Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. április 27., kedd

18.rész(4.nap:Már jól kezdődik :D

A homlokomra adott egy puszit Bill,és úgy aludtunk reggelig,hogy az erkélyajtó nyitva volt.

Másnap reggel...
Ez a második nap hogy Billékkel lehetek(ja meg az első nap amikor találkoztam velük a konzin :)
Tök király :) De viszont most nem a rádiósébresztőórám keltett,hanem a napfény ami az erkélyajtó felől világított be.A hófehér függönyt fújta gyengéden a szél.Bill még aludt.Kimásztam az ágyból,és az erkélyre kimentem.Lenéztem,és a medencét töltötték fel,és a füvet locsolták.Olyan friss illat volt a víztől.Jó mélyen beszippantottam a levegőt.Egész messzire ellehetett látni.Bármég kicsit köd volt,de azért már reggel lehetett érezni azt,hogy késöbb jobb idő lesz.Április 4.-e van.Csütörtök.És már most hiányzik a család.Anyu,Gina,Jojo,Lurkó,Apu.De most itt vagyok a Black Diamond Hotelbe,Bill az ágyba fekszik.Továbbra is néztem a kertet.Annyi ember sürgött forgott ott lent.Kedvem lett volna lemenni....Elmerengtem az erkélyen.Bambultam .Teljesen kikapcsoltam az agyam.Majd éreztem hogy átkarol,és csókolja a nyakam Bill...
-Jó reggelt Wawám :)
-Jó reggelt Szerelmem (L) :) || megfordultam,és adtam egy reggeli csókot Billnek.
-Jól aludtál?||kérdeztem,és megsimogattam a kócos haját .
-Igen nagyon jól aludtam :)
-Örülök :) Én vigyáztam arra,hogy csak jókat álmodj.
-Igen ? :)
-Bizony ^^
-Te vagy az őrangyalom? :) ||vigyorgott,majd felkapott.
-Én vagyok.Igen.
-És hol vannak a szárnyaid?
-Azok is vannak, csak te nem látod :) ||Letett Bill.Megfordultam,és együtt néztük a kertet,és a tájat.
-Álmomban biztos láttam őket.De én élőbe még jobban szeretlek csodálni.
-:) Szeretlek...
-Én is szivem (L)
-Most úgy lemennék a medencébe vagy csak a kertbe...
-Most??De még töltik fel...,meg...
-Nem baj...Én lemegyek :)
-De...||mire kimondta volna Bill hogy de,addigra én már kimentem a lakosztályba,Tom egy itallal indította a napot.

-Hát ti??||kérdezte Georg.
Én futottam Bill meg próbált elkapni.
-Elkaplak!!! ||kiabálta Bill,közbe jókat kuncogtak a fiúk.
-Úgysem kapsz el!A-a nagy tévedés. !!! :D :P
Aztán Bill elkapott,és a fiúk elött smároltunk :) Kimásztam Bill karjaiból,és fürödni készültem.Összepakoltam a tusfürdőt,törülközőt,...stb.És kiabáltam a fiúknak hogy megyek fürödni.Ne hogy a 3 fürdő közül pont abba tévedjenek be,amelyikbe én fürdök :)
Megfürödtem.Összepakoltam Bill és az én szobámba.Közbe Bill tv-zett.
-Nem megyünk reggelizni?||kérdeztem.
-De.Téged vártalak :)
-ÓÓóó..oksa.
-Hmmm ...milyen jó illatod van :P
-Hát igen :)
Bill odahúzott magához.Együtt néztük a tv-t.
-Hol vannak Tomék?
-Lent reggeliznek a kertbe.
-Mi nem megyünk?||kérdeztem,és már álltam is fel.
-Mehetünk :)
Átöltöztem;farmer,pulóver,és papucs. Reggelihez nem öltözök ki...Lementünk.A kertben volt egy terasz szerűség,és ott volt megterítve az asztal.Leültünk.A fiúk elkezdtek enni Bill is.
Én viszont csak ültem,felhúztam a lábam..
-Ööö..Wawa..||bökdösött meg Tom,aki a baloldalamon ült.
-Nem eszel?
-Hát kéne ennem..
-És mér nem eszel?||kérdezte Bill aki a jobb oldalamon ült.
-Nem vagyok éhes....
-Na gyere ide :)Együnk együtt.||mondta Bill,és az ölébe ültem.
Megkóstoltam a pudingot,amin eperízű hab volt,meggyel.A sajtos kiflihez,és a felvágotthoz ettünk Billel franciasalátát.És ittunk narancslevet.
-Na ízlett?||kérdezte Bill amikor már végeztünk a reggelivel.
-Igen Finom volt.
Felmentünk a lakosztályba,aztán Bill mondani akart valamit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése