Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. május 1., szombat

19.rész.(hehe..késöbb :D pláza :)

Felmentünk a lakosztályba,aztán Bill mondani akart valamit.
-Ööö..Wawám!
-Igen?||fordultam felé.
-Gyere menjünk be a szobába egy kicsit.
-Oké.Menjünk.||Kézen fogott Bill,és leültünk az ágyra.
-Na..,szóval,...azt akartam mondani hogy el kell mennünk.Én és Tom elmegyünk fotózásra,és interjúra.
-O.o ????
-És csak estefele jövünk meg!
-De...Bill.Addig én mit fogok csinálni?
-Itt lesz Gustav,és Georg...vagy ha nem velük leszel...szerintem akkor is fel fogod magadat találni.Biztos elleszel :)
-Igen.Oké....de ugye visszajössz?
-Persze.Nem hagylak itt.Elintézzük a dolgokat,aztán jövünk is vissza.Sietek hozzád.
-Jól van :)
-Például menj el a lenti szépségszalonba,vagy menj pecázni,lovagolni...Hatalmas ez a kert.
-Oké.||megöleltem Bill,és így folytattam a beszélgetést.
-Ööö...szerelmem!
-Mondjad :) ||Simogatta a hajam.
Ezt a kérdést még nem tettem fel soha de soha egy fiúnak sem.Éppen ezért féltem megkérdezni.Csak öleltem Billt,bújtam mint egy kiscica.Naaaaagy levegő és....
-Bill szeretsz engem?||amikor feltettem ezt a "borzalmasan" nehéz kérdést,felnéztem Bill arcára.
-Igen.Nagyon szeretlek. És ne aggódj....hamar végzünk majd.
Hát azér' az a hamar fél nap?? O:o Jesszusom!!Fél napot leszek egyedül Heheee :P Nagyon fog Bill hiányozni :S Billtől elbúcsúztam.Olyan volt ez a búcsúzkodás,mintha az utolsó lenne.De nem :) Nem az utolsó.Kiment Bill és Tom a lakosztályból,beszálltak a kocsiba és el is mentek.Én a lakosztályba maradtam Gustavval,és Georgal.Visszamentem a szobánkba,és látom hogy jött egy sms.Megnéztem...

Szia kislányom !
Nem akarok zavarni.Csak tudni akarom hogy mi van veled?Jól vagy?És majd ha van egy kis időd,akkor hívj fel!Hiányzol :) (L)
Anya

Jajj úgy örültem hogy anyu küldött egy sms-t.Rögtön fel is hívtam...
-Haló!Szia Wawa!
-Szia anyu!Láttam az sms-t
-És jól vagy?
-Persze!Vigyáznak rám :)
-VigyázNAK?kik vigyáznak rád?
-Hát Saki,meg Bilék.Saki mindenhova jön velem.És nagyon jó itt.
-Örülök hogy jól érzed magad.
-Jaja...Jajj anyu!Tényleg...Gina vagy Jojo keresett engem?
-ÖÖöö...nem.Nem hiszem.
-Hmmm...furcsa.
-Mér?Várod őket?
-Hááát...nem.Nem annyira.Csak tehetségkutató lesz,és próbálnunk kéne.
-Te együttesbe vagy?O.o
-Micsoda??O.o Jajj nem.Dehogy...ez nem együttes.Csak zenélgetünk.
-Aham..értem.És mikor lesz a tehetségkutató?
-Nem tudom...Ezért is jó lenne ha Jojoval tudnék találkozni,vagy valami...- :I...akkor vasárnap jössz haza?
-Hát eddig így van.. :) hehh...
-Oké.Na majd beszélünk..
-Rendben.Szia!Légy jó!Szeretlek anyu!
-Én is szeretlek kicsim.Szia!
Anyuval végre beszéltem.Nem tudom...lehet hogy megváltoztam?O.o De ennyire?
Hűha,húha :S Sok mindent nem tud anyu.Csak 45 percre lakom a Black Diamond Hoteltől.De akkor is..A szobában voltam.Ültem az ágyon.Majd felálltam,és kimentem az erkélyre.Hmmm...napsütés,jó nagy kert,és nincs megállás...nem sokára itt a nyár.Holnap pedig Jojo 16.szülinapja.^^ Merengtem el az erkélyen.Majd kopogást hallottam.Kopp-Kopp......
-Igen?!Gyere be!
-Wawa! Jó napot kisasszony...na akarsz valahova menni ma?
-Hááát....izé.Szia!Nem tudom még Saki.De ha menni akarok valahova akkor szólok.
-Rendben.Na nem is zavarok...
Becsukta az ajtót,és kiment a lakosztályba.Megfordultam,vissza a kert felé,és néztem a gyönyörű tájat.Nem volt kedvem semmit sem csinálni,így leültem az ágyra,és tv-ztem.Eszembe jutott újra Jojo és Gina.És az is eszembe jutott,hogy holnap lesz Jojo 16.szülinapja.És még nem is vettem neki semmi ajándékot -.- :S
Basszus el kéne menni valahova.Hmm...
-Saaaaki!!!!||mentem ki a szobából a lakosztályba.
-Saki!Hol vagy?
-Itt vagyok!||kiabált a konyhából.
-El kéne menni vásárolni...
-Jó..de mikor akarsz menni?
-Most :)
-Oké.Gyere menjünk.
A hátsó kerten keresztül mentünk a kocsihoz.Beszálltunk.
-Na...hova is akarsz menni?
-Ööö...nem tom.De tom :P a plázába.
-Oké.Na akkor menjünk.
-De...várj...Saki előre ülhetek?||boci szemekkel néztem rá.
-Gyere :)
-Yes,Yes,Yes :D ||pattantam előre.Nyomkodtam mindenféle gombot.Véletlenül elindítottam a rádiót,és felhúztam a tetőt.Napszemcsi fel :D !!!...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése