Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. április 5., hétfő

11.rész.(2.nap.:este)kicsit depis vok még... :S

Bementünk a házba,ittam egy forró teát.Közben Lurkót simogattam és beszélgettem anyuval.
-Ki volt ez Wawa?||kérdezte anyu,majd leült mellém.
Az asztalnál ültünk.Én csak bambultam,és néztem a padlót.Majd anyu a vállamra tette a kezét,én meg annyira megijedtem...
-Jesszus..anyu !!! :|
-Jajj bocsás meg ! :S Látom megviselt a dolog.
-Hát egy ilyen után csodálkozol?||egy könnycsepp megjelent az arcomon.Nem akartam hogy anyu lássa,így kinéztem az ablakon.Tovább bambultam.Jöttek egymás után a képek.A fickó képe is...minden éepörgött újra elöttem.Majd letettem a fahéjjas teát az asztalra.Félve letöröltem a könnycseppet,felálltam,és ezt mondtam:
-Anyu nagyon szeretlek,de most szeretnék egyedül lenni,nem akarok többet beszélni erről...szóval na...érted?!
-Értem..és megértem :) Na gyere ide Wawa! || anyu megölelt,és én is őt.
-Szia anyu!Meygek fel...
-Rendben menj csak...amúgy is holnap mész a Black Diamond Hotelbe.Billhez.
-Igen...azt már nagyon várom :) ||kicsit feldobódva,és kicsit még megviselve mondtam.Mentem fel a lépcsőn...Lurkó felállt,és jött utánnam,de nem figyeltem semmire,és senkire.Aztán beültem a kádba,telóm megszólalt,nem volt messze,így kinyújtottam a kezem.A fésülködő asztalon volt...
-Haló!!!
-Szia Wawa ! :) ||szólt bele egy kedves hang...
-Ki vagy?
-Ööö...Bill :)
-Jajj Szia !!! :D Olyan jó téged hallani.
-Képzelem :D
-Miért hívtál?
-Hááát...csak úgy...hiányoztál :) ||na amikor Bill kiejtette a száján hogy hiányoztál..hát tökre elvörösödtem.Úgy elsüllyedtem a kádba,mint a Titanic amikor neki ütközött a hatalmas jéghegynek x"D Na körülbelül így játszódott le a dolog.De hamar feljöttem a habok közül.Muszáj volt Bill hangját hallanom :) (L)
-Te is hiányoztál (L)(L)(L)
-Alig várom a holnapot,és ezt a hetet :D
-Igen.Én is nagyon várom ^^
-Mi történt ma veled?
-Öm..ö...ööö...hát izé...hosszú lesz.
-Nem baj :) ráérek mondjad csak :)
-Oké.Na szóval...Van egy kutyám Lurkó,és azzal kimentem sétálni.Semmi lámpa,senki nem volt kint.Aztán egyszer csak egy sötét alak tűnt fel.Követett a házunk kapujáig,láttam az arcát.De aztán végül anya megmentett.
-Jézusom O.o !!!Ez komolyan megtörtént veled? :S
-Aha :S És most eléggé szarul vagyok.
-Képzelem...De holnap csak Te+Én (L)És akkor nem bánthat,nem foghat meg,nem nézhet rád senki.Csak az a pillanat fog számítani amikor (L)Te+Én(L)
1 perc után megszólaltam.Addig vörösödtem,és álmodoztam :P
-Hát igen.Ez a hét csak a milyenké...alig várom ^^Minden másodpercet élvezni fogok :D
-Ha velem leszel akkor vigyázni fogok rád.
-Remélem is :) Aúgy már bepakoltam a bőröndbe.2 nagy bőrönd telt meg xP
-:D Az jó...
-Jaja sok cuccom van :)
-Elfér az én szobámba.||mondta Bill.
-A Te szobádba fogok lenni a Hotelbe ? :D
-Aha...
-Woooow !!! O.o :D oké !
-Akkor jó
-Na de én most megtürülköznék.
-Mér fürödtél? :P
-A kádban ülök...
-Jó az...de menj csak (L)(K)
-Okés.Jóét puszi sya ! :)
-Szia puszi neked is jóét ! holnap (L) :)
Billtől elköszöntem.Kimásztam a kádból.Sokkal jobban éreztem magam hogy hallottam Bill hangját :) Aztán a szobámba tartottam amikor csörög a telóm.Vajon ki az megint????......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése