Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. május 13., csütörtök

Bocsi mindenkitől!

Bocsi mindenkitől...igyekszem a részekkel,és meg is vannak írva egy bizonyos füzetbe,de nincs időm..egy perc se :(
Alig másfél hét van a német vizsgámig.Arra is muszály tanulnom.Meg próbáLUNK sokat,mert egy előadásban is fogok szerepelni.És egy csomó csomó csomó.....témazáróra is tanulok.Úgyhogy szerintem már csak júniusban lesz fent újabb rész.De ha elöbb lesz akkor olvassátok! :)
Szurkoljatok nekem!!!!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése