Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. április 9., péntek

14.rész(3.nap:Egész héten a th-val)

Ebédhez készülődtünk anyuval,amikor egyszer csak anyu telefonja csörgött...


-Haló! ||szólt anyu.
-Szia szivem!
-Szia!!||anyu félrehúzta a telefont a szájától,és kiabált nekem...
-Wawaaaa!!!Apád! :)
-Igen?Tényleg apu?
-Bizony:)
-Szia mi van veled apu?||kaptam ki anyu kezéből a telefont.
-Szia Wawa!Hát 2 napig nem dolgozok,így bevásárolni megyek Berlinbe,és Hamburgba.
-Értem...az jó lehet :D Bárcsak én is ott lehetnék veled!
-Ha valamit szeretnél akkor mondjad,és akkor megveszem.
-Oké.Van valahol Tokio Hotel bolt!Na ott aztán minden cucc van...
-Oké! megnézem.
-És mikor jössz haza?
-Szerintem jövőhéten hazajövök kicsit :)
-Az jó ! :) Hiányzol...
-Ti is nekem! :) Vigyázz anyádra!
-Vigyázok :D
-Na nekem most mennem kell.Sziasztok!
-Heló :)

Ebédeltünk anyuval...Majd felmentem készülődni 14:00 volt.Becsuktam a hátam mögött a fürdőszoba ajtót.Majd körbenéztem,és az üvegfésülködő asztalomhoz mentem.Leültem.Sminkeltem,csináltam a hajam.Most göndör hajam volt.Csak készülődtem meg ilyenek...,amikor újabb sms jött.
-Hmmm...ez Bill :D ||mondtam hangosan,és letettem mindent a kezemből.
Szia Wawa!
Remélem már készülődsz :D Saki 15:00-ra ott lesz a ház elött.Nem baj hogy én is jövök???
Millió puszi csak neked!
Gyorsan válaszoltam...
Szia!!!
Igen készülődök...És nem baj hogy jössz!!!Tök jó hogy látni fogod azt a házat ahol én lakom :)
2 millió puszi (K)
Nagyba készülődök,amikor jön egy újabb sms Billtől :D
Oké!!!Amúgy is szeretném megismerni a szüleidet.Jah..és készülődj csak biztos nagyon szép leszel.Mondtam a fiúknak hogy pakoljanak össze a lakosztályba...
Válaszoltam...
Miattam nem kell összepakolni ám :D És köszönöm...Próbálok szép lenni.

14:50 volt.
Anyu feljött az emeletre...(Az emelet jobb oldala csak az enyém :D)
-Kicsim!Kész vagy?||Anyu nézett be a fürdőbe...
-Igen kész vagyok!||fordultam anyu felé.Még mindig a fésülködő asztalnál ültem.
-Jesszus Wawa!De széép vagy!||mondta anyu,és beljebb jött.
-Hát izé..köszi :D || Úgy mosolyogtam mint aki megnyerte a lottót x)
-Jajj anyu jó hogy jössz!
-Segítsek ruhát kiválasztani?
-Nem kell...csak egy egyszerű ruhát veszek fel :)
-Oké!Akkor mond!
-Na szóval...majd Bill jön értem.és autóval fognak elvinni :D
-Oké.Akkor muszáj lesz megismernem ....
-ÖÖ...igen :)
-Oké Szívesen :)
-Jajj már 14:55 !
-Segítsek levinni a csomagokat?
-Aha!köszi.
Anyuval vittük le a nehéz bőröndjeimet.Majd utoljára felszaladtam a szobámba felöltöztem,és jól körbenéztem mindenhol.
-Viszlát szobám!!! :DD
Majd menni akartam le,amikor Lurkó a hátam mögött volt.
-Szia kiskutyám!!! :) Te nem jöhetsz!
Lurkó csak fetrengett a földön ,és a szeme elé rakta a mancsát.
-Semmi baj nem lesz anyu vigyáz rád,amíg én nem leszek itthon :D
Majd meghallottam a kocsit,kiszaladtam az erkélyre.És megláttam Billt,és Sakit...Gyorsan szaladtam is le,Lurkó viszont jött utánnam.
-Szia Bill !!! :) ||szaladtam felé,és megöleltem.
-Szia!Hiányoztál!
-Te is nekem.
-Ő a kutyád?
-Igen.Ő itt Lurkó.Ez pedig az anyukám.

-Jó napot!Bill vagyok!||nyújtotta a kezét Bill anyu felé.
-Jó napot!||mondta anyu és nyújtotta a kezét.
-Apud hol van?||kérdezte Bill kíváncsian.
-Öööö...Berlinbe van.Ott dolgozik.
-Értem.
-De majd egyszer vele is megismerkedhetsz.
-Jól van.Örülök :)
-Nem jöttök be egy kicsit?||kérdezte anyu8.
-De szívesen ||mondta Bill.
-Bementünk a házba.Saki a kocsiban volt.De most úgy őszintén...Hány ember mondhatja el hogy Bill Kaulitz járt a házamba.Hát én elmondhatom :D El sem hiszem...ez egy igazi mérföldkő a számomra :) Leültünk a konyhába.Bill evett anyu híres sütéjéből x) Ízlett neki ^^ Aztán felmentünk az én jobb oldali részembe xD A "lakosztályomba" :D
-Ez itt csak any enyém!||mondtam Billnek.
-Ej ha!Nagyon tetszik...és persze most is nagyon csinos vagy :)
-Köszönöm ^^
Aztán tovább mentünk...ez itt az én szobám.Bill kicsit komolyabb,és gyengédebb lett.
Kézen fogott,és a szobám felé vettük az irányt.Becsukta az ajtót.Ott a falnál voltunk.Fogta a derekam.Ment egyre lejjebb.Kicsit tiltakoztam...
-Ööö... Bill...
-Mond ! :)
-Mi most...
-Mi? :)
-Mi most járunk?||kérdeztem.
-Igen :)
-Hűűűhaaa oké :)
Bill folytatta,aztán elkezdte csókolni a nyakam.Minden egyes csókját éreztem.Olyan forró,és tüzes volt.Az ágyhoz lassan mentünk.Óvatosan letett.Simogatott,csókolt.Aztán Bill ajka közeledett az én ajkamhoz.Ott akkor akartam hogy Bill megcsókoljon.Rám nézett Bill.Bele a szemembe....Én becsuktam a szemem,jelezve azt,hogy megcsókolhatsz.
Amikor Bill ajka az enyémhez ért,életem egyik legszebb pillanata volt.Olyan puha,olyan gyengéd,olyan...na hát szóval...Olyan tűz volt abba a csókba,hogy belepirultam.Bill fölöttem feküdt.Amikor abbahagytuk a "smárolást",Bill kicsit rám nézett,és eltávolodott az arcomtól...Én még mindig becsukott szemmel feküdtem.Valahol a felhők fölött jártam xDDD Majd kinyitottam a szemem.Egymásra néztünk,majd így szóltam:
-Nem kéne mennünk?||15:45 volt.
-De kéne...Akkor megyünk?
-Igen :) || nem akartam kiszabadulni Bill karjai közül,de mennünk kellett.Lementünk.Kézen fogva egészen az autóig.Elköszöntem anyutól,és beültünk a nagy fekete autóba.Kinéztem az ablakon...Megnéztem a házunkat,az utcát.A hotelbe tartottunk......


1 megjegyzés:

  1. Káin a kígyó fia írta...

    Tisztelt Blogíró!

    Elnézést a zavarásunkért és hogy spameljük magunkat, de szeretnénk minél több körben elterjedni.

    Tudjuk ez egy erőszakos formája a terjedésnek, de mivel félünk, hogy írásaink elvesznek a semmibe arra gondoltunk egy commentben népszerűsítjük kis blogunkat, reméljük ezzel nem bántunk meg!

    http://mortemaeternus.blogspot.com/

    egy olyan oldal, ahol a film, könyv, versajánlók mellett, saját versek, álmok és gondolatok is jelen vannak.

    Jelenleg 4 szerkesztő ír különböző témában, jó részt átszövi az okkult hangulat és miszticizmus , de minden más témára is nyitott, mint például street art, képregények és még sorolhatnám! A szerkesztők magukról kifigurázó képregénnyel is kedveskednek az olvasóknak :).

    Reméljük felkeltettük érdeklődésedet és olvasni fogsz minket! Bátran kommentelj nekünk, hiszen várjuk a visszajelzést!

    Ha zavartunk elnézést kérünk és a spamelés miatt is!

    Kellemes blogolást és olvasást továbbra is!

    VálaszTörlés