Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. szeptember 12., vasárnap

61.rész.12.nap.reggel......

Reggel.Neeem.Nem reggel.Délben kezdett felébredni a társaság....Én személy szerint pocsékul voltam.Vagyok.Fáj a fejem,szédülök,és a gyomrom is rakoncátlankodik xD De túl élem....Amikor felkeltem,nem akartam belenézni a tükörbe,mert a látvány visszataszító lett volna :) Szóval inkább elkezdtünk rendet rakni,majd a lányokkal csináltunk kaját.Mindenki.MAJDNEM mindenki a földön aludt,és lépkedtük át őket......

-Jó reggelt Wawám!||a "nagy lépkedésbe" belefutottam Billbe ^^
-Jó reggelt Szívecském ^^

A fele társaság lelépett.Páran maradtunk.Jót reggeliztünk,és beszélgettünk.Aztán az a pár ember is elment,így csak hatan maradtunk.Tegnap az egész bulit felvettük videóra.A reggeli után közösen leültünk az asztalhoz,és megnéztük.Szét röhögtük magunkat....Pár dolog kiderült.....heheee...Hoppácska ^^ ....Például azt is láthattuk a felvételen,hogy Tom Flórával smárol.....khöm....és egyebek.Na,igen...kitört a 3.világháború...Flóra ,..pff...az aztán mondta a magáét....

-Én?Veled?Tom Kaulitz ????
-Nem is emlékszel Cica??? :)
-Miért te még nem voltál bebaszva???
-Nem.
-Miiii???Szóval direkt csináltad???
-Így van :)
-Pfff...Még egy ilyen.....

Szóltam közbe...(de lehet nem kellett volna)

-Öööö...Flóra!De szerintem te amúgy is szereted Tomot....
-Nem.Ezt honnan veszed?Egy 16 éves srác meg én?Te meg avgy huzatva.....
-Cicám!!!^^ ||mondta Tom kicsit gonoszan.

X"D Tovább néztük a vidit......

A fürdőben mi lányok félmeztelenül locsoltuk egymást.(na jó,mondjuk erre emlékeztem ASD > <)

-Na jó,ezt a fiúk nem nézik!|| takartam el a képernyőt.
-Na ná hogy nézzük!O.O ||Tom rácuppant a képernyőre.

És az is napvilágot látott,hogy én egymás után gurítom le a dinnyés vodkát...hehe...hoppácska ^^ XD

-Na ez ki?Csak nem Wawa?||kérdezi Gustav.
-De én vagyok -.- Ezt ki vette fel?O.O Csak nem Tom ???
-Én?
-Te!
-Ööö...
-Szóval te voltál.....
-Hát honnan tudjam....
-Nem hiszem,hogy be voltál baszva,amikor felvettél,hogy piálok.
-Mert?Honnan veszed?
-Egyenesen tartod a kamerát! XD és nem is dülöngélsz....xD

Remélem anyám nem fogja megtudni.....

Ez az utolsó napom itt Németországba,Hamburgban :) Ma este pedig repülőre ülünk és megyünk hozzánk.Mert holnap tehetségkutató lesz!!! Kúrvára izgulok!Mindent bele kell adjak....Legalább a döntőbe benne akarok lenni....nehéz lesz.

Később elkezdtem bepakolni a cuccaim a bőröndbe.Rendet raktunk a nyaralóba,és mentünk vissza Billékhez.Gustav és Georg nem jött velünk.Ők is mentek haza.Délután 3 körül már ott voltunk.

-Sziasztok Fiatalok!
-Helló!||öleltem meg Simone-t.
-Ki ez az ifjú Hölgy Tom?A te barátnőd?||kérdezi Simone.
.Igen.Az enyém :P ||karolta át Flórát.
-Micsoda???Nem vagyok a csajod!.....Jó napot! Igazából én Wawa barátnője vagyok!

-Értem.Kértek kaját,piát?

Khömmm....pia!!! :D na,igen....Sss...

-Nem köszi.
-Rendben.

Bill és én felmentünk a szobájába.Megkérdeztem Billtől,hogy mik azok a fényképek az ágya alatt.Lehet hogy semmi közöm hozzá,de ha érintett vagyok,akkor érdekel.....

-Bill!Szívem!
-Igen? :)
-Mik azok a képek az ágyad alatt?

Billnek hirtelen elsápadt az arca....

-Milyen képek?
-Öm...csak "véletlenül" megláttam...
-Jaaa...||Bill rögtön felállt és ment is,és az ágy alól elővette a fényképeket,és egyéb papírokat.
-Ezek itt a dalaim,ezeken a fényképeken pedig a karrierünk fontos pillanatai....
-Aham...||nézegettem tovább a képeket.De találtam egy furcsa fotót :/ ........................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése