Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. április 6., kedd

12.rész.(Tehetségkutató??? :D hmmm...)

Csörög a telóm.Vajon ki az?
Jojo!!! :D
-Hello sya ! Mizu?
-Szia :) ! Wawa most figyelj!A suliba ki van írva hogy tehetségkutató indul! :D
-Ej ha :D ...||rögtön elkezdtem gondolkodni.
-Jaja bizonyám hogy ej ha :D Arra gondoltam hogy indulhatnánk rajta :)
-Igen.Én is ezen törtem a fejem :D
-És ki lenne benne?Én +Te+ki?
-Nem tudom...Aham...megvan!!! :D
-Na ??
-Kitti,Kiki,Én,Gina,és te Jojo ! :D
-Már megbocsáss,de ki az a Kitti és Kiki?
-Kitti dobol,Kiki zongorázik.Ők ketten Th-sok.Tőlük vettem a pólót.
-Ööö...oké.De hol laknak?
-A városban.Meglátod jók leszünk :D
Háát...remélem is.Kéne tartani egy próbát...
-Igen.De egész héten nem érek rá.
-Egy percre sem?
-Nem :) Talán a vasárnap.De nyugi ...megoldom hogy minden második nap próbáljunk.
-Oké.Akkor majd szólj elötte!
-Rendben.Meglesz.Na puszi szia!
-Puszi!Helóó :)

A szobámba voltam,és körbenéztem.Egy hétig nem leszek itthon.Na jó,...csak 5 napot leszek a Th-val.Nekem az is elég :D Szóval körbenéztem,és hiányzott valami a szobámból.Gondolkodtam.Aztán rájöttem hogy hiányzik a Th a szobámból.Mármint a "hiányt" úgy értem,hogy poszter,tárgyak,ruhák,stb....A nagy merengés után rászántam magamat arra,hogy gyűjtsem a Th-s cuccokat :D Nem hobbiból akarok ilyeneket gyűjteni.Csak azért hogy mindenki tudja...
TOKIO HOTEL FAN VAGYOK :D !!!!
Ez hihetetlen...2 napja szeretem a Tokio hotelt!!! :D És holnap már megyek is hozzájuk a Balck Diamond Hotelbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése