Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. szeptember 4., szombat

58.rész.11.nap csütörtök reggel....

Április 11.-e van.Csütörtök.A tegnap esti eső után egész jó idő lett.Mindenki ébredezett.Majd Bill szokásos mondata reggel... :)

-Jó reggelt Wawám!
-Jó reggelt ^^ !...Szia Flóra!Hogy aludtál?
-Öm ..jól.Egész este aludtam.


Na...neeeeeeeeeeee.nem hittem a fülemnek.Flóra azt mondja,hogy egész éjszaka aludt.Pedig ez lehetetlen,hiszen láttam ,hogy a kanapétól felállt,és nyújtózkodott egyet.Most Flóra hazudik,vagy én hülye vagyok...Továbbra is értelmetlen fejjel ültem az ágyon.

-O.o
-Most mi ez a fej Wawa?||Kérdezi Flóra.
-Ja...semmi.,semmi...||nem akartam mondani,hogy még is láttalak,hogy nyújtózkodtál stb...
Nem akartam megint hülyének látszani -.-
-Na,most a pasik csinálnak reggelit,mi addig elleszünk! :) ||mondtam.
-Na neeee é nem csinálok.||panaszkodott,és bevágta a hisztit Tom.Komolyan ...,még egy ilyen hisztis pasit nem láttam.És még ránk nőlre mondják hogy hisztisek xD Pedig nem is.... xD
-Ne szenvedj édesem!Csak csináld azt a reggelit!||mondta Flóra.A fiúk nagynehezen kibattyogtak a konyhába,és már csinálták is a kaját.Én viszont bementem a szobába a laptopomért,és msneztem.Az asztalnál.9 óra felé már fent volt Jojo,Kitty,Kiki.Mind a hárman egyszerre írtak ! xD......

Jojo üzenete:
Csövke!Na mizu van odaát?
Wawa üzenete:
Jó reggelt!Most éppen egy nyaralóban vagyok a th-val.Fasza mi?
Jojo üzenete:
:) Tök jó!
Kitty üzenete:
Jó reggelt!mizu?
Wawa üzenete:
Semmi kül..elvagyunk egy páran.
Kitty üzenete:
De jó ^^ Hallottam hogy jól sikerült a vizsga,meg a bizid is jó lett.
Wawa üzenete:
Bizony! :D
Kiki üzenete:
Szia!Gratulálunk a bizidhez meg a vizsgához!
Wawa üzenete:
Nagyon szépen köszönöm!
Kiki üzenete:
Hogy hogy nyaralóba vagytok?
Wawa üzenete:Mindenkinek jár egy kis kikapcsolódás...
Kiki üzenete:Miylen igaz :)
Jojo üzenete:
Akkor a szombatra hazaérsz?
Wawa üzenete:
Persze.De változtattatok valamin?
Jojo üzenete:Nem.A szám marad így.De Kiki kitalálta hogy legyen ruhánk is.Divatos ruhák.
Kiki üzenete:
Igen.Nem baj?
Wawa üzenete:
Nem dehogy!
Kitty üzenete:
Amúgy mit fogsz csinálni jövőhéten?
Wawa üzenete:
Jajj tényleg!Akrtam is mondani.A las vegasi Disnex kastéylba fogok dolgozni,mint hercegnő...Már ha összejön....
Jojo üzenete:
O.O Te hallod !Jól nyomod!
Wawa üzenete:Ja..muszáj egy kis pénzt keresnem!
Kiki üzenete:
Sexy egy hercegnő leszel!Majd mutass képeket!
Wawa üzenete :
Jajjj...az még messze van.De azért hozok...
Kitty üzenete:
A tehetségkutatóra jön bill is?
Wawa üzenete:
Igen ^^ Mrg a th is,meg az ikrek szülei is..
Jojo üzenete:
Sokan leszünk!
Wawa üzenete:
Mer?
Jojo üzenete:
mert a te szüleid is jönnek meg ott lesz a fél suli...
Wawa üzenete:
Az nem gáz!Na most megyek sziasztok!
....
fiúk hozták a reggelit.
-Parancsoljatok!
-Köszi Szivem!^^
-Fincsi a tejecske Cicám?||kérdezte Tom Flórát.
-Nagyon finom édesem || :@


A reggeli után közösen filmet néztünk a neten.Este pedig buli lesz.Valószínű,hogy még pár embert meg fog hívni Bill...remélem nem leszünk annyian,mint az oroszok xD ...De visszatérve a filmre...Nem vígjátékot,nem akciót,de nem is mesefilmet,hanem horrort néztünk!!!Ez rémálom ...asd...xD
Nem nagyon akartam nézni a filmet...
-Bill!Szívem!Még kiket hívsz meg?
-Hát még pár embert...miért?
-Csak kérdem :)
-Oké....

Nézték a többiek a filmet,én viszont elmerengtem kicsit.Mintha álomba zuhantam volna...de szó szerint.....................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése