Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. május 23., vasárnap

21.rész.4.nap.estefele..ej haj.. :P

Az autópályán szokásosan úgy vezetett Saki,mintha Schumaher lenne Xd Aztán megláttam a házunkat.Végre láthattam a házunkat,és anyut,és...


Odaértünk a ház elé.Alig vártam hogy lássam anyut,és a kutyámat Lurkót.
-Gyere Saki!!!Siess!!!||Tök izgatott voltam...
-Megyek!!!Egy pillanat!
Bementünk a házba,és anyu a konyhában volt.
-Anyu!
-Jajj kicsim Wawa!!!Hát te?||Jött anyu,és megölelt.
-Szia hiányoztál Nagyon...
-Te is nekem :) Milyen csinos vagy!
-Köszi :)
-Anyu Ő itt Saki.Billék testőre.De rám vigyáz most.
-Jó napot!||mondta anyu.
-Jó napot !|| mondta Saki
-Apu még gondolom nincs itthon...
-Hát nincs,de holnap hazajön.
-De jó ^^ akkor jövök holnap is.Lassan mennem kell mert Billék fotózáson vannak,aztán nem sokára jönnek haza!
-Rendben.Mennyetek csak!
-Nem baj?
-Nem.Egyáltalán nem...De majd hivj fel!
-Oké. Szia!
-Szia!
Beszálltunk a kocsiba,és mentünk is a Hotelbe.17:00 volt.Felmentünk a lakosztályba.Billék még nem voltak a hotelbe.Viszont lent felvan töltve a medence.Fürdőruhát felvettem,és mentem is le Sakival.Annyi csaj volt lent.Napoztak.Gondoltam odafekszek én is :D Hiába volt 17:00 óra,de a Nap erelye még mindig nagy volt.Egy lány hozzám szólt.
-Szia !
-Ööö...szia!||toltam le a napszemüvegem...Hehh magyar volt.
-Tök jó a napszemcsid!
-Köszi!Wawa vagyok!||nyújtottam a kezem.
-Én Flóra vagyok!||nyújtotta a kezét.
-Hány éves vagy?
-18.És TE?
-hŰHAA...ÉN 14.
-neee máá..Komoly?14?Nem nézel ki annyinak.
-Hát akkor mennyinek nézek ki?
-Hát olyan,...,16-17-nek...
-:) Pedig 14 vagyok.
-Oké Te is itt laksz a Hotelben?
-Igen. Te is?
-Aha....2 hétig itt leszek a családdal.
-Az jó...én csak 1-2 napig maradok még...aztán már nem.
-Értem. Na,...és van pasid?
-Jaja..van.És neked?
-Most nincs.
-Nem is keresel?
-De csak mind hülye xDDDD
- :D x"DD
-És neked milyen a pasid?
-Hát aranyos,kedves,sexy,jó hangja van,romantikus,16 éves,...
-Na elég !! :) :D
-Oké Oké.
Aztán Saki integetett valakinek....
-Saki kinek integetsz???
-Billéknek!
-Bill!! :D szia!De hiányoztál...||öleltem meg..
-Te is nekem Wawám ! :) Milyen sexy vagy fürdőruciba ! :P
-Köszi ^^
-Ő a pasid?||kérdezte Flóra.
-Aha :P
-Hűha..télleg sexy! :P
-Na elég legyen...
-Oké. nyugi nem hajtok rá. :)
-Ajánlom is...
Billék felmentek.
-Na nekem is mennem kell.Megadom a telószámom!!!!
-Oké.
-Na megyek!Majd hívlak! Szia Flóra!
-Szia Wawa :)
Mentem fel gyorsan.Minnél többet Billel akartam lenni.
-Bill!
-Itt vagyok a szobába!
-Szia!Milyen napod volt ma?
-Szia!Köszi jó!Neked milyen napod volt?
-ÖÖÖ.nagyon jó napom volt.
-Látom vásároltál!!!
-Igen.Mert holnap lesz a haverom szülinapja.
-Akkor megyünk bulizni?
-Még nem hívott,de ha megyünk az jó lenne.
-Jah. Oké.Na akkor most kipakolok meg ilyesmi.
-Okés.Akkor hagylak is. Mikor leszel szabad?
-Olyan 19:00 óra felé.
-Jól van.Addig lemegyek a szépségszalonba.Szia puszi!
-Szia puszi!
Felhívtam Flórát,és eljön velem a szépségszalonba.Ő már a körmösnél ült amikor leértem.
-Szia!
-Szia Wawa!
Beszélgettünk sokat Flórával,és a többi csajjal aki a szalonba volt.Jókat röhögtünk.Erről a sok csajról eszembe jutott Gina.Nagyon hiányzik.Gina a legeslegjobb havernőm(hehe...barátnőm)És már jó ideje nem beszéltem vele.Remélem hogy nem haragudott meg rám....


____________________Bocsi______________________________________

Vétettem egy kis hibát...Az előző részben azt írtam címnek hogy 5.nap...pedig az még csak a negyedik.BOCSI ....


Most volt egy kis időm és még is írtam nektek fel egy újabb részt :) Remélem ez is tetszik!!! :)
Sziasztok,és még egyszer BOCSI :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése