Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. április 17., szombat

15.rész.(Úr Isten!!! O.o)

A hotelbe tartottunk.Hamar odaértünk.Megállt a kocsi.
-Jajj ez a sok ember!||mondta Saki.
-Minnek vannak ezek a paparazzik itt?||kérdeztem.
-Azért,hogy téged és engem lefotózzanak :)
-Mi van? O.o
-Jajj nem lesz semmi baj.Csak vedd fel a napszemüveged,és ne engedd el a kezem!Oké?
-Oké.Jézus!!!||felvettem a napszemcsim,és kiszálltunk a kocsiból.A sok paparazzi ott csatogott a fényképező gépekkel.Fogtam Bill kezét.El nem engedtem.Mintha egy csordán kellett volna átmennünk!!! O.o Úr Isten!!!Aztán egy riporter megkérdezte Billtől:
-Bill ki ez a csinos hölgy?
Erre Bill:
-A barátnőm.
Bill nem szégyelte kimondani.Láttam a reakciókat.Minden ember,minden Th fan,és minden riporter teljesen ledöbbent.Aztán mégjobban elkezdtek tolongani :D
-ÁÁÁááá!!!Úr Isten Bill!!!||kiabáltam,mert lökdöstek jobbra balra.De Bill kezét olyan erősen fogtam,hogy még egy lézer kard se' tudta volna szétszakítani xDDD (L) Kicsit megbotlottam,de nem estem el.Bill segített nem elesni:PSaki terelt minket a hotel ajtaja felé,és még vagy 8 testőr jött utánnunk.Amikor végre bementünk a hotelbe,nyugodtabb volt a légkör.Aztán észbekaptam....
-Bill!Hol vannak a bőröndjeim?
-A kocsiban.Most még nem fogják kiszedni.Talán estefele a hotel kertjén keresztül,a hátsó ajtónál felhozzák neked.
-Óóó..bazz meg!!!||annyira fa**a volt hogy se átöltözni,se semmit nem tudtam.
-Hááát ez van :)))))||mondta Bill,és cukin ,és egyben ravaszan mosolygott.
-Mi ez a mosoly szivem? :)
-Hát csak arra gondoltam,hogy addig amíg nem lesznek itt a cuccaid,az én ruháimat nyugodtan felveheted.||közben a liftel mentünk fel.
-Ó köszönöm...hányas a méreted?
-S-es.Miért?
-Nekem is S-es...
Kiszálltunk,és engem az nagyon meglepett....2 Th fan jött oda hozzánk.Saki távolságot mutatott nekik.Kicsit hátrébb léptek,majd nyújtottál a Tokio Hoteles posztereket.Bill már is írta alá mindegyiket.Német lányok voltak.Megkérdezték Billtől hogy:
-Ki ez a lány?
-Ő a barátnőm.||válaszolta,és hátrébb állt.Eltette a zsebébe a tollat,és kézen fogott engem.Még a 2 csaj akart valamit kérdezni,de mi elindultunk a lakosztály felé.Bill hátrafordult:
-Igen?Mit akartatok kérdezni?
-A barátnődtől is kaphatunk aláírást?
-Persze!||felelte Bill,majd rámnézett,és odaadta a tollat nekem.
Na várjunk csak...én aláírni???Mi van???Na neeee nem vagyok én "sztár"!!!O.o
Aztán elindultam a csajok felé Saki kíséretében.
-Hol írjam alá?||kérdeztem.
-Itt meg itt is.Köszönöm.
-Én köszönöm.Sziasztok!!
-Hogy hívnak?
-Wawa :) ||kiabáltam a folyosó végéről.
-Szia Wawa!
-Sziasztok!
Nagyon aranyosak voltak velem.Úgy látszik nem zavarja őket a gondolat,hogy én Billel járok.Beléptünk a lakosztályba,és mindegyik fiú megölelt,és köszöntek.
-Heló!
-Sziasztok!
-Jó hogy itt vagy...
-Igen.Én is örülök,hogy itt lehetek veletek :)
19:00 volt.Lassan vacsorához készülődtek a fiúk.Nekem viszont a bőröndjeim sehol nem voltak.Na ,...most hogy fogok én vacsorázni menni az étterembe??:SSSS....asd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése