Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. április 24., szombat

16.rész.(3.nap:este.Hát azthiszem jól zárul ez a nap is)

Na most hogy fogok én vacsorázni menni az étterembe??:S Főleg ruha nélkül...JesszusO.o Szerintem sehogy.Bill nagyba csinálta a haját,Tom öltözködött.Georg is a haját vasalta,Gustav tv-zett,mert ő már hamarabb készen lett mint a többi fiú.A lakosztályba unatkoztam kicsit egyedül.Ezért leültem Gustav mellé a kanapéra.
-Szia!Zavarok?||ültem le,és a tv-re néztem.Zene csatorna ment benne.
-Hellóó!!!Nem dehogy! Ülj csak le!
-Oké. Most is ülök :)
-Látom :) ||nevetett Gustav.
-Hát te miért nem készülődsz?
-Nincs itt a bőröndöm :S
-Felhívom Sakit hogy hozza fel neked.
-Jajj de aranyos vagy! :) Köszi.
-Nincs mit.||Gustav kikapcsolta a tv-t mert indulni készültek.Én még mindig ültem a fekete bőr kanapén,amikor Bill csókját éreztem a fejem búbján.
-Megyünk szivem!Ha felhozzák a böröndöt,akkor öltözz át,és gyere le.
-Oké.Hol lesztek?
-Vagy az étterembe vagy kint a kertben.
-Rendben.Sietek!
-Oké.Lentleszünk sokáig.
-Oksa :) Szia!
-Szia!||megölelt Bill,és nyomott egy csókot a homlokomra.Épp' hogy kiértek Billék az ajtón,jött a 2 hatalmas bőröndöm.
-Köszönöm Saki!
-Nincs mit!Veled leszek egész héten akárhova is mész.
-Igen?
-Igen.Bill akarta így.
-Hát jó :)||Felkaptam a bőröndöket,és megakartam keresni Bill szobáját,hogy bevigyem oda,és hogy ott pakoljak ki.A bar melletti ajtó volt Bill szobájának ajtaja.Bementem.Ezt a szobát tegnap nem mutatta meg Gustav.Gyönyörű volt.Hófehér ágynemű,plazma tv,erkély ami a megvilágított kertre nyílik.Kinyitottam a bőröndöm és találtam egy földig érő maxi ruhát.Hozzá felvettem a papucsom,és indultam lefele...persze Sakival.Először az étterembe mentem.Ott voltak a fiúk a vip résznél.Bementem...
-Sziasztok!Jó étvágyat mindenkinek!
-Szia Wawa!Te mit eszel?||Kérdezte Tom.
-Ööö...Te mit eszel?
-Én sajtos makarónit.
-Hmmm...akkor én is olyat szeretnék.
-Már is hozom!||mondta a pincér.
Bill mellé ültem le...
-De szép vagy Wawám :) ||mondta Bill.
-Köszönöm ^^
-Bizony! Tényleg jól áll a ruha :) ||mondta Georg.
-Óóó...hát kössz...csak valahonnan előkapartam. xD
Megjött a kaja.Ettünk,ittunk.Aztán a fiúk felmentek.Én és Bill kimentünk a kertbe.Gyönyörűen megvolt világítva a szökőkút,a virágágyások.A kavicsos úton nem tudtam puha papucsba tipegni,ezért inkább levettem,és a kezembe vittem.Bill fogta a kezem.Sétáltunk a holdfényben.Olyan romantikus volt ott minden.De az este még nem ért véget.Még a virágágyásokon és a fenyőkön túl volt egy híd.A híd alatt pedig egy folyó csordogált.Telihold volt.Millió és millió csillag volt az égen.Egyáltalán nem volt hideg.Aztán eszembe jutott azaz ember aki követett....
-Ööö...Bill!
-Mondjad! :) ||csábos mosollyal és csillogó szemekkel nézett rám.
-Akit mondtam...tudod...,azaz ember aki követett engem...
-Igen?!Mi van vele?
-Hát nem tudom...nem is érdekel,csak eszembe jutott.
-Jajj Wawa :) Megmondtam,hogy itt senki nem fog bántani :)Itt van Saki is...Nem lesz semmi baj :)
Más emberben nem nagyon szoktam bízni,de ahogy mondta Bill hogy:"nem lesz semmi baj".Megnyugodtam.Mellette biztonságba éreztem magam.Közben leültünk a hídra.Ott folytattuk tovább a beszélgetést.20:30 lehetett.És a beszélgetés egészen éjszakába nyúló volt.Mind a kettőnknek volt témája.Soha nem volt csend.Na jó...,talán akkor volt éppen csend,amikor Bill csókja égette a számat.Néztük a folyót ahogy szépen lassan folyik.Hallottuk a békákat,és láttuk az aranyhalakat ahogy úszkálnak.A holdfénye rávetődött a folyóra.Félig meddig Bill ölében ültem.Ráhajtottam a fejem a vállára.Átkarolt.Karjaiból minden szép volt.Még a varangy béka is,amelyik a nádas között brekegett.Friss volt a levegő.És a friss levegőn kezdtem álmosodni.
-Áááhhhh!!!||ásítottam.
-Na szivem!Gyere menjünk fel jó?!
-Jó.||Bármég maradni akartam volna,de álmosodtam.Saki hozta a papucsom.Sétáltunk felfelé.Már a lakosztályba voltunk.Bill szólt a fiúknak hogy halkabban nézzék a forma 1-et.Odaszóltam nekik....
-Jó éjszakát mindenkinek!
-Jó éjt nektek is!
-Köszi.Szerintem meglesz :D ||mondtam.
Éppen battyogni akartam Bill szobájába,amikor Tom odajött,és megölelt...
-Jó éjt Wawa! :)
-Neked is Tom!
-Szia!
-Heló!
Bementem Bill szobájába,Bill megfogta a kezem,és jött utánnam.A fiúk jól elvoltak a nappaliban.De nem nagyon lehetett hallani a hangjukat.Végül is a MI szobánk messze volt a nappalitól,de közel a bar-hoz.Szóval bementünk a sötét szobába.Majd Bill bekapcsolta a tv-t.Csak a tv fénye világította meg a gyönyörű szobát.Ledőltem az ágyra,és rögtön elaludtam.De 23:00 óra fele megébredtem.Bill átkarolt.Láttam smink nélkül az arcát,olyan békésen szuszogott.Jó mélyen aludhatott.Aztán amikor felakartam kelni,és kiakartam szabadulni Bill öleléséből,ő is felkelt.
-Wawám! :)
-Igen?
-Feküdj vissza!
-Jó csak kimegyek a konyhába,és iszok egy teát.
-Rendben.Siess!
-Oké.
Kiléptem a szobából,és a nappalin keresztül halkan mentem a konyhába.Már mindenki aludt.A konyhába égett a kisvillany.....Vajon ki lehet ez??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése