Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. április 6., kedd

13.rész.(Furcsa éjszaka vagy hajnal?)

A szobámban az ágyon ültem.Este 23:30 volt.Sokat törtem a fejem...Például ilyeneken:Vajon milyen lesz ez a hét a Th-val?Billel járni fogok?A próbák,és a tehetségkutató menni fog?Ki ez az ember aki ma követett?

Nagyon sok volt a kérdés.De ettől a sok kérdéstől elfáradtam,és mélyen is aludtam.Egész mély álomba zuhantam.Reggelig aludtam nyugodtan.Aztán reggel fele...arra keltem fel hogy Lurkó nyalogat.
-Elég legyen!!! || és egy párnát dobtam utánna.Iszkolt kifele a szobámból.Letöröltem a nyálat az arcomról.Majd hangosan megszólaltam:Nem kértem fürdőt!Főleg nem nyál fürdőt!Aztán betakaróztam,és az oldalamra fordultam.Újból mély álomba zuhantam.Izzadtam.Valami rossz álom lehetett.Éreztem hogy már nincs este,de még reggel sincs.Hajnal lehetett.Álmomban forgolódtam.Aztán valami más lett.Képeket láttam.Mintha a holnap lepörgött volna.Láttam hogy Bill mit csinál.Éppen aludt.A Hotel szobában a bar melletti ajtó,azaz ő szobája.Bill ránéz az órára 6:00.Felemeli a telefonját,és sms-t ír.De hogy kinek azt nem látom.....Anyu engedj el a Hotelbe!Saki jön érted.Szia Bill....Hello cica kérsz valami italt?Nem nem kér.3-kor tali,jön Saki.Nem mehet be ez a vip rész!De...semmi de.Durch den monsun....Black Diamond Hotel...Jojo???Tehetségkutató lesz Wawa!!!Nem leszünk kész :S Vége mindennek.Csak te+én...Viszlát!Neeeee Biiiiiiiiiiill!!!||ébredtem fel az álomból.Ordítottam torkom szakadtából...folyott rólam az izzadság,a szám kiszáradt.A nagy zajra anyu bejött...
-Wawa?!Kicsim!!!Semmi baj!Rossz álom,ébredj...
-Anyu...
-Rosszat álmodtál...
-Deee...ez olyan valóságosnak tűnt.
Közbe jött egy sms Billtől...
Szia Wawa!
Bocsi hogy hajnali 6:00-kor írok neked smst,de nem tudok aludni.Mégegyszer bocsi :) Hiányzol...Remélem jó éjszakád volt.(K)(L)
-Na látod anyu,az álmomba benne volt az is hogy Bill felkel,és smst ír.
-Néha előre megérzünk ilyeneket,vagy néha meg is álmodjuk a holnapot,vagy a jövőt.Van ilyen...
-Igen tudom...||Billnek közbe küldtem smst....
Szia Bill!Nem gond hogy ilyenkor írsz smst.Te bármikor zavarhatsz :) Nekem is nagyon hiányzol.Az éjszakám jól telt....csak a hajnal volt gázos.
-Na csinálok neked reggelit.Vagy még alszol?
-Nem alszok ...Inkább lemegyek a konyhába csak ne legyek egyedül.
-Rendben.Gyere csak :)
Mentünk le a lépcsőn.A konyhába sokat hülyöltem,és beszélgettem anyuval.Telt az idő...A reggelt már el is felejtettem.Már 12:00 volt.Ebédhez készülődtünk anyuval,amikor egyszer csak anyu telefonja csörgött...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése