajnos megint megszólalt... :)

-Szió Cicám!Hmmm....fincsi a kaja!
-Kösz édesem!!! :@

Mi is leültünk az asztalhoz,kajáltunk,de Billt muszáj volt félre hívnom beszélgetni...

-Öm...Szivem!?Befejezted már a vacsit?
-Persze!
-Beszélhetnék veled?
-Aha....gyere menjünk be a szobába.

-Mit szeretnél ? :)
-Csak annyit,hogy félek!
-Félsz ?Mitől?
-Nem tudom ...de itt a környéken nincs egy lélek se' rajtunk kívül.
-Nem lesz semmi baj!Nyugi!Szeretlek!
-Rossz érzésem van...
-Ha kell akkor,itt alszik velünk Georg,és Gustav...de Tomot hagyuk Flórának!
-Már te is azt akarod hogy összejöjjenek?
-nem nem...
-O.O?
-Mind egy...nem lesz baj,ez a lényeg.
-Jó.
-Még egy pár napot itt leszünk...
-Ez komoly?O.o
-Igen.Holnap kéne csinálni egy bulit...
- :)


Mindenki bejött a szobába,és rémtörténeteket meséltünk...Ez még egy lapáttal rátett...így is bevoltam szarva rendesen,hát még így,hogy mindenki rémtörténetről beszél...O.O...Csak ültem Bill ölébe,de nem szóltam egy szót sem.Én már csak otthon akartam lenni Magyarországon....Aztán Flóra felvetett egy igen fasza kérdést....
-Bill,ez a nyaraló nem valami új..Mikor épült?
-Hát még a mamánk anyjáé volt....
-Szóval 2.világháború körül?
-Igen.
-Miért kérded?||kérdezi Bill.
-Csak mert eléggé furcsa,hogy az erdő közepén épült egy kis kunyhó...és túl élte a háborút is.
-Igen.Ez furcsa....||mondta Georg.
Aztán Tom fűzött ehhez véleményt...most az egyszer nem a sexről beszélt....

-A mamánk anyja itt lakott,nővér volt.És a háború idején a németeket itt látta el.Itt lakhattak,ettek,ittak,és a sebesült katonákat elsősegéllyel látta el.
-Így van..|| bólogatott Bill.
-Ez tényleg így volt?||kérdeztem.
-Persze hogy így volt.Ezt Tommal nem most találtuk ki...
-Ahham .értem.||érdekelt egy kicsit a dolog...de hát ha ebben a házban lakott az a nő akkor.....
Tovább kérdeztem....
-És még mit tudtok a házról,vagy arról az asszonyról?
-A házról nem sok mindent....
-És arról a nőről?||vágtam közbe.
-Csak annyit tudunk,amit a mamánk mesélt néha....
-És mit mesélt?||annyira izgatott voltam...mindent tudni akartam a múltról...
-Azt,hogy amikor jöttek az amerikaiak,akkor a pénzt,meg ilyeneket eldugta...de hogy hova azt nem tudja senki.||mondta Bill.
-Gondolom azért dugdosta el,hogy ne vigyék el az értékeit...||mondta Flóra.
-Ez egyértelmű... -.- milyen okos Cica!!!||mondta Tom gonoszan.Flóra gyilkos tekintettel nézett Tomra,Tom pedig puszit küldött neki xD
-És mikor halt meg?
-Valószínű,hogy a háború kellős közepén...
-Hogy-hogy?O.o
-Hát ment a férfi katonákkal harcolni....
-Az kemény O.O Bátor és talpra esett egy nő lehetett.||mondtam.
-És tudnád milyen csinos volt.||mondta Tom.
-Heheee...
-Volt férje?
-Volt hát...minden katona xD ||mondta Tom,és röhögött.
-Igen????
-Neeem -.-...dehogy is.
-Tom azt akarja mondani,hogy minden férfi jól elvolt a nővel....||mondta Bill.
-Jaaaaaaaaaaaaa!!! xD így már értem.


Még beszélgettünk,aztán mindenki ásítozott,és végül elaludtunk.Én Bill ölébe.Tom a fotelbe.Flóra a kanapén.Gustav félig az asztalon,félig a kanapén.Georg a másik fotelbe.Egy szobában aludtunk.A lámpák égtek.Majd egy zajra felébredtem.Az ablaküveget az esőcseppek verték.Félálomból körbenéztem,és mindenki jó mélyen aludt.Kivéve Flórát...

-Flóra!!!!Alszol??||suttogva kérdeztem.Homályosan láttam ugyan,de nem elég hogy nem láttam,de még hangot sem hallottam egy pillanatra,sem választ.Inkább visszadőltem Bill vállára hajtottam a fejem,és tovább aludtam.Pedig mintha Flóra fent lett volna................:|

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése