Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. április 4., vasárnap

10.rész.(Félelmetes éjszaka :S )

A két Th-s csajszit felvettem msnre,és beszélgettünk.Bekapcsoltam őket,és egyszerre hárman beszélgettünk.Az egyik csaj Kitti,ő dobol.A másik Kriszti(Kiki) ő zongorázik.
Wawa üzenete:
Sziasztok!!!Én vagyok az aki megvette a pólót :D
Kiki üzenete:
Szia!most már emlékszem ^^
Kitti üzenete:
Helló! :) Már én is :)
Wawa üzenete:
Hol laktok? :)
Kitti üzenete:
Én a város szélén.
Kiki üzenete:
én a sulitól 15-20 percre.
Wawa üzenete:
Én is ^^ Kiki lehet hogy mi szomszédok vagyunk :D
Kiki üzenete:
Nem hiszem.De jó lenne :D
Wawa üzenete:
na ja... Pontosan hol laksz?
Kiki üzenete:
a buszmegálló utcájában.Miért? :)
Wawa üzenete:
Ezt nem hiszem el O.o Én is ott lakok...
Kiki üzenete:
Én lakom abba a narancssárga házba.
Wawa üzenete:
Oké :) Akkor majd egyszer átmegyek.
Kiki üzenete:
Oké :) Gyere...
Wawa üzenete:
És ti mióta szeretitek a Th-t?
Kitti üzenete:
3 éve
Kiki üzenete:
Én még csak 1 éve.És te Wawa?
Wawa üzenete:
Hááát...ö..ö..ö..2napja
Kitti üzenete:
Miiiiii???O.o
Wawa üzenete:
Hát tényleg így van...2 napja.
Kiki üzenete:
Nem szégyen ez :) Az a lényeg hogy szereti.
Kitti üzenete:
Na ja :) TH !!!(L)(L)(L)
Wawa üzenete:
Bizony ^^ Tokio Hotel 4 ever !!!! :D
Kiki üzenete:
:) TH (L)
Elköszöntem a csajoktól....Laptopomat félre tettem, és néztem a TV-t.Valami film ment,aztán bementem a fürdőbe zuhanyozni.21:00 óra.Nagyba zuhanyoztam,amikor anyu kopogott.
-Wawa! Bocsi hogy zavarlak ... de Lurkót lekéne vinni sétáltatni.
-Jó...szívesen lemegyek.
-Nagyon köszönöm...
-Nincs mit :)
-De csak nyugodtan zuhanyozz!Meg egyél.Csináltam kaját.Leraktam a nappaliba.
-Köszi :D
-:)
Anyu kiment,befejeztem a zuhanyozást,és felhívtam Ginát,hogy jöjjön ki velem kutyát sétáltatni...Tárcsáztam,és csak csengett,és csengett...
-Haló!
-Szia 'G' !!!
-Szia mizu?
-Csak azért hívlak hogy nem jössz ki velem kutyát sétáltatni?
-Este 21:15-kor?
-Mér ne?! :)
-Wawa te meg vagy huzatva O.o
-Ugyan már...
-Holnap korán kelek...,meg hát suli is.
-Jó hogy mondod a sulit.Én nem megyek egész héten suliba.
-Mer?
-Hááát...||Gondolkodtam kicsit...mert nem akartam neki aztmondani hogy Billel meg a Th-val leszek egész héten.Tehát aztmondtam hogy:
-Billel leszek egész héten.
-NEEEE mááááá O.O ||mondta Gina kicsit letörten és meglepődve.
Basszus...én meg az a nagy ,nagy,óriási nagy kib*szott szám.Megint elszóltam magam.Esküszöm hogy ellopom Lurkó szájkosarát,és oda heggesztem a számra xD
-Jujjj kislány... :) ||mondta Gina.
-Mi van?
-Semmi...Te mázlista :D
-Deeee...jajj :S
-Nem kell magyarázkodni,minden világos mint a Nap :)
-Oké.Hát képzelem......
-De nyugi tartom a szám.
-Rendben.Remélem is...na majd még beszélünk.Megyek Lurkóval EGYEDÜL....
-Oké menjetek csak :) Jóét Wawa,cupp-cupp,pussz-pussz.||gúnyolódott 'G'
-Jajjj ne mááá xD Na csövi! :P
-Cső csaj ^^
Letettem a telót,megettem a vacsim.Pórázon fogtam Lurkót,aztán mentünk is.Rádió a fülembe...szokásosan :) Megyünk az utcán,semmi világítás,egy lélek sehol.De még is éreztem hogy valami van a közelbe :S Nagyon féltem.Lurkó is egyre jobban elkezdett ugatni,vicsorogni.Érezhetett valamit.Félő,remegő hangon legugoltam hozzá,és megkérdeztem tőle....
-Lurkó mit érzel,valami baj van??
Kétségbeesetten nézett rám és nyüszített.Felálltam..
-Itt valami nem jó!||hangosan mondtam,majd fújni kezdett a szél.
Nem volt rajtam más,csak a Th-s polóm,és a dedikált fekete-fehér csíkos pulcsim.Fáztam.És egyre jobban elkezdett verni a szívem.Majd kiugrott a helyéről.A homlokom gyöngyözött.Izzadtam.Nem éreztem biztonságba magam,így a házunk felé vettem az irányt.Vissza néztem,és láttam közeledni egy sötét alakot.Amikor elkezdtem kicsit gyorsabban menni,majd futni,a sötét alak is egyre jobban közeledett.A kulcsomat kiejtettem a zsebemből,és a sötétben nem láttam hogy hol van a kulcscsomó.Jött,és jött azaz alak.Reszketett a kezem.Köpni,nyelni nem tudtam.Aztán erőt vettem magamon,és sikerült kinyitnom a kaput.
-Gyorsan...be a házba!!! ||kiabáltam Lurkónak.-Gyere máááááárr!!!!!!||kétségbeesetten húztam a pórázt.Az alak a kapunál volt.Láttam az arcát.Mosolygott,és beakart mászni.Egyszer csak anyu kijött, felkapcsolta a villanyt kint az udvarban.És a fickó elmenekült
-Kicsim!!! Jól vagytok???
-Anyu||fakadtam sírva.Anyu ez az ember végig követett.
-Jól van nincsen semmi baj.Gyere menjünk be.Bementünk a házba,ittam egy forró teát,közben Lurkót simogattam,és beszélgettem anyuval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése